Skocz do zawartości

waltz

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O waltz

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No tak, patrząc ile kosztuje na allegro czy olx szyba drzwi to zdecydowanie taniej tłuc
  2. No to tego nie doczytałem, że kluczykiem się nie da otworzyć. A jakieś awaryjne otwieranie samochodów nie pomoże (czyli tacy co umieją wsadzić odpowiedni sprzęt między szybę a drzwi i odryglować albo zepchnąć szybę w dół) ?
  3. No ale mechanicznym kluczykiem nie otworzysz auta ? w sensie wsadzając do zamka i przekręcając ? Bo chyba nie rozumiem. Otwierasz kluczykiem drzwi kierowcy, sięgasz do tylnich drzwi i otwierasz klamką od środka, składasz oparcie kanapy i wczołgujesz się do bagażnika. Na klapie na wysokości zamku jest klapka (przynajmniej tak jest w Avant, ale czytałem gdzies na forum że w Sedanie też), zdejmujesz ją i podważasz białą dzwignię
  4. A w limuzynie nie da się odblokować zamka od strony bagażnika ?
  5. Ja po prostu mam - samochód z ameryki, nie wiem czy fabrycznie czy dokładane
  6. A to nie jest normalne zachowanie ? Też tak mam i wydaje mi się, że ustawia się gdzieś nawet powyżej jakiej prędkości wspomaganie staje się "twardsze" - chodzi o to, żeby przy normalnej jeździe kierownica nie latała sobie za lekko.
  7. waltz

    Problem Obroty/VTG??

    Przy dwóch różnych wersjach najlepiej zapytać jeszcze kogoś Czyli wizyta u innego mechanika.
  8. Też mi się tak wydaje, że Hitachi jest dawana oryginalnie
  9. Hitachi znacznie droższa choć jest to polecany producent. Ale ten Topran z tego co czytałem też daje radę - u mnie po prostu działa
  10. A czujnik nowy na pewno dobry ? Pozostaje Ci posprawdzać kabelki
  11. Nową ale nie oryginalną - firmy Topran (niecałe 700pln)
  12. Finalnie po wymianie pompy wysokiego ciśnienia problem ustąpił, więc to zapewne ona była winowajcą
  13. Ta co napędza pompę ? Jeśli o niej mówisz, to jeszcze nie - mogę to chyba zrobić dopiero po jej zdemontowaniu ? No i czy jeśli krzywka jest wytarta, to czy nie byłoby raczej problemu ze zbyt niskim ciśnieniem a nie za wysokim i zbyt dużą ilością paliwa ?
  14. Stąd, że nie mam innych pomysłów Mój problem opisałem tu; Sprawdzałem trzy różne czujniki paliwa, więc wykluczam, że to z nim jest problem. Silnik potrafi zgasnąć na wolnych obrotach, potem jest problem z jego odpaleniem (trzeba przegazowywać). W oleju pojawia się zapach paliwa, podobnie z rur wydechowych - wygląda to na ewidentne podawanie zbyt dużej ilości paliwa. Oprócz pompy myślę jeszcze o wtryskach, je planuje w ciągu najbliższych dni wyciągnąć i zobaczyć jak wyglądają, może wyślę do sprawdzenia. Pewnie pasowałoby sprawdzić ciśnienie na szynie przy pomocy manometru jak problem występuje, ale nie posiadam odpowiedniego sprzętu. Może coś podpowiesz ?
  15. No nie, cena nowej w ASO to trochę dużo Ale widzę, że można dostać zamienniki za połowę ceny nowej z ASO a nawet mniej. Tylko te oznaczenia chciałem mieć pewność Moje auto w USA miało już wymienianą, bo widzę, że jest nieorginalna ale jako że mam problemy z za wysokim ciśnieniem a czujnik zmieniałem już 3 razy to czas na pompę (a wcześniej może sprawdzenie wtryskiwaczy)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...