-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O 1Bejker1
Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Żywiec
Auto
-
Model
Inna
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
335 wyświetleń profilu
Osiągnięcia 1Bejker1
0
Reputacja
-
1Bejker1 obserwuje zawartość Problem z DPF - częste wypalanie i Upgrade hamulców w A4 B6/B7
-
Muszę zmienić tył, z przodu mam brembo 320 mm, zastanawiam się czy lepiej 288 czy 300?
-
Ma status sporadyczna, może po prostu jest zabrudzony. O to bym się nie martwił, podmienie sobie na inny. Bardziej mnie dziwi wartości tego oil ash.
-
Wyskakuje błąd p246f, niewiarygodny sygnał czujnika za dpf'em. Kiedyś porównywałem wartości i wskazania były ok, wstawię po południu. Po prostu rzadziej lub częściej błąd się pojawia, a z tego co udało mi się pomierzyć przewody nigdzie nie są przerwane.
-
Soft jest oryginalny tak jak wyjechał z fabryki, bez żadnych poprawek ani mocy ani dpfa. Dpfem chce się zająć dlatego że chce zrobić soft, a nie chce go wyrzucać. Do ogarnięcia mam czujnik temperatury i właśnie te wartości z kosmosu.
-
Screen jest w czasie jazdy, obroty poniżej 2000rpm. Zastanawiam się czy po prostu nie wyczyścić DPF, wrzucić nowy czujnik i nowy czujnik temp za DPF bo też coś widzę szwankuje. Tylko dziwi mnie tak duża wartośc i to że DPF się wypala książkowo. Co odpowiada za wskazanie wartości oil ash? Jest wyliczana z ilości cykli i ilości spalonej sadzy?
-
-
Wydaje mi się że tak, samochód mam około 1.5 roku. Nigdzie nie znalazłem podobnego problemu, a teraz bym się tym z chęcią zajął.
-
Doskonale wiem że to jest fizycznie niemożliwe, nalot 155kkm. Od jakiegoś czasu zauważyłem taką wartość, nie wiem skąd ona wynika.
-
U mnie DPF wypala się normalnie, co 500-600 km, ale wartość oil ash pokazuje aż 8.2l. Mogę zresetować wyuczone wartości czujnika DPF?