Skocz do zawartości

Michał26

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michał26

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BAM
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Michał26

0

Reputacja

  1. Witam panowie. Głowica z ADR zakupiona czeka na rozbiórke. Polecicie jakąś zaufaną firme od portingu i do wywazenia wału??
  2. Michał26

    Zapłon 3.0 ASN

    Na zimnym mierzone czy cieplym? Wychodzi na zawory. Ale może byc problem na ecu lub instalacji.
  3. To sie nazywa zawod syn. Chociaż jabłko nie pada zdala od jabłoni ojciez 2x obrócił panewke w m5 s85
  4. Zatarl sie bo jakiś caban wymienił krzywą korbe na nową bez wywazenia czy sprawdzenia reszty ukladu. O wybitej tulei od dołu nie wspomne . Drugi raz to nie zdarzył sie dotrzeć bo jakis caban chcial sie pościgać. A spłynol przez barana ktory myślł że bez płynu w środku lata da sie podjechać do mechanika 3 km żeby założyć opaske i wlac płyn. Oczywiście musiał zpier...ć.
  5. Jest mocno zabudowane ale dasz rade. Najbardziej koroduje tylna część podwozia. I tam sie narobisz. Oczyść to recznie i mechaniczne z rdzy. Daj podklad do wiazania rdzy i jej neutralizacji z bernera polecam i na to dobry podkład epoksydowy i konserwacja też polecam z bernera bo jest zbliżona do orginału. Radze sprawdzić stan nadkoli od środka. Kolega lakiernik w swoim i w każdej audi na nakola kladzie tawot na ranty od śroka nadkoli.
  6. Evo 2 razy sie zatarło i raz spłyneły tłoki z cylndrami. Co do głowicy tylko podałem przyklad z sieci. Szlifiernia napewno nie ma płyty symulacyjnej bo buduja tylko silniki wysilone dla mnie i zawsze sa zaskoczeni moimi wspanialymi pomyslami;) Narazie wygrzebalem silnik 2.0 tfsi axx na graty. Wydlubie wał i zamowie korby i tloki. Potem głowica tylko czy ze zmiennymi fazami czy bez?? A i co myslicie o założeniu zestawu biturbo?? Żeby to szybciej wstawał. A co do płyty to chyba jednak mają bo sprawdziłem w sieci jak to wyglada a widziałem u nich cos takiego ale nie jestem w stanie odpowiedzieć czy do tego silnika mają.
  7. Budżet jest nie ograniczony, tylko żeby małżonką za wiele nie wiedziała;) Przy ostatnim projekcie jak mnie kumpel sprzedał to omało niedostala zawału.
  8. Niepamiętam dokładnie był skladany 3 lata temu. Ale były to z tej wyższej klasy stali. Zawory sie trzymają tylko wał wysiadł 2 razy i cylindry 1 raz. Małe sprostownie 570hp ma evo. 650hp ma merc pomieszały mi sie.
  9. Jak bym chciał to bym sobie kupił. Gotowca z pożądnej stajni nawet, ale nie o to chodzi. Mam pasje chce to zrobic w miare możliwości sam. Wiadomo zaklady musza to po obrabiać. Mam taką zufaną szlifiernie która dół mi ogarnie z górą zobacze do kogo to pojedzie. Co do głowicy na szerokich kanalach to w sieci są podzielone zdania. Podobno lepiej wziaść na wąskich i zrobić porting niż na szerokich. Zawory wiadomo supertech jak i sprężyny ale.. mam evo x zrobiony silnik na paderewskich +1mm 650hp. Nic nigdy sie z zaworami nie stało dół to inna sprawa;) jak myślicie może to wytrzymać??
  10. Pieniadze nie grają żadnej roli. Ma peknąć te 701hp a dalej to tylko bonus. Skrzynia jest gotowa zniesie ponad 1000nm. Buda sie spawa i napęd też jest wzmacniany. Pozostaje tylko zbudować silnik od podstaw. Naczytalem sie dużo w internecie i powiem że za wiele podpowiedzi nie uzyskałem. Do tych 500hp jest pełno zbudowanych silników ale powyżej to bieda.
  11. Ok. Narazie mam na wale z 1.8t przy 7148obr 463hp. Jezeli nie będę przekraczał tych 7500obr na wale z tdi jestem w stanie zrobić te 700hp w gore?? Zakladając ze reszta nowa gratow i kuta na sworzniu 20mm. Czy robić to na tfsi?
  12. Dobrze tylko ktory wał bedzie bardzej wytrzymały? Chce przebic bariere 700hp. Plan jest taki ze powyzej 701hp bede happy. Ale 900 tez nie odmówie;)
  13. Brak szkoleń, wyrąbane na klienta i zużyty sprzęt. A dokladnie to stopka na przy pomocy ktorej naklada sie opone. I zapewne tania pasta do montażu. A sprawdź czy od śroka niema uszkodzen od szczek montażownicy. Bedą takie kropki w ułożone w ksztalcie prostokąta. Jezeli tak to łapali alusy od srodka a nie od zewnątrz jak nakazują procedury.
  14. Panowie mam pytanie ile maksymalnie zniesie koni wał z tdi a ile z tfsi przy strokerze z 1.8t??
  15. Ewidentna wina złego montażu. Sam mam warsztat i wiem co pisze. Mam kupe poprawek po pseudo mechanikach jak i wulkanizatorach. Powiem tak: rzeczoznawca weźmie 500zl do tego koszta sądowe po twojej stronie jak i radcy prawnego, rok to minimum na dzień dzisiejszy.Sąd orzeknie oczywiscie na twoją korzyść i distaniesz zwrot poniesionych kosztow. Ale weź pod uwage że koła mogą ci zabezpieczyc na czas trwania postepowania. Postrasz ich troche dogadaj się żeby dali ci oc warztatu a ty zgłosisz sprawe ubezpieczycielowi i po sprawie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...