Skocz do zawartości

mcsqpl2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mcsqpl2

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

119 wyświetleń profilu
  1. mcsqpl2

    Problem z ogrzewaniem

    Witam, pacjent to a4 b6 z roku 2001 1.8T AVJ Chodzi o to że nawet gdy auto sie rozgrzeje, i na climatronic ustawie obie strefy na HI to na postoju leci zimne powietrze,dopiero gdy dostanie tak z 1,5k-2k obrotów zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Do tej pory, płukałem układ chłodzenia płukanką Preston + woda destylowana, w układzie świeży czysty płyn. Próbowałem odpowietrzyć nagrzewnicę ściągając wąż górny ( powrotny) ale gdy go ściągnąłem całkowicie leci z niego coś dopiero przy 2k obrotów, tak nie leci z niego nic. Co robię źle, bądź co mogę zrobić teraz.
  2. mcsqpl2

    AVJ Palenie za X razem

    Jest dalej to samo pali za którymś razem, jedynie co to na odpiętym przepływomierzu delikatnie falują obroty.
  3. mcsqpl2

    AVJ Palenie za X razem

    Dokonałem pewnego dziwnego odkrycia, a mianowicie w momencie gdy odpinam obie rury, który wchodzą w pas przedni ( jedna jest bezpośrednio do intelcoolera auto odpala normalnie, jednak po chwili gaśnie, aczkolwiek odpala od strzała, ledwo przekręce kluczyk xD Spotkał się ktoś z czymś takim kiedyś ?
  4. mcsqpl2

    AVJ Palenie za X razem

    Właśnie zastanawiam się jak ją sprawdzić, przewody idą pod kolektorem i wchodzą w taką wiązkę, która jest w oplocie takim siatkowym i zastanawiam się czy to rozgrzebać :/
  5. mcsqpl2

    AVJ Palenie za X razem

    Czujnik bosh :/
  6. mcsqpl2

    AVJ Palenie za X razem

    Pacjent A4 B6 1.8t avj przebieg : 260 tys Sprawa wyglada następująco auto zawsze pali za 2 lub za 3 razem nie raz za 1 raz za 5. Dzisiaj zmieniony rozrząd i wszystkie filtry. Swieci się check jedyny błąd który wyskakuje to : p0342 - czujnik położenia walka rozrządu - 35-00 Signal to Low. Po wymianie czujnika i skasowaniu błędu dalej to samo, gdy czujnik odepnę całkowicie pokazuje się ten sam błąd jednak z dopiskiem signal to high. Już zaczynam nabawić się depresji przez to auto, ktoś jest w stanie mi pomoc, doradzić co mogę w takiej sytuacji zrobić? Co sprawdzić , od czego zacząć na nowo ? Auto aktualnie wyglada w ten oto sposób
  7. Właśnie chodzi o to że z przodu nie ma znaku żadnego ani na obudowie ani nigdzie, masz jakiś tutorial odnoście tego jak to sprawdzić za pomocą programu komputerowego ? Dzisiaj będę mieć dostęp.
  8. A co ze znakiem rozrządu ?
  9. Cześć pacjent to A4 B6 z 2001 roku z ilnikiem 1.8T (AVJ) mam pytanie czy to pokazane na zdjęciu jest to właściwe ustawienie koła ? czy wyjmować świece i szukać GMP ? Następne pytanie to momenty dokręcania pompy wody oraz napinacza wraz z rolką prowadzącą jedyne momenty do tego silnika jakie znalazłem so to jakeiś niebotyczne po 40 Nm i wolałem zapytać tutaj na forum. Pozdreki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...