Skocz do zawartości

Archiwum

Pasjonat
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Archiwum

Informacje

  • Imię
    Cyprian
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Archiwum

  1. Archiwum

    Trzeszczenie w A4 B9

    ściągaj plastiki przy słupku z pasem pasażera i szukaj przyczyny, oby to nie było na łączeniu z dwóch aut....😇
  2. @Lekoman Golden Lider Ul. Błotna 8, Bielsko-Biała fb Log into Facebook WWW.FACEBOOK.COM Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.
  3. wrzuć jakąś fotkę, jakie teraz plany na kolejny wóz?
  4. nigdy nie powinieneś wlewać oleju silnikowego do diesla na FULL w którym jest dpf i inne bajery ekologii, leje się max 3/4 poziomu, a najlepiej zostawić w połowie
  5. Archiwum

    Wymiana oleju

    Nad czym się tu zastanawiać?
  6. Archiwum

    Zamarznięte paliwo

    oddaj gościowi do ursusa się nada
  7. to nie jest samochód za miliony monet, wolał bym wybić szybę niż wołać magika który otworzy samochód owszem ale zapłacisz dużo wiecej niż za nową szybę, a samochód oczywiście że się da wziąć na lawetę, można też auto podnieść na lewarkach czy żabkach podłożyć specjalistyczne podkładki z małymi kółeczkami i wyciągnąć auto na zewnatrz by u pozniej je unieść na lawete
  8. to było holowanie czy wyciąganie? za co zaczepiłeś linkę?
  9. @znajomy73 masz kilka wzorów z oryginałów jeśli chodzi o 18cali wiec po co kombinować?
  10. ten typ tak ma, musisz to pilnowac czyscic bo wyjdzie rdza jak zaniedbasz
  11. dpf do prania jaki przebieg? z wtryskami coś było robione kiedyś? styl jazdy? miasto trasa?
  12. raczej użytkownicy 1.6 to budżetowi właściciele wiec w wiekszości posiadacze tej jednostki dziadują jeśli chodzi o serwis i naprawy, po za tym ten silnik jakieś małe ilości oleju to on brał nawet jak był nowy, szczególnie jak go się kreci wysoko to spali sobie jakaś małą ilość bo ten typ tak po prostu ma, a jeżeli już go połyka za dużo to wiadomo co trzeba zrobić sprzedać albo naprawić no i obowiązkowo gaz mieć wsadzony
  13. nie zawsze ci dymi bo to zalezy czy auto rozgrzane i musi chwile postać odpalone na jałowym biegu, pozniej depniesz i jest niebieska chmurka, wiem bo miałem dawniej 1.6 w B7 z 2007roku, u mnie po prostu stały pierścienie olejowe i dlatego brał olej i dymił, po wymianie pierścieni nie brał oleju i przestał dymić dziwny mechanik że to pominął, do tego co ja jeżdżę to odrazu powiedział że w tym silniku to przynajmniej raz na 200tkm trzeba zrobić pierścienie olejowe
  14. Archiwum

    Kontrolka check engine

    jakiej firmy został założony kolektor?
  15. dziwnie opisałeś problem, masz auto już jakiś czas przebieg zrobiłeś już fajny 150tkm napisz czy od zawsze to miałeś czy od niedawna? czy wymieniasz różne rzeczy a nic się nie poprawia, dpf wyczyść i tak to musisz zrobić usuwać nie ma sensu po za tym skoro tyle czasu z nim wytrzymałeś to zostaw go na miejscu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...