-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O revil4x

Informacje
-
Imię
Emil
-
Miasto
Mazowieckie
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Coupe
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
No mam te modyfikację, lepiej to wygląda, wszystkie opcje które miałem w aucie działają. Mapy udało mi się dograć daro87 jak ustawić wyświetlanie temperatury tak jak u Ciebie to wygląda w lewym dolnym rogu
-
revil4x obserwuje zawartość Czy na wale powinien być luz? Filmiki , Modyfikacja MMI 3GH na MMI 3GP w A4 B8 , Upgrade mmi 3g high do 3g plus w Audi A5 i 5 innych
-
No po roku czasu gość na forum a5 napisał, że znalazł czas i robi akutalizjace za małe wsparcie, ja już czekam na pliki. Ciekawe jak to będzie działać
-
Tak jak w temacie, robi ktoś na forum modyfikacje softa, że by w mmi 3g high mieć wygląd i niektóre funkcje z mmi 3g plus? Np działa muzyka przez bt. Zmienia się wygląd menu na ten z mmi 3g plus Widziałem na zagranicznych forach taka modyfikacje.
-
Edit: poradziłem sobie
-
2.0 TDI CAHA Quattro chrobotanie ocieranie przy obciążeniu przyśpieszeniu
revil4x odpowiedział(a) na CzarnyAudiA4 temat w 2.0TDI
Ja miałem dziwny dźwięk podczas przyspieszania (obciążenia silnika) winny okazał się luz na lewej półosi - ponoć normalne w tym aucie, wyrabia się gniazdo, ja zapodałem zestaw naprawczy z allegro i jest git -
Witam, mógł byś podać koszty demontażu, czyszczenia i montażu dpf, czeka mnie to za jakiś czas, tak z ciekawości pytam. Pozdrawiam
-
Może się komuś przyda U siebie wymieniłem czujnik na: Bosch 0 281 006 005 (stary nr w załączniku) Silnik 2.0 TDI CAHA 170KM Zrobiłem adaptacje i wszystko działa.
-
Mistrzu a to jest tak, że im bardziej jest zapełniony to spada wydajność po przez zwężenie przepływu spalin, czy jak już się zapełni to zacznie zamulać i się zapychać?
-
Siema mam to samo, auto 200k 2.0 TDI CAHA 170KM Czujnik zamówiłem, wymiana będzie w piątek Czy ktoś mi może powiedzieć czy dpf jest w dobrej kondycji i jaka jest dla niego maksymalna pojemność i dlaczego wtryski mogą mieć taką korektę jak na zdjęciu, Podkładki miedziane, może zawór na listwie cr? Dodam, że delikatnie buja autem na biegu jałowym. (czuć jakieś wibracje) Pozdrawiam
-
Montaż foteli elektrycznych, podgrzewanych z pamięcią w Audi A4 B8
revil4x odpowiedział(a) na wrzosu temat w Audi A4 B8
no tak, ale podłączyłeś te fotele? jaki masz panel klimy? ja namierzyłem koło siebie gościa co zdejmuje cp i zbieram graty -
Montaż foteli elektrycznych, podgrzewanych z pamięcią w Audi A4 B8
revil4x odpowiedział(a) na wrzosu temat w Audi A4 B8
No ja u siebie też o tym myślę, ale moduł 300, panel klimy 100 do tego 2x CP, fotel minimum 1k, kable gotowe na allegro 200. Tylko kto mi zdejmie CP i zakoduje to w aso w Lublinie 450zl od modułu -
Montaż foteli elektrycznych, podgrzewanych z pamięcią w Audi A4 B8
revil4x odpowiedział(a) na wrzosu temat w Audi A4 B8
Z tego co się orientuję to ten moduł nie obsługuje grzanych foteli, potrzebujesz z końcówka P, też mam N. -
Dziękuję Mistrzu.
-
Witam mógł bym prosić o nr amortyzatorów po nr VIN? Audi A5, zawieszenie 1BE WAUZZZ8T0AA010343
-
Witam, i jak udało się rozwiązać problem? Ja mam coś takiego, jak jadę tak ok 72-74 km/h to auto mi zaczyna podskakiwać, przyśpieszę czy zwolnię podskakiwanie zanika. auto audi a5 2.0 tdi, quattro, manual, felgi oryginalne 18" wymieniłem poduszkę skrzyni, bo miała lekkie uszkodzenie i usunąłem luz na lewej półosi, wibracje dalej są. kilka razy wyważałem koła, zmiana opon nic nie zmieniła, sprawdzałem zawieszanie w 2 miejscach niby ok. tak samo geometrie wibracje są na biegu obojętnie (4, 5..) , na luzie, jak dodaję gazu, jak jadę z górki ale tylko w tym przedziale prędkości. dam np. tempomat na 73km i będzie tak podskakiwało lekko cały czas. miał ktoś może podobnie? gdzieś czytałem że to może być wina skrzyni biegów, też gość mi mówił, że jak auto długo stoi to może coś się dziać z oponami ale ja bym to wykluczył, bo miałem inne auta stały czasami po kilka tygodni i nie było problemu. Mi się wydaje, że źródło wibracji jest centralnie pod środkowym tunelem, tak jak by może ze skrzyni, wału? czy można podnieść to auto i rozpędzić je bezpiecznie na podnośniku?