Skocz do zawartości

zgwizdak1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zgwizdak1

Informacje

  • Imię
    Zdzisław
  • Miasto
    podkarpackie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

188 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zgwizdak1

0

Reputacja

  1. Silnik po wymianie napinacza łańcucha+ łańcuch(zamiennik SWAG) oraz kolejnej wymianie oleju, tym razem na VW 5W30 wyciszył się (stuki zniknęły)......Dziękuję wszystkim forumowiczom za cenne rady.
  2. Rozrząd INA ... nie hałasuje, napinacz jest w tej chwili montowany, ciśnienia oleju nie znam
  3. Wymieniamy napinacz łańcucha "z wtyczką" + łańcuch - wybraliśmy SWAG . Stary łańcuch jest wyciągnięty , napinacz też wypracowany.
  4. Ten stukot nie występuje na zimnym silniku, pojawia się tylko i wyłącznie przy obrotach poniżej 950/min, w czasie jazdy jest wszystko ok, niestety nie wiem "czym"" ( jakim olejem) poprzedni właściciel zalał silnik, niestety nie mogę nagrać pracy silnika, samochód jest w drodze do mechanika. Za wiele dla mnie znaczącą opinię bardzo dziękuję.
  5. nie mam wiedzy na temat oleju zalanego przez poprzedniego właściciela (Niemca), lekki stukot pojawił się bezpośrednio po wymianie kompletnego rozrządu i występuje tylko na jałowych obrotach i ciepłym silniku, po zwiększeniu obrotów powyżej 1000/min wszystko jest jest ok
  6. Sam niestety tego nie zrobię, muszę zaczeka na mechanika do poniedziałku.
  7. jaki olej inny niż castrol?
  8. wymieniłem kompletny rozrząd z pompą wody
  9. pytasz na jaki rozrząd wymieniłem / nie wiem byłem tak wkurzony, że z tego wszystkiego nie wziąłem faktury, wymianę robiła zaprzyjażniona stacja, miał być dobry za 500 zł, nie zamierzam już nigdy do nich wracać. Czy w celu sprawdzenia poprawności rozrządu trzeba rozkręcać cały przód? Drugie pytanie czy mogę w takim stanie jeździć. Terkotanie słychać tylko i wyłącznie na ciepłym silniku i jałowych obrotach.. W czasie jazdy wszystko jest w porządku. Nie mam wiedzy i możliwości wykonania jakichkolwiek czynności sprawdzających we własnym zakresie zaś dobry mechanik będzie osiągalny dla mnie albo jutro albo za tydzień
  10. moje auto to audi a4b6 1,8t silnik AVJ stan licznika 19o ooo km kupiłem ten samochód sprowadzony z Niemiec (podobno od pierwszego właściciela), nie znam jego przeszłości serwisowej w żadnym aspekcie. Auto bardzo dobrze utrzymane w sensie wizualnym, mechanicznie też bez zastrzeżeń do wczoraj, kiedy to wymieniono mi olej na Castrol 10W40 i kompletny rozrząd po stronie "gumowej"". Po tych wymianach silnik stuka na jałowym biegu, po zwiększeniu obrotów powyżej 1000/min stukanie ustaje , nie zapalają się żadne kontrolki, w czasie jazdy silnik ładnie tj równo i cicho pracuje, jest moc. Nie mam możliwości i żadnej wiedzy by posprawdzać cokolwiek na logach, przeczytałem cały topik na temat napinacza łańcucha i jestem przerażony, postanowiłem czym prędzej wyrzucić ze swej pamięci słowa napinacz i solenoid i już poczułem się lepiej. Zamierzam zmierzyć ciśnienie oleju i zajrzeć kamerą do smoka. Drugi mechanik sugeruje, że ten stukot na jałowych obrotach to hydro popychacze, czy to dobry kierunek?
  11. Witam wszystkich forumowiczów ze słonecznej dzisiaj Stróży. Pozdrawiam Zdzisław
×
×
  • Dodaj nową pozycję...