Skocz do zawartości

kkmad

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kkmad

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    CABA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia kkmad

0

Reputacja

  1. Cześć, Też mi ostatnio wyskoczył ten sam błąd, z tym że w A4 B8 1.8 tfsi. Znalazłem tylko jakieś info, że to kwestia nastawnika klap kolektora (03L129086). Na fb jest gość Wyzyk Wyzyk, sprzedaje modyfikowany nastawnik bez usuwania klap, ja jeszcze nie zagłębiałem się w temat więc daj znać jakbyś czegoś się dowiedział. Pozdro
  2. kkmad

    Dobrzy chiptunerzy

    Panowie, zrobiłem mapę u Pana Daniela w TTC (ul. Biskupińska w Krakowie). Serdecznie polecam, widać że ta robota to jego pasja i zjadł na tym zęby.
  3. kkmad

    Dobrzy chiptunerzy

    Czy ktoś robił kiedyś mapę w Vag Projekt w Proszowicach k. Krakowa? Jeśli chodzi o doposażenia widziałem, że robotę robią dobrą. Jestem z Krakowa, więc zastanawiam się nad CompSport, TTC, Detechem oraz właśnie nad nimi. Mój silnik to 1.8T CABA.
  4. Nieaktualne, temat do zamknięcia. Znalazłem.
  5. kkmad

    Obroty max do 4-5k

    No to więcej nie wygazujesz, bo na luzie jest blokada
  6. kkmad

    Obroty max do 4-5k

    Przegazować? Tzn. na biegu jałowym?
  7. Cześć, Czy jest tu może ktoś z Krakowa lub bliskich mu okolic, kto ma na zbyciu głośniki z podstawowej wersji nagłośnienia do B8 przedlift? Jeśli ma to jakieś znaczenie, to taka naprawde podstawowa wersja, bez wzmacniacza w bagażniku. Potrzebuję po jednej sztuce z drzwi midbassy przód i tył. Na cito, bo mam rozebraną tapicerkę, a chciałem jutro popołudniu już złożyć. Może akurat ktoś będzie miał Pozdrawiam
  8. Gdyby dalej ktoś szukał rozwiązania tego problemu, to u mnie było to samo, też w podstawowej wersji nagłośnienia. Po ściągnięciu tapicerki okazało się, że membrany midbassów są twarde - odkręciłem więc głośniki, i okazało się że wypięły się magnesy. Dodam tylko, że takie głośniki grają, tylko bardzo cicho i samym midem - co wynika właśnie z twardości membrany (jeśli nie, to wina leży po stronie przewodów/radia lub głośnik całkowicie się spalił). U mnie problem występował odkąd kupiłem auto, jednak usztywnienie się membrany przez wypięcie magnesu objawia się "charczeniem" głośnika. Gdy głośnik już sobie trochę tak pocharczy, to w końcu przestaje grać pełnym zakresem. A że głośniki z podstawowej wersji nagłośnienia naszych B8 są nienajlepszej trwałości, to ten problem zapewne pojawia się dość często. Pozdrawiam
  9. Cześć, Kupiłem A4 B8 miesiąc temu, i napotykam dziwny problem ze skrzynią biegów. Przy nierozgrzanym silniku 1 i 2 bieg wchodzą bardzo ciężko - niekiedy żeby wbić 1 trzeba użyć (w mojej opinii) nadmiernej siły, niekiedy też wcisnąć drugi raz sprzęgło. Gdy silnik się zagrzeje problem ustępuje, i każdy bieg wchodzi jednakowo gładko - czy to 1 czy to 6. Stąd moje pytania: Czy to normalne (przebieg ~195k)? Czy może to kwestia wymiany oleju w skrzyni? Czytałem już w jednym z wątków, że ciężko samemu dobrać taki olej - jeden rabin powie tak, a drugi inaczej. Byłbym skłonny nawet zrobić to w ASO, tylko czy ktoś orientuje się mniej więcej jakiego rzędu są to koszta? I czy to będzie rozwiązaniem mojego problemu? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...