Skocz do zawartości

Lukaa5

Pasjonat
  • Postów

    364
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

1 obserwujący

O Lukaa5

Informacje

  • Imię
    Luk
  • Miasto
    Ire

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    1.2TFSI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak nie wiesz jak wygląda eprom to lutować też nie potrawisz . Do tego wypada też mieć odpowiednie narzędzia. Po za tym widze teraz że tobie się nie zepsuł BCM tylko chcesz dodać funkcje grzania foteli. To niby jak po klonowaniu ma się ta funkcja tam dodać ? Takie akcje to przy zalaniu , jeśli eprom się nie uszkodził. Musisz znaleźć kogoś kto podejmie sie zaadptowania / zakodowania .
  2. Nie wiem czy do B8 ale warto poszukać , są serwisy oferujące klonowanie . W skrócie polega to na przelutowaniu eprom , wtedy nie trzeba kodować ani zdejmować CP .
  3. Nasi tu byli . Musisz jechac z tym do kogoś kto się tym zajmuje i zna , po zdjęciach to cięzko jest dojść o co chodzi . Widać że ktoś już tam kiedyś rzeźbił. Pytanie czy pod fotelm kierocy nie masz jeszcze jednego wzmacniacza . Zobacz sobie na tą aukcje tam masz foto z jakim radiem z oryginały współpracuje a jakim nie . TUTAJ
  4. Jak jest wzmacniacz to nie podłączysz tego plug n play . Wieć nie ma sensu żebyś mi foto podsyłał . Nie że się nie da , ale trzeba było by wysterować wzmacniacz , potem kupić dwa knwertery Hi-Low i podłączyć je zgodnie z pinami w obu kostkach do których nie masz schematu . Albo ominąć oryginalny wzmacniacz i wykorzystać ten z nowego radia . Bedzie grało dużo gorzej + subwoofer nie zagra . No i to nowe radio nie ma androida.
  5. no Jeżeli auto nie miało obsługi guzikami to nie ma potrzeby szukania can bus adaptera. Czy miałeś w oryginale rozbudowane audio o jakiś system alpine, bose czy co tam ram dawał /. Obstawiam e ta mała kostak to są głośniki .A to co nazwyasz zmieniarką może mieć wzmacniacz
  6. OK ,kolego masz opcję 3cią. W opisie wyrażnie ( ważne Chyba że inaczej opisane Nie obsługuje się wbudowanej magistrali, aktywnych systemów, pilotów na kierownicy, wyświetlaczy itp.! Tworzymy te oferty z wielką starannością, w razie wkradnięcia się błędu, skontaktuj się z nami, a natychmiast zaoferujemy Ci rozwiązanie.) W skrócie nie masz adaptera obsługującego magistrale can. Znaczy na działanie przycisków w aucie marne szanse. W starszych autach była możliwość podłączenia sterowania przyciskami linią key + . Raczej bym jednak na to nie liczył. Czy to radio w ogóle staruje ? dostaje zasilanie ? Mógł byś szukać adaptera can bus pod to radio i model twojego auta . Na ebay powinno być . Uprzedzam może to kosztować połowe ceny tego radia .Wtedy masz plug and play i działa obsuługa przycisków. Jeżeli radia się uruchamia to znaczy ze dostaje zasilanie , i jeślii kostka ma poprawne opinowanie powinno zagrać. Jeżeli się nie uruchamia , musisz poprowadzić osobny przewód ACC i wtedy wypada mieć schemat tej kostki . Rozważył bym czy nie spakować tego radia i nie oddać / zamienić na chińskiego androida którego też mają w ofercie na tej stronie co mi podesłałeś . On będzie plug and play . Napewno jakość dzwięku będzie minimalnie gorsza od pioniera , ale biedy nie będzie . I jeszcze jakieś €70 zostanie. Aa to radio które kupiłeś nie ma androida . Ma możliwość połączenia bluetooth z androidem i iphonem . Jest ostrzeżenie że nie wpółpracuje z aktywnym systemem audio , Wiec jeżeli twoje auto ma jakiś system typu alpine , bose (osobny wzmacniacz) itp . Nie będzie dzwięku
  7. Nie zawsze . dlatego pytałem o chińskie radio czy ma wzmacniacz. To jest dość warunkowe. Są systemy które dodają tylko androida do oryginału i ekran dotykowy , wzmacniacz i menu auta zostają wtedy oryginalne a kostka iso jest na przelotkę. Są radia które całkiem zastępują oryginalny system , wtedy chinczyk daje kostkę iso pod dane auto a do tego can bus kontroler (wpięty zazwyczaj w tą iso przejściówkę) żeby guziki działały . Daj link do aukcji , zobacze jak to radio wygąda . Spotkałem sę z polskimi sprzedawcami co pytają o auto i dają tylko pasujące złącze ISO bez can bus kontrolera. Na ogół kończy się to wtedy tym że nie da się tego połączyć z pełną funkcjonalnością . Np radio w ogóle się nie włącza. Nie ma komunikaci z przyciskami auta. Albo samemu trzeba wpinać przewody w odpowiednie miejsca kostki. Zazwyczaj wszystko jednocześnie
  8. Pokaż jeszcze to chińskie radio ? albo link do aukcji. Nie wygląda jak byś miał osobny wzmacniacz.
  9. Więc jest dla mnie oczywiste że działa jako dokładka do oryginału . W takim razie z oryginalnego radia wybierasz aux in , za pomocą guzika w aucie albo oryginalnego menu.
  10. Wtyczki powinne być plug and play , a oryginalne radio przełącz na aux in.
  11. Pisz do chińczyka że nie działa , może podpowie lub ma tutorial jak podłączyć . Radio zamiennik ma swój wzmacniacz czy kożysta z tego w aucie ?
  12. widać ta odma to temat mocno rozwijowy
  13. na erWin jest , trzeba wykupić dostęp . Można na godzinę .
  14. A digial cluster był w oryginale ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...