Bruh_Bro
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Dziękuję bardzo @Łukasz13 korekty podczas jazdy jednak są dobre i dobija do max 10%, ale na jałowym nadal jest te ok. 20%, jakieś rady?
-
Odłączyłem, korekty bez zmian nadal skacze miedzy 21 a 27%
-
Chodzi o ten jednokierunkowy? Pamiętam, że przed wymianą podskakiwał korek oleju, ale po wymianie nie sprawdzałem niestety, jutro mogę sprawdzić
-
Jest błąd od drugiej sondy, bo wisi sobie pod maską i jeszcze jej nie wyprogramowałem w sofcie, soft seria, a błędy 16523 - Zespół 1: sonda 2, P0139 - 001 - sygnał za wolny 17536 - Zespół 1: adaptacja mieszanki (mult.), P1128 - 001 - mieszanka za uboga 17522 - Zespół 1: sonda 2, P1114 - 008 - rezystancja wewnętrzna za duża i czasami 16891 - Regulacja biegu jałowego, P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości - sporadyczny
-
Wszystkie logi na benzynie są, warto sprawdzić ciśnienie paliwa? Filtr paliwa ma nastukane 13k to przy okazji też go wymienić? Czy to ewidentnie już pompa?
-
Tak, ale teraz po wymianie przepływki wywaliło 25% na jałowych i na dynamicznym co robiłem: (zapomniałem tego w sumie najważniejszego loga dać, tego najnowszego) 2+33: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Po podmianie przepływki na starą czy tą co miałem wcześniej od kolegi nadal mam 25% i nic sie nie zmienia 😕
-
Bruh_Bro obserwuje zawartość Montaż prawego intercoolera 1.8T BEX , [1.8T AVJ+LPG] Korekty sondy 25% , Multifunkcja a dokładane RNS-D i 2 innych
-
Siemka, od dłuższego czasu próbuję uporać się z dziwnymi wskazaniami sondy, a mianowicie: na początku miałem korekty na poziomie 25% w dynamicznych, jak i statycznych 2+33: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 3+20: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 115+118: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Znalazłem nieszczelność w ezektorze (wymieniony został na ori z aso), dwóch przewodach od podciśnień, a także zmieniłem zaworek jednokierunkowy odmy, również na ori z aso, minimalnie przepuszcza w drugą stronę, po napisaniu do sprzedającego dostałem taką wiadomość "w jedną stronę przepuszcza lekko a w drugą z oporem ale też puszcza wszystko ok" więc go zostawiłem i logi wyglądają tak: 2+33: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 3+20: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 115+118: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Padło na przepływkę, wymieniłem na nową z boscha o nowych numerach z końcówką 340 i ostatnio sprawdziłem bo coś jakby znowu stracił moc i korekty cały czas na 25%, czy na gazie czy na benzynie wszędzie 25%, nie wiem już gdzie szukać, co najlepiej sprawdzić, żeby bez potrzeby nie wymieniać wszystkiego? nowa przepływka może być walnięta?
-
Cześć, dokładałem u siebie RNS-D (zmiana z Chorus II), wszystko działa jak należy. Zasilanie mam po stacyjce, podświetlenie po przełączniku od świateł i z samym radiem nie ma problemów, ale ostatnio postanowiłem zmienić kierownice na multi z b6 i tu pojawił się problem. Wiadomo, że multi nie będzie działać bez modułu TMC, ale problemem dla mnie jest znalezienie odpowiedniego modułu bo się różnią (przynajmniej jak patrzę na tył i na wejścia i oczywiście sam ich numer) i nie wiem który będzie do mnie pasował. Ma ktoś jakiś nr ewentualnie mógłby wysłać zdjęcie jak powinien wyglądać ten moduł, będę bardzo wdzięczny . Oprócz samego modułu potrzebuję do niego jakichś wiązek itp.?
-
Możesz zawsze sprawdzić i się upewnić wchodząc w grupę 006/066 (nie pamiętam dokładnie która) i patrzeć czy jak naciskasz hamulec/sprzęgło i manewrujesz manetką tempomatu to czy wartości się tam zmieniają
-
U mnie był problem, że „piszczało?” niemiłosiernie podczas odpalania na zimno (poniżej filmik) i było słychać napinacz na 1-2s (błędów żadnych i synchronizacja też była git), szukałem co to może być. Ludzie pisali, że to najprawdopodobniej napinacz więc założyłem nowy zamiennik i nowy łańcuch i piszczenie nadal zostało, więc szukałem dalej i znalazłem odpowiedź, że u jednej osoby takie dźwięki wydawał luźny wkład w katalizatorze no i po wymianie go na dp dźwięk piszczenia znikł i jest spokój. Napinacz tylko na zimno się odzywał, nigdy na ciepłym, ale jak go wyjąłem to w sumie cieszyłem się, że go chciałem wymienić 😶 418514843_7056142724423459_4038304352734801634_n.mp4
-
W sensie celuje na razie w moc ~200km Te logi wstawić tutaj, czy tam? Czyli mam zrobić logi dynamiczne: 002+033, 003+020, 115+118? Chciałem także sprawdzić działanie przepływomierza i do niego trzeba zrobić 002+033+115, ale lepiej robić chyba je parami tak jak napisałem wyżej tak? @tass dzięki bardzo
-
Mocy nigdy za wiele, wiec w przyszłości na pewno bym chciał celować w większą moc, ale aktualnie chciałem celować w ~200 bo budżet ograniczony i myślałem, żeby jak coś to kupić K03s, ale szukając ich natknąłem się na coś takiego i w sumie nie wiem, czy jest sens interesowania się takimi ofertami https://www.olx.pl/d/oferta/turbina-turbosprezarka-turbo-vw-passat-audi-a4-hybryda-1-8t-320km-k03s-CID5-IDKhKQ4.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0 Nigdy logów dynamicznych nie robiłem. Które najlepiej zrobić? Mógłbyś zerknąć jeśli jest taka opcja?
-
Czyli trzeba zainwestować w min. w K03s? Właśnie szukałem i nie mogłem znaleźć tego, dałbyś link? Ogólnie lepiej na początku się przejechać na hamowanie, żeby zobaczyć ile KM wyciąga i czy trzyma serie i dopiero myśleć o chipie?
-
Siemka, chciałem jechać na chipa, żeby uzyskać z B6 1.8T AVJ tą wymarzoną 2 przodu, na razie mam większe wtryski z saaba 2.3t, dp, ale na seryjnym pojedynczym intercoolerze średnio w to wierzę, że uda się uzyskać taki wynik, dlatego zamierzam założyć drugi prawy intercooler, wiadomo, że najlepszą opcją jest środkowy ic, ale jego koszt na razie za mną nie przemawia i chciałem dołożyć drugi prawy ic. Patrząc na cenę z bexa to już wole chyba dozbierać kasy i wziąć środkowy, ale czytałem na forum i jak dobrze rozumiem, po kilku przeróbkach podejdzie z 2.0tfsi lub 2.0tdi. Różnią się wydajnością od bexa? Jak dobrze rozumiem jeśli kupiłbym kompletny zestaw z 2.0tdi / 2.0tfsi to potrzebuje tylko łącznik i kawałek silikonu do dv, cienki wężyk od podciśnienia i to wszystko? Seryjna sprężarka z AVJ'a będzie trzymała te 200km?
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Bruh_Bro odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZ8E14A245923 Z góry dzięki