Skocz do zawartości

PitiG91

Pasjonat
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O PitiG91

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No szkoda, ale wtedy się nic nie działo z dołem, oleju nie brało. 6-7 jak nie 10. Także auto idzie pewnie na sprzedaż, może ktoś będzie mu chciał podarować kolejne życie ☺️
  2. Głowica była planowana, wymieniony został łańcuch rozrządu, 20 szklanek no i uszczelki. Żarło płyn chłodniczy, dodatkowo był brak ciepłego powietrza z nawiewu, dopiero po podniesieniu obrotów powyżej 3 tysięcy zaczynało lecieć ciepłe powietrze
  3. Głowica była robiona 3 lata temu ( 60 tys km zrobiłem po naprawie ), ale jak ubywa powoli płynu chłodniczego to albo uszczelka puszcza albo już głowice szlag trafił
  4. Dodatkowo na świecach taki majonez to tak jakby się olej z płynem chłodniczym mieszał. Pod korkiem wlewu oleju czysto
  5. No właśnie wypada, tyle ze na zimnym, jak się rozgrzeje to pracuje równo. Co konkretnie byłoby do roboty ?
  6. Witam Zrobiłem pomiar kompresji na rozgrzanym silniku 1 cylinder 12 2 cylinder 11.8 3 cylinder 11.8 4 cylinder 9. Wlałem 30ml oleju do 4 i ponowiłem pomiar, poprawiło się na tyle, że skoczyło aż na 16 barów. Cóż dalej ? Czy płukanka silnika w jakimś stopniu by pomogła czy to jedynie strata czasu i pieniędzy ?
  7. Witam Pojawił się mały problem gdyż moje bi ksenony świecą słabo. Reflektory Valeo jak i również przetwornice. Lepiej to regenerować czy kupić komplet reflektorów na allegro firmy Depo ? Tylko czy wtedy trzeba nową przetwornice i silniczek regulacji czy podejdzie to co jest w bi ksenonach ? Trzeba coś dodatkowo przerabiać, wprowadzać jakieś zmiany w komputerze czy ściągam stare przekładam graty i zakładam ksenon ?
  8. Drzwi ogarnięte, jakimś cudem brakowało bezpiecznika. Oświętlenia nadal brak, wyciągnąłem MK nie wygląda na zalany ale strasznie mało miejsca, żeby się do niego dobrać. Odkręcenie dwóch przednich śrub fotela też za wiele nie dało a do tyłu nie miałem się jak dostać. Przy skręcaniu przodu urwało śrubie łeb, druga się kręciła w miejscu, 3h nawiercania cięcia, żeby to dziadostwo wydrzeć. Trzeba jutro jechać kupić nowe i poprawić gwint.
  9. Chłodnica wygląda w miarę ok, nie zauważyłem różnicy na przestrzeni 5 lat w jej wyglądzie. Wczoraj nabita klima brakowało niecałe 100g czynnika, a nabijana była prawie 2 lata temu. Przy upałach nadal przełącza się na ECON, z tą różnicą, że gdy teraz dodam trochę gazu ECON znika, ale chwilę dalej w korku znowu wskakuje, dodaje gazu i znika. Dzwoniłem do ASO i za czujnik życzą sobie 360 złotych, to jest jakaś komedia, za zamiennik Mahle zapłaciłem 140. Pasuje jednak to chyba kupić bo nie idzie wytrzymać w aucie przy tych temperaturach gdy wyłączy się klima. Gorzej jak się okaże, że to nie czujnik i 400 pójdzie się…
  10. Pierwszy i drugi zrzut ekranu klima włączona na LOW na najwyższe obroty, na 3 screenie uruchamia się tryb ECON. Dodatkowo zrobiłem LOGi z grupy 1,2,10 : Log #837980 LOG.TUNEZILLA.COM
  11. Na VCDS również jestem w stanie sprawdzić ciśnienie, no chyba że nie o to Ci chodzi. Orientujesz się jakie powinno być prawidłowe ? Z tego co czytam to około 2 barów po stronie niskiego ciśnienia i 8-12 po stronie wysokiego ciśnienia, ale to jest raczej ogólna informacja i nie wiem jak to się ma do klimatyzacji w a4
  12. Nie był kupiony na internatach tylko w intercarsie, auto mam od jakiś 5 lat i nigdy nie było takiego problemu, z tego co kojarzę to tam nie montowano oryginału Hella więc było i działało na zamienniku dlatego też kupiłem zamiennik
  13. Witam. Pojawił się mały problem w trakcie upałów. Stojąc w korku bądź jadąc w nim powoli wyłączało mi klimę i uruchamiał się tryb ECON, którego nie było możliwości wyłączyć. Gdy wróciłem do ciągłej jazdy klimatyzacja wracała. Problem nie występuję na trasie pomimo tych upałów. Na VCDS wyskoczył błąd 00819 - High Pressure Sensor (G65) z tego co pamiętam było zwarcie do plusa albo minusa. Czujnik wymieniłem na nowy, wcześniej był założony HELLA teraz MAHLE o takich samych numerach. Problem jednak nadal powraca tyle, że tym razem jest błąd 00819 - High Pressure Sensor (G65) 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent Klima nabita, napięcie dochodzi do wtyczki, problem występuję jedynie w korku bądź na postoju gdy temperatura sięgała na zewnątrz 30 stopni. Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?
  14. Ale ta blaszka która wchodzi w ten plastik to akurat bez znaczenia czy prawy czy lewy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...