
Michał26
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Michał26

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Bydgoszcz
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Coupe
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BAM
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
-
Witam panowie. Głowica z ADR zakupiona czeka na rozbiórke. Polecicie jakąś zaufaną firme od portingu i do wywazenia wału??
-
Michał26 obserwuje zawartość Wulkanizator uszkodził nowe felgi , Zapłon 3.0 ASN , Komserwacja podwozia przed zimą i 1 inny
-
Na zimnym mierzone czy cieplym? Wychodzi na zawory. Ale może byc problem na ecu lub instalacji.
-
To sie nazywa zawod syn. Chociaż jabłko nie pada zdala od jabłoni ojciez 2x obrócił panewke w m5 s85
-
Zatarl sie bo jakiś caban wymienił krzywą korbe na nową bez wywazenia czy sprawdzenia reszty ukladu. O wybitej tulei od dołu nie wspomne . Drugi raz to nie zdarzył sie dotrzeć bo jakis caban chcial sie pościgać. A spłynol przez barana ktory myślł że bez płynu w środku lata da sie podjechać do mechanika 3 km żeby założyć opaske i wlac płyn. Oczywiście musiał zpier...ć.
-
Jest mocno zabudowane ale dasz rade. Najbardziej koroduje tylna część podwozia. I tam sie narobisz. Oczyść to recznie i mechaniczne z rdzy. Daj podklad do wiazania rdzy i jej neutralizacji z bernera polecam i na to dobry podkład epoksydowy i konserwacja też polecam z bernera bo jest zbliżona do orginału. Radze sprawdzić stan nadkoli od środka. Kolega lakiernik w swoim i w każdej audi na nakola kladzie tawot na ranty od śroka nadkoli.
-
Evo 2 razy sie zatarło i raz spłyneły tłoki z cylndrami. Co do głowicy tylko podałem przyklad z sieci. Szlifiernia napewno nie ma płyty symulacyjnej bo buduja tylko silniki wysilone dla mnie i zawsze sa zaskoczeni moimi wspanialymi pomyslami;) Narazie wygrzebalem silnik 2.0 tfsi axx na graty. Wydlubie wał i zamowie korby i tloki. Potem głowica tylko czy ze zmiennymi fazami czy bez?? A i co myslicie o założeniu zestawu biturbo?? Żeby to szybciej wstawał. A co do płyty to chyba jednak mają bo sprawdziłem w sieci jak to wyglada a widziałem u nich cos takiego ale nie jestem w stanie odpowiedzieć czy do tego silnika mają.
-
Budżet jest nie ograniczony, tylko żeby małżonką za wiele nie wiedziała;) Przy ostatnim projekcie jak mnie kumpel sprzedał to omało niedostala zawału.
-
Niepamiętam dokładnie był skladany 3 lata temu. Ale były to z tej wyższej klasy stali. Zawory sie trzymają tylko wał wysiadł 2 razy i cylindry 1 raz. Małe sprostownie 570hp ma evo. 650hp ma merc pomieszały mi sie.
-
Jak bym chciał to bym sobie kupił. Gotowca z pożądnej stajni nawet, ale nie o to chodzi. Mam pasje chce to zrobic w miare możliwości sam. Wiadomo zaklady musza to po obrabiać. Mam taką zufaną szlifiernie która dół mi ogarnie z górą zobacze do kogo to pojedzie. Co do głowicy na szerokich kanalach to w sieci są podzielone zdania. Podobno lepiej wziaść na wąskich i zrobić porting niż na szerokich. Zawory wiadomo supertech jak i sprężyny ale.. mam evo x zrobiony silnik na paderewskich +1mm 650hp. Nic nigdy sie z zaworami nie stało dół to inna sprawa;) jak myślicie może to wytrzymać??
-
Pieniadze nie grają żadnej roli. Ma peknąć te 701hp a dalej to tylko bonus. Skrzynia jest gotowa zniesie ponad 1000nm. Buda sie spawa i napęd też jest wzmacniany. Pozostaje tylko zbudować silnik od podstaw. Naczytalem sie dużo w internecie i powiem że za wiele podpowiedzi nie uzyskałem. Do tych 500hp jest pełno zbudowanych silników ale powyżej to bieda.
-
Ok. Narazie mam na wale z 1.8t przy 7148obr 463hp. Jezeli nie będę przekraczał tych 7500obr na wale z tdi jestem w stanie zrobić te 700hp w gore?? Zakladając ze reszta nowa gratow i kuta na sworzniu 20mm. Czy robić to na tfsi?
-
Dobrze tylko ktory wał bedzie bardzej wytrzymały? Chce przebic bariere 700hp. Plan jest taki ze powyzej 701hp bede happy. Ale 900 tez nie odmówie;)
-
Brak szkoleń, wyrąbane na klienta i zużyty sprzęt. A dokladnie to stopka na przy pomocy ktorej naklada sie opone. I zapewne tania pasta do montażu. A sprawdź czy od śroka niema uszkodzen od szczek montażownicy. Bedą takie kropki w ułożone w ksztalcie prostokąta. Jezeli tak to łapali alusy od srodka a nie od zewnątrz jak nakazują procedury.
-
Panowie mam pytanie ile maksymalnie zniesie koni wał z tdi a ile z tfsi przy strokerze z 1.8t??
-
Ewidentna wina złego montażu. Sam mam warsztat i wiem co pisze. Mam kupe poprawek po pseudo mechanikach jak i wulkanizatorach. Powiem tak: rzeczoznawca weźmie 500zl do tego koszta sądowe po twojej stronie jak i radcy prawnego, rok to minimum na dzień dzisiejszy.Sąd orzeknie oczywiscie na twoją korzyść i distaniesz zwrot poniesionych kosztow. Ale weź pod uwage że koła mogą ci zabezpieczyc na czas trwania postepowania. Postrasz ich troche dogadaj się żeby dali ci oc warztatu a ty zgłosisz sprawe ubezpieczycielowi i po sprawie.