Skocz do zawartości

KubaS1988

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O KubaS1988

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Dęblin

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Robiłem raz wiec wiedzy dużej nie mam. Tak to u Mnie wyglądało. Trafiłem za pierwszym razem
  2. Liczę i wychodzi mi 14 ogniw między czerwonymi kreskami. Zdj. jak u Mnie ustawilem.
  3. Ja opróżniałem. Po złożeniu silnik chodził 20 minut na wolnych obrotach bez dodawania gazu.Po tym czasie ucichły.
  4. U mnie na zimnym był tylko problem. Jak silnik się już rozgrzał chodził normalnie i nie czuć było wypadania zapłonu. Uszkodzone gniazda zawodowe miałem
  5. Zmierz kompresję
  6. Jednak rozrząd wymieniłeś a pomylić się z jego ustawieniem o jeden ząbek nawet mechanikom się zdarza(Ja tak miałem).Jak na amatora moim zdaniem wymieniłeś za dużo na RAZ i później nie wiadomo gdzie był problem.
  7. Wpisz w google awaryjne odpalanie na lpg
  8. Ja bym go spróbował na lpg jescze odpalić. Może jeszcze cos rozbierałeś i źle poskładane jest. Sam kiedyś wymieniałem mechanizm wycieraczek, niby prosta naprawa ale też odpalić nie mogłem. Poszło jakieś zwarcie i musiałem holować do elektryka😀
  9. Może spróbuj jeszcze awaryjnie na lpg odpalić. Kręci ładnie słychać na filmie i odpala.
  10. Może jeszcze ustaw rozrząd i sprawdź kompresje. Będzie wiadomo czy zawory dostały.
  11. Może nie. Jak pasek nie przeskoczył. Pisał przed pierwszym odpaleniem ze kręcił ręcznie wałem i nic nie blokowało. Ustaw jeszcze raz na znaki
  12. Ten wypust na kole zamachowym który nagrałeś jest po to żeby odkręcić dwie śruby które trzymają miskę oleju.
  13. Do następnego odpalenia nie składaj przodu z chłodnicami. Szkoda roboty jak trzeba będzie poprawiać. Chwile bez płynu pochodzi nic mu nie będzie. A zdążysz sprawdzić jak chodzi i ustawienie rozrządu.
  14. Sprawdź jeszcze raz rozrząd zanim zdejmiesz głowicę. Wstaw jakieś z foto jak to jest ustawione. Zdjęcie wałków rób jedno żeby było można zobaczyć znaki i liczyć ogniwa na łańcuchu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...