-
Postów
418 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
8O Lukaa5

Informacje
-
Imię
Luk
-
Miasto
Ire
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nie zamieniłeś czasem odwrotnie 12+ stałe z + po stacyjce ? Podłączone bezpośrednio do cam , czy poprzez kabel do czujnika zmierzchu?
-
Brązowa maź w zbiorniczku od płynu chłodniczego w Audi A5 8T 3.0 TDI
Lukaa5 odpowiedział(a) na d3moDinho temat w Audi A5 8T
wygląda jak sylikat , ale chyba w g12 nie powinno go być -
Wymiana oleju w skrzyni biegów S-Tronic w Audi A4 B9
Lukaa5 odpowiedział(a) na Kevirek temat w Audi A4 B9
Link -
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
Lukaa5 odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
Sprzedają jakieś kontrolki , podpinasz pod obd i pokazuje kiedy wypala . Ja mam pod apk torque podpięte sygnalizuje alarmem . Czasem uruchamiam vag dpf -
DPF a przerywanie wypalania w Audi A4 B9 2.0 TDI
Lukaa5 odpowiedział(a) na MarekDsk temat w Audi A4 B9
A w A4 b9 nie ma czasem dodatkowego wtrysku do wypalania DPF ? Edit. A nie to jest chyba realizowane za pomocą zwykłych wtryskiwaczy. -
maxton robi na dwa wydechy. Odwołuje co powiedziałem , przeglądam ich strone no i nie ma ... Byłem pewny że kiedyś mieli
-
No tu się zgadza że interpretacja jest dość frywolna. Wracając do motula x clean ( nie żebym bronił nie leje tego do siebie) na stronie jest napisane High performance 100% Synthetic lubrican i że baza olejowa z gazu ziemnego. To jest czy nie jest syntetyk ?
-
Musiałem to ominąć ale Motul x clean niby full syntetyk . Drogi też nie jest...
-
Audi AS5 F5 sportback 2.0TQ 311 KM Daytona maxton design by Egon47
Lukaa5 odpowiedział(a) na egon47 temat w Audi A5/S5/RS5 F5
OEM powinno mieć ok , tylko ponad 10K za felgi... Myślałem o zamiennikach -
Brak możliwości kodowania VCDS w Audi A4 B9 2024
Lukaa5 odpowiedział(a) na jawoks temat w Audi A4 B9
Kontynuując rozmowy przy popcornie ,ja obstawiam że tesla jest na drodze prosto w dół . Jedyne ich auto przełomowe (jako elektryczne) to model s 2016 . Można powiedzieć że dobry samochód elektryczny . I w zasadzie koniec sukcesów tesli . Wg mnie design nowych aut jest ohydny brak guzików tablet do wszystkiego , 2a kiepska technologia baterii . W zasadzie doszła już do maksimum. Pokusiłbym się o stwierdzenie że auto zniknie z rynku za kilka lat . -
Audi AS5 F5 sportback 2.0TQ 311 KM Daytona maxton design by Egon47
Lukaa5 odpowiedział(a) na egon47 temat w Audi A5/S5/RS5 F5
Heja to jest 20" ? Widzę że ciężko jest znależć 19" 9j ,, większość 8albo 8.5... -
Klapy wirowe nie mają wpływu na olej , przy obrotach jałowych ich brak może wpływać na pływanie obrotów silnika . Nieszczelne klapy - nie ma mocy z dołu / dymi. Przy normalnej jeździe klapy otwierają się a ich brak nie wpływa na nic . A weż powiedz jak te klapy zostały usunięte ? programowo czy fizycznie . Urwana klapa może mieć wpływ na pobór oleju...
-
Audi A4 B9 ściąga w prawo przy większych prędkościach
Lukaa5 odpowiedział(a) na Mat1 temat w Audi A4 B9
Nie masz dynamicznego , kąt obracanie kierownicą względem kół jest taki sam . Czyli wszystko spięte na stałe. Elektromechaniczny dlatego że układ nie jest wspomagany płynem hydraulicznym ,a elektrycznym silnikiem. Ściągania szukał bym gdzie indziej. -
Brak możliwości kodowania VCDS w Audi A4 B9 2024
Lukaa5 odpowiedział(a) na jawoks temat w Audi A4 B9
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o ... Argument że zablokowali bo diesel gate do mnie nie przemawia . Przecież dalej sami wgrywają oprogramowanie . Pytanie kto pomógł procedować te wytyczne i komu to finalnie na rękę . -
Tak na prostych kołach , ale tu nie chodzi o stuki (choć może być) bardziej o ruchy koła . Coś jak by sie cofało i szło do przodu śmiało jakieć 3cm w każdą strone widać że to nienaturalne jest. Nie wiem możliwe że na skręconych kołach też ,wtedy ta guma dostaje. Tylko że na skręconych to raczej cięzko jest ten efekt zobaczyć. Ale żeby stukało to już forma agonalna ,i raczej będzie ściągać na prostej czy przy hamowaniu ,wtedy będzie widać organoleptycznie jak zajrzysz . Do weryfikacji u mechanika, jak stuka to już łatwo.