Skocz do zawartości

Lukaa5

Pasjonat
  • Postów

    383
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8

1 obserwujący

O Lukaa5

Informacje

  • Imię
    Luk
  • Miasto
    Ire

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. no wiadomo że trzeba przeczytać . z tym że wg mnie dodanie oryginalnego systemu nie jest ingerencją . Zmiana softu jest ingerencją
  2. Jeszcze trzeba ustalić definicję ingerencji . Wymiana wycieraczek na innej firmy może mieć większą ingerencjie niż dodanie orginalnego systemu...
  3. tak , ale warunki ustala się z góry .
  4. Czujniki nie mają komponentu na 99% , Jak po kolizji to trzeba było by dokładnie wiązkę sprawdzić ewentualnie uszkodzony czujnik.
  5. Płyn ma być low velocity dot 4 LV. kolejnosć: front kierowca 0.2 litr front pasażer 0.2 tył kierowca 0.3 tył pasażer 0.3 Jeżeli chcesz już zmieniać sam to kup zestaw ciśnieniowy do tego .
  6. Po odłączeniu aku , nie trzeba adaptować czujnika skrętu . Wszystkie szyby powinne być pozamykane , dzięki czemu odejdzie ustawianie pozycji końcowych.
  7. wystarczy wersja free bez abonamentu (zielony) czyli potrzebujesz tylko urządzenie do kasowania inspekcji potrzebna pro Masz teraz 30% off na hasło CYBER BTW Caristą też zeskanujesz i skasujesz błedy
  8. nie zadziała
  9. Heja , nie chciałem robić off top . Czy ty masz te zegray retrofited ? Ze skanu wnika że są z benzyny . Obrotomierz pokazuje do 6k ? Jakiej wielkości masz ekran ? pozdro
  10. Jak popsikasz pomiędzy kierownicą a tym plastikiem wszystkie zatrzaski to łatwiej będzie go wyjąć . To nie jest niezbędne ale ułatwi zadanie , tak jak zdjęcie kierownicy . Zobaczysz o czym mowa.
  11. Musisz zdjąć poduszkę , a zdjęcie samej kiery to już jest jedna nakrętka i spokojnie w domu rozbierasz resztę. Niestety trzeba uzbroić się w cierpliwość przy zdejmowanou tej plastikowej nakładki + multifunkcja . Polecam plastikowe wyjmaki i spray silikonowy .
  12. Odpiąć aku, odpiąć poduszkę , zdjąć kierownice . zdemontować przyciski multifunkcji . Resztę już dasz rade.
  13. Jeżeli jesteś pewny że to sterownik....to chyba b8 możliwe że jest identycznie . Wygląda na to że lepiej zaopatrzyć się w nową "zakrętkę"
  14. Nowy licznik to koszt jakieś €2500+ , więc mało opłacalne i do tego doliczyć nowe MMI . Przystosowanie do montażu gdy obwód się zgadza to kodowanie i CP więc mozna taniej nż nowy. Przebieg tylko do przodu to wiem , myśle że naj mniej istotny problem teraz. Wyczytałem że zdjęcie CP nie zmienia obwodu koła (szkoda), wiem że od jakiegoś czasu jest opcja zerowania w odis e - online (nie wiem jak to działa jakaś nie standardowa procedura ) no i jest też opcja dziewiczenia clastra , metodą mi nie znaną . Możliwe że będę szukał serwisu jeżeli wyjdzie nie opłacalnie będzie dobra cena dla kogoś wheel circ 8 .
  15. Hejka , Udało mi się nabyć w rozsądnej cenie używany VC. Ogólnie jakoś nie było parcia na zmianę ale w związku z tym że rozmyślałem dodać ACC . Należy też wymienić prędkościomierz . No i bardziej gadzeciarski wygląd. W związku z tym i brakiem mojej wiedzy prosiłbym o kilka porad . (temat będę updatował , jeżeli dojdzie do skutku dam znać ) Co potrzebne ? Virtual cockpit kabel LVCD ( jakie kolory wtyczek ? czarna od strony zegarów i zielona od mmi ? jakie nr ?) MMI z nvidia Co należy wykonać ? Kodowanie VC za pomocą np vcds zgodnie z oryginałem zdjęcie component protection - odis e - online , co jeszcze ? Teraz tak , na chwilę obecną nie będę zmieniał MMI zamierzam to zrobić na końcu jak okaże się że wszystko jest tip top, jaką funkcjonalność stracę czy tylko mapy czy coś jeszcze . Ciekawi mnie też czy będzie można zrobić update firmware kartą SDHC. Następna sprawa jak wiadomo pewne funkcję nie są edytowalne z poziomu VCDS po przekroczeniu przebiegu licznika 100km , A będzie potrzeba ich dostosowania są to : przebieg (to zostawiam na koniec i mam na to pomysł chodzi o dodanie nie cofnięcie) nazwa komponentu w VC jest FBenUSA a zmienić do TDIeGB ( czy to się zmieni w czasie zdejmowania CP w odisie ? a może datasheet z VCP? ) rozmiar koła w VC jest wheel circ 8 a trzeba zmienić do wheel circ 7 ( rozumiem że jak nie zmienie to presens będzie wyrzucać błędy) Dodam że licznik jest z auta A5 cabriolet benzyna do A5 sportback - diesel , różnica produkcji jeden rok . (wiem że idalnie było by z diesel do diesel ...miałem też nadzieję na ten sam obwód koła) Co sie udało narazie zrobić : wstępne kodowanie moje w aucie 24AD4CD6698400080120FB601000401000000000 kodowanie w VC 09E629C72888CF050223E9601800000008000000 VC po kodowaniu VCDS 24AD4CD7688400090120FB601800401000000000 (bez zmiany wheel circ to jest zablokowane) całe kodowanie robiłem narazie na biórku , nestępne pytanie czy mogę bezkarnie podłaczyć ten VC w aucie sprawdzić i wrócić do oryginału ? Aha i jeszcze kluczyki , z tego co wyczytałem nie trzeba ich programować przy VC . Pozdo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...