Skocz do zawartości

Lukaa5

Pasjonat
  • Postów

    418
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8

1 obserwujący

O Lukaa5

Informacje

  • Imię
    Luk
  • Miasto
    Ire

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie zamieniłeś czasem odwrotnie 12+ stałe z + po stacyjce ? Podłączone bezpośrednio do cam , czy poprzez kabel do czujnika zmierzchu?
  2. wygląda jak sylikat , ale chyba w g12 nie powinno go być
  3. Sprzedają jakieś kontrolki , podpinasz pod obd i pokazuje kiedy wypala . Ja mam pod apk torque podpięte sygnalizuje alarmem . Czasem uruchamiam vag dpf
  4. A w A4 b9 nie ma czasem dodatkowego wtrysku do wypalania DPF ? Edit. A nie to jest chyba realizowane za pomocą zwykłych wtryskiwaczy.
  5. maxton robi na dwa wydechy. Odwołuje co powiedziałem , przeglądam ich strone no i nie ma ... Byłem pewny że kiedyś mieli
  6. No tu się zgadza że interpretacja jest dość frywolna. Wracając do motula x clean ( nie żebym bronił nie leje tego do siebie) na stronie jest napisane High performance 100% Synthetic lubrican i że baza olejowa z gazu ziemnego. To jest czy nie jest syntetyk ?
  7. Musiałem to ominąć ale Motul x clean niby full syntetyk . Drogi też nie jest...
  8. OEM powinno mieć ok , tylko ponad 10K za felgi... Myślałem o zamiennikach
  9. Kontynuując rozmowy przy popcornie ,ja obstawiam że tesla jest na drodze prosto w dół . Jedyne ich auto przełomowe (jako elektryczne) to model s 2016 . Można powiedzieć że dobry samochód elektryczny . I w zasadzie koniec sukcesów tesli . Wg mnie design nowych aut jest ohydny brak guzików tablet do wszystkiego , 2a kiepska technologia baterii . W zasadzie doszła już do maksimum. Pokusiłbym się o stwierdzenie że auto zniknie z rynku za kilka lat .
  10. Heja to jest 20" ? Widzę że ciężko jest znależć 19" 9j ,, większość 8albo 8.5...
  11. Klapy wirowe nie mają wpływu na olej , przy obrotach jałowych ich brak może wpływać na pływanie obrotów silnika . Nieszczelne klapy - nie ma mocy z dołu / dymi. Przy normalnej jeździe klapy otwierają się a ich brak nie wpływa na nic . A weż powiedz jak te klapy zostały usunięte ? programowo czy fizycznie . Urwana klapa może mieć wpływ na pobór oleju...
  12. Nie masz dynamicznego , kąt obracanie kierownicą względem kół jest taki sam . Czyli wszystko spięte na stałe. Elektromechaniczny dlatego że układ nie jest wspomagany płynem hydraulicznym ,a elektrycznym silnikiem. Ściągania szukał bym gdzie indziej.
  13. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o ... Argument że zablokowali bo diesel gate do mnie nie przemawia . Przecież dalej sami wgrywają oprogramowanie . Pytanie kto pomógł procedować te wytyczne i komu to finalnie na rękę .
  14. Tak na prostych kołach , ale tu nie chodzi o stuki (choć może być) bardziej o ruchy koła . Coś jak by sie cofało i szło do przodu śmiało jakieć 3cm w każdą strone widać że to nienaturalne jest. Nie wiem możliwe że na skręconych kołach też ,wtedy ta guma dostaje. Tylko że na skręconych to raczej cięzko jest ten efekt zobaczyć. Ale żeby stukało to już forma agonalna ,i raczej będzie ściągać na prostej czy przy hamowaniu ,wtedy będzie widać organoleptycznie jak zajrzysz . Do weryfikacji u mechanika, jak stuka to już łatwo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...