-
Postów
71 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O PitiG91
Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nie działa oświetlenie wnętrza w A4 B6. Który bezpiecznik sprawdzić?
PitiG91 odpowiedział(a) na letallec temat w Audi A4 B6/B7
Drzwi ogarnięte, jakimś cudem brakowało bezpiecznika. Oświętlenia nadal brak, wyciągnąłem MK nie wygląda na zalany ale strasznie mało miejsca, żeby się do niego dobrać. Odkręcenie dwóch przednich śrub fotela też za wiele nie dało a do tyłu nie miałem się jak dostać. Przy skręcaniu przodu urwało śrubie łeb, druga się kręciła w miejscu, 3h nawiercania cięcia, żeby to dziadostwo wydrzeć. Trzeba jutro jechać kupić nowe i poprawić gwint. -
PitiG91 obserwuje zawartość Krakow okolice uszczelka pod glowica a4 b6 , Nie działa oświetlenie wnętrza w A4 B6. Który bezpiecznik sprawdzić? , Tryb ECON w A4 B6 1.8T i 1 inny
-
Chłodnica wygląda w miarę ok, nie zauważyłem różnicy na przestrzeni 5 lat w jej wyglądzie. Wczoraj nabita klima brakowało niecałe 100g czynnika, a nabijana była prawie 2 lata temu. Przy upałach nadal przełącza się na ECON, z tą różnicą, że gdy teraz dodam trochę gazu ECON znika, ale chwilę dalej w korku znowu wskakuje, dodaje gazu i znika. Dzwoniłem do ASO i za czujnik życzą sobie 360 złotych, to jest jakaś komedia, za zamiennik Mahle zapłaciłem 140. Pasuje jednak to chyba kupić bo nie idzie wytrzymać w aucie przy tych temperaturach gdy wyłączy się klima. Gorzej jak się okaże, że to nie czujnik i 400 pójdzie się…
-
Pierwszy i drugi zrzut ekranu klima włączona na LOW na najwyższe obroty, na 3 screenie uruchamia się tryb ECON. Dodatkowo zrobiłem LOGi z grupy 1,2,10 : Log #837980 LOG.TUNEZILLA.COM
-
Na VCDS również jestem w stanie sprawdzić ciśnienie, no chyba że nie o to Ci chodzi. Orientujesz się jakie powinno być prawidłowe ? Z tego co czytam to około 2 barów po stronie niskiego ciśnienia i 8-12 po stronie wysokiego ciśnienia, ale to jest raczej ogólna informacja i nie wiem jak to się ma do klimatyzacji w a4
-
Nie był kupiony na internatach tylko w intercarsie, auto mam od jakiś 5 lat i nigdy nie było takiego problemu, z tego co kojarzę to tam nie montowano oryginału Hella więc było i działało na zamienniku dlatego też kupiłem zamiennik
-
Witam. Pojawił się mały problem w trakcie upałów. Stojąc w korku bądź jadąc w nim powoli wyłączało mi klimę i uruchamiał się tryb ECON, którego nie było możliwości wyłączyć. Gdy wróciłem do ciągłej jazdy klimatyzacja wracała. Problem nie występuję na trasie pomimo tych upałów. Na VCDS wyskoczył błąd 00819 - High Pressure Sensor (G65) z tego co pamiętam było zwarcie do plusa albo minusa. Czujnik wymieniłem na nowy, wcześniej był założony HELLA teraz MAHLE o takich samych numerach. Problem jednak nadal powraca tyle, że tym razem jest błąd 00819 - High Pressure Sensor (G65) 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent Klima nabita, napięcie dochodzi do wtyczki, problem występuję jedynie w korku bądź na postoju gdy temperatura sięgała na zewnątrz 30 stopni. Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?
-
PitiG91 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Ale ta blaszka która wchodzi w ten plastik to akurat bez znaczenia czy prawy czy lewy
-
Lewa, od strony kierowcy
-
Szukałem, w większości używek ten plastik jest ulamany bez podkładki albo brakuje właśnie samej tej podkładki, kupno nowej trochę mija się z celem zwłaszcza ze to brakuje takiej drobnostki
-
Witam. Przy wymianie żarówki z tyłu pękł mi ten plastik na którym była blaszka z gwintem w który wkręca się śrubę N90967301 i przepadła na zawsze. Nie mogę nigdzie znaleźć numeru tej części. Z jednej strony lampa wchodzi na 2 gumowe bolce, a od strony bagażnika wkręca się właśnie śrubę N90967301 ona przechodzi przez tulejkę dystansową i w tą blaszke z gwintem którą zaznaczyłem na zdjęciu. Lampa od jakiegoś czasu trzyma się na trytytkach, ale chciałbym to zrobić porządnie.
-
Witam. Pacjent to Audi A4 B6 1.8T 163km Quattro. Otoz mam następujący problem, ucieka płyn chłodniczy jak auto pocisne na wyższych obrotach, występuje czasami problem z ogrzewaniem na niskich obrotach zamiast dmuchać ciepłym leci zimne powietrze, dodatkowo test na uszczelkę wyszedł kilka razy pozytywny. Szukam jakiegoś sprawdzonego mechanika w Krakowie, który zrobi to dobrze i nie naciągnie specjalnie na dodatkowe koszta, czy możecie kogoś polecić ?
-
Czyli wszystko tak jak pisałem tylko bez podnoszenia obrotów? Korek zbiornika płynu chłodzącego zakręcony?
-
Dla pewności, że przeprowadziłem ostatnio dobrze operację, silnik rozgrzewam do 90 stopni, klimatyzacja na HI, siła nadmuchu na minimum, odkręcam kawałek tą śrubę żeby powietrze miało gdzie uciekać i w tym czasie ktoś podnosi delikatnie obroty?
-
Cos takiego? Gdzieś jeszcze czytałem że audi stwierdziło że jednak ta plastikowa to o d*pę rozbić i wprowadziło nowa metalową tyle, że o innych wymiarach i trzeba było cała rurę wymieniać.
-
Kupie takie przykładowo w sklepach Leroy, Castorama czy szukać w sklepach motoryzacyjnych?