Skocz do zawartości

Bruh_Bro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bruh_Bro

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Suwałki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

608 wyświetleń profilu
  1. Dziękuję bardzo @Łukasz13 korekty podczas jazdy jednak są dobre i dobija do max 10%, ale na jałowym nadal jest te ok. 20%, jakieś rady?
  2. Odłączyłem, korekty bez zmian nadal skacze miedzy 21 a 27%
  3. Chodzi o ten jednokierunkowy? Pamiętam, że przed wymianą podskakiwał korek oleju, ale po wymianie nie sprawdzałem niestety, jutro mogę sprawdzić
  4. Jest błąd od drugiej sondy, bo wisi sobie pod maską i jeszcze jej nie wyprogramowałem w sofcie, soft seria, a błędy 16523 - Zespół 1: sonda 2, P0139 - 001 - sygnał za wolny 17536 - Zespół 1: adaptacja mieszanki (mult.), P1128 - 001 - mieszanka za uboga 17522 - Zespół 1: sonda 2, P1114 - 008 - rezystancja wewnętrzna za duża i czasami 16891 - Regulacja biegu jałowego, P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości - sporadyczny
  5. Wszystkie logi na benzynie są, warto sprawdzić ciśnienie paliwa? Filtr paliwa ma nastukane 13k to przy okazji też go wymienić? Czy to ewidentnie już pompa?
  6. Tak, ale teraz po wymianie przepływki wywaliło 25% na jałowych i na dynamicznym co robiłem: (zapomniałem tego w sumie najważniejszego loga dać, tego najnowszego) 2+33: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Po podmianie przepływki na starą czy tą co miałem wcześniej od kolegi nadal mam 25% i nic sie nie zmienia 😕
  7. Siemka, od dłuższego czasu próbuję uporać się z dziwnymi wskazaniami sondy, a mianowicie: na początku miałem korekty na poziomie 25% w dynamicznych, jak i statycznych 2+33: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 3+20: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 115+118: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Znalazłem nieszczelność w ezektorze (wymieniony został na ori z aso), dwóch przewodach od podciśnień, a także zmieniłem zaworek jednokierunkowy odmy, również na ori z aso, minimalnie przepuszcza w drugą stronę, po napisaniu do sprzedającego dostałem taką wiadomość "w jedną stronę przepuszcza lekko a w drugą z oporem ale też puszcza wszystko ok" więc go zostawiłem i logi wyglądają tak: 2+33: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 3+20: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 115+118: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Padło na przepływkę, wymieniłem na nową z boscha o nowych numerach z końcówką 340 i ostatnio sprawdziłem bo coś jakby znowu stracił moc i korekty cały czas na 25%, czy na gazie czy na benzynie wszędzie 25%, nie wiem już gdzie szukać, co najlepiej sprawdzić, żeby bez potrzeby nie wymieniać wszystkiego? nowa przepływka może być walnięta?
  8. Cześć, dokładałem u siebie RNS-D (zmiana z Chorus II), wszystko działa jak należy. Zasilanie mam po stacyjce, podświetlenie po przełączniku od świateł i z samym radiem nie ma problemów, ale ostatnio postanowiłem zmienić kierownice na multi z b6 i tu pojawił się problem. Wiadomo, że multi nie będzie działać bez modułu TMC, ale problemem dla mnie jest znalezienie odpowiedniego modułu bo się różnią (przynajmniej jak patrzę na tył i na wejścia i oczywiście sam ich numer) i nie wiem który będzie do mnie pasował. Ma ktoś jakiś nr ewentualnie mógłby wysłać zdjęcie jak powinien wyglądać ten moduł, będę bardzo wdzięczny . Oprócz samego modułu potrzebuję do niego jakichś wiązek itp.?
  9. Możesz zawsze sprawdzić i się upewnić wchodząc w grupę 006/066 (nie pamiętam dokładnie która) i patrzeć czy jak naciskasz hamulec/sprzęgło i manewrujesz manetką tempomatu to czy wartości się tam zmieniają
  10. U mnie był problem, że „piszczało?” niemiłosiernie podczas odpalania na zimno (poniżej filmik) i było słychać napinacz na 1-2s (błędów żadnych i synchronizacja też była git), szukałem co to może być. Ludzie pisali, że to najprawdopodobniej napinacz więc założyłem nowy zamiennik i nowy łańcuch i piszczenie nadal zostało, więc szukałem dalej i znalazłem odpowiedź, że u jednej osoby takie dźwięki wydawał luźny wkład w katalizatorze no i po wymianie go na dp dźwięk piszczenia znikł i jest spokój. Napinacz tylko na zimno się odzywał, nigdy na ciepłym, ale jak go wyjąłem to w sumie cieszyłem się, że go chciałem wymienić 😶 418514843_7056142724423459_4038304352734801634_n.mp4
  11. W sensie celuje na razie w moc ~200km Te logi wstawić tutaj, czy tam? Czyli mam zrobić logi dynamiczne: 002+033, 003+020, 115+118? Chciałem także sprawdzić działanie przepływomierza i do niego trzeba zrobić 002+033+115, ale lepiej robić chyba je parami tak jak napisałem wyżej tak? @tass dzięki bardzo
  12. Mocy nigdy za wiele, wiec w przyszłości na pewno bym chciał celować w większą moc, ale aktualnie chciałem celować w ~200 bo budżet ograniczony i myślałem, żeby jak coś to kupić K03s, ale szukając ich natknąłem się na coś takiego i w sumie nie wiem, czy jest sens interesowania się takimi ofertami https://www.olx.pl/d/oferta/turbina-turbosprezarka-turbo-vw-passat-audi-a4-hybryda-1-8t-320km-k03s-CID5-IDKhKQ4.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0 Nigdy logów dynamicznych nie robiłem. Które najlepiej zrobić? Mógłbyś zerknąć jeśli jest taka opcja?
  13. Czyli trzeba zainwestować w min. w K03s? Właśnie szukałem i nie mogłem znaleźć tego, dałbyś link? Ogólnie lepiej na początku się przejechać na hamowanie, żeby zobaczyć ile KM wyciąga i czy trzyma serie i dopiero myśleć o chipie?
  14. Siemka, chciałem jechać na chipa, żeby uzyskać z B6 1.8T AVJ tą wymarzoną 2 przodu, na razie mam większe wtryski z saaba 2.3t, dp, ale na seryjnym pojedynczym intercoolerze średnio w to wierzę, że uda się uzyskać taki wynik, dlatego zamierzam założyć drugi prawy intercooler, wiadomo, że najlepszą opcją jest środkowy ic, ale jego koszt na razie za mną nie przemawia i chciałem dołożyć drugi prawy ic. Patrząc na cenę z bexa to już wole chyba dozbierać kasy i wziąć środkowy, ale czytałem na forum i jak dobrze rozumiem, po kilku przeróbkach podejdzie z 2.0tfsi lub 2.0tdi. Różnią się wydajnością od bexa? Jak dobrze rozumiem jeśli kupiłbym kompletny zestaw z 2.0tdi / 2.0tfsi to potrzebuje tylko łącznik i kawałek silikonu do dv, cienki wężyk od podciśnienia i to wszystko? Seryjna sprężarka z AVJ'a będzie trzymała te 200km?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...