Skocz do zawartości

Yes

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Yes

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Sztokholm

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Yes

0

Reputacja

  1. Siema! Stage 1 czas start : Całe zawieszenie przód tył z amorami out Hamulce przód tył out Wszystkie poduszki out Wszystkie gumy out Wyciąganie zawieszenia to była masakra, prawie całe zawieszenie było oryginalne, diaks w ręku częściej niż klucze Szybka naprawa schowka : Dokładka cupra : Opony Triangle SporteX TH201, przód 225/40 8J, tył 255/35 9,5J Gwint z tyłu : regulacje na miejscu, skręcone max. (kilkadziesiąt kg w bagażniku) Z przodu na ten moment koza. Regulacji jeszcze spoooro, ale zostawiłem tak, bo musiałem wjechać na prom i bałem się, że będzie problem. Okazało się, że na tej wysokości jeszcze było sporo zapasu przy wjeździe. A za felgą 320mm Zamówiony moduł bluetooth został po prostu wpięty w zmieniarkę i działa wyśmienicie. Bez żadnego problemu połączył się z telefonem. To samo ELM WiFi. Na dniach opuszczę przód, dołożę dystans 5mm z przodu, zrobię zbieżność, wyczyszczę smoka i będę się szykował na moc. Wtryski czekają, dp niebawem zamówię. Przy okazji wpadły też końcówki wydechu 90mm z A8 D3 4.2 Auto dziś wygląda tak : Lakier w słońcu wygląda kozacko, zrobie porządne foty, obiecuje tbc.
  2. Auto zostaje zarejestrowane w Szwecji, bo tutaj go używam, więc niestety muszę się dostosować do panujących norm w tym kraju. Właśnie przeczytałem w innym wątku, o ile dobrze zrozumiałem, że @bartez80 ma dp z katami euro 4. Napisałem wiadomość, może się uda od razu powinąć dp i z wtryskami zrobić pierwszy program 210Nm w tym aucie to zdecydowanie za mało...
  3. Robim co możem jak to mówią Dzięki! Zdecydowanie bardziej siadają mi ciemne kolory, ale każdy ładnie utrzymany lakier może wyglądać super Części zjeżdżają : komplet zawieszenia, gumy na tył, poduszki pod silnik i skrzynię, tarcze i klocki tył Do tego parę pierdół praktyczno-estetycznych : Bluetooth pod zmieniarkę Dokładka z cupry Kapselki na śruby OBD Zestaw naprawczy do nieszczęsnego schowka Następnie : Hamulce 320mm Wtryski BEX Chciałbym jeszcze kata od Hoffmana, ale na stronie jest napisane, że spełnia normę euro 3, moja auto ma niby euro 4 i teraz nie wiem czy na przeglądzie ze sportowym katem się przyczepią. Akurat w drugim aucie muszę zrobić przegląd w tym tygodniu, więc chyba zapytam wprost diagnostę W najgorszym wypadku trzeba będzie co rok przed przeglądem zdejmować downpipe, zakładać seryjnego kata i pyrkać na przegląd
  4. Podpinam się, również jestem chętny na kata
  5. Siema! Nie potrafię tego wyjaśnić, ale to auto od lat wzbudzało moją sympatię. Oglądałem się na ulicy za A4 B6, nawet seryjnymi, jeżdżąc na co dzień lepszymi autami, hehe. Uważam, że bardzo ładnie się ten model starzeje. B6 wyprodukowana w czerwcu 2002, , ~250k nalotu. Auto jest ze mną od listopada 2021. Kupiłem całkiem zadbane, po serwisie z rozrządem za dobre pieniądze. Niestety kapitan szwecja ma to do siebie, że hojnie obdarowuje auta w rudą. Błotniki - jakieś bąble Doły drzwi - tu i ówdzie lekko spuchnięte Tylna klapa - dwa bąble na środku Maska - odpryski od kamieni, a na środku krecha do gołej blachy. Żeby się tego pozbyć zacząłem szukać drzwi i błotników w kolor. Trochę to trwało, ale skompletowałem drzwi, a błotniki wziąłem zamienniki, bo oryginał był niemożliwy do znalezienia w perfekt stanie. Wtedy odezwał się mój perfekcjonizm i stwierdziłem, że wszystko musi wyglądać jak z fabryki, więc mimo rzeczy w kolor trzeba było prysnąć całe auto. Nie chciałem mieć żadnych odprysków ani rys. Tak też się stało, wszystko oprócz dachu dostało nowy lakier. Wszystkie niedoskonałości usunięte, wgniotki wyciągnięte, wszystko zabezpieczone, wnętrze drzwi zalane specyfikiem do konserwacji. Zostały polakierowane również doły zderzaków i listwy. Stoi na paskudnej zimówce (na ten temat więcej info niżej) i fotki niezbyt korzystne z powodu szarówki na zewnątrz, ale auto po tym zabiegu wygląda tak : Wpadło też wnętrze, po kompletnym praniu wygląda tak : Dalsze modyfikacje : - Zamówiony gwint MTS i felgi : Tył : Przód : Auto niby prowadziło się okej, nie stukało nic BARDZO, ale na mocnych koleinach można było się przyczepić. Stwierdziłem, że na nowym gwincie, nowym kole nie może zabraknąć nowego zawieszenia, więc wjeżdża Meyle HD : Skoro już tyle rzeczy rozebranych, to za jednym zamachem robię : - Wszystkie gumy z tyłu - Poduszki pod silnik i skrzynię - Czyszczenie smoka - Wymiana wszystkich filtrów i płynów Plany? Zobaczymy, coś tam się tli. Mam jeszcze kilka drobnych gratów do wsadzenia, ale resztę opiszę w innych postach. Pozdrawiam!
  6. Siemanko! Kupiłem nowe daily, pierwsze Audi w życiu. Avant '03, AVJ. Fura generalnie ogarnięta, będzie przygotowana na jakieś basicowe mody typu wydech, ic, wtryski, ale żeby zebrać te informacje jesteście potrzebni Wy, pomożecie? Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...