Skocz do zawartości

Lukaa5

Pasjonat
  • Postów

    384
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8

1 obserwujący

O Lukaa5

Informacje

  • Imię
    Luk
  • Miasto
    Ire

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A jesteś w stanie zaproponować inną markę oleju ?
  2. eee , jakieś historie . Często jest tak że obwód koła jest inny w benzynie i diesel , to się blokuje po 100km jak poniżej 100km to bez różnicy
  3. no wiadomo że trzeba przeczytać . z tym że wg mnie dodanie oryginalnego systemu nie jest ingerencją . Zmiana softu jest ingerencją
  4. Jeszcze trzeba ustalić definicję ingerencji . Wymiana wycieraczek na innej firmy może mieć większą ingerencjie niż dodanie orginalnego systemu...
  5. tak , ale warunki ustala się z góry .
  6. Czujniki nie mają komponentu na 99% , Jak po kolizji to trzeba było by dokładnie wiązkę sprawdzić ewentualnie uszkodzony czujnik.
  7. Płyn ma być low velocity dot 4 LV. kolejnosć: front kierowca 0.2 litr front pasażer 0.2 tył kierowca 0.3 tył pasażer 0.3 Jeżeli chcesz już zmieniać sam to kup zestaw ciśnieniowy do tego .
  8. Po odłączeniu aku , nie trzeba adaptować czujnika skrętu . Wszystkie szyby powinne być pozamykane , dzięki czemu odejdzie ustawianie pozycji końcowych.
  9. wystarczy wersja free bez abonamentu (zielony) czyli potrzebujesz tylko urządzenie do kasowania inspekcji potrzebna pro Masz teraz 30% off na hasło CYBER BTW Caristą też zeskanujesz i skasujesz błedy
  10. nie zadziała
  11. Heja , nie chciałem robić off top . Czy ty masz te zegray retrofited ? Ze skanu wnika że są z benzyny . Obrotomierz pokazuje do 6k ? Jakiej wielkości masz ekran ? pozdro
  12. Jak popsikasz pomiędzy kierownicą a tym plastikiem wszystkie zatrzaski to łatwiej będzie go wyjąć . To nie jest niezbędne ale ułatwi zadanie , tak jak zdjęcie kierownicy . Zobaczysz o czym mowa.
  13. Musisz zdjąć poduszkę , a zdjęcie samej kiery to już jest jedna nakrętka i spokojnie w domu rozbierasz resztę. Niestety trzeba uzbroić się w cierpliwość przy zdejmowanou tej plastikowej nakładki + multifunkcja . Polecam plastikowe wyjmaki i spray silikonowy .
  14. Odpiąć aku, odpiąć poduszkę , zdjąć kierownice . zdemontować przyciski multifunkcji . Resztę już dasz rade.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...