-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O waltz

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CAEB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Brak prądu w A4 B8. Auto zamknięte i brak możliwości otwarcia z kluczyka
waltz odpowiedział(a) na Pavel707 temat w Audi A4 B8
No tak, patrząc ile kosztuje na allegro czy olx szyba drzwi to zdecydowanie taniej tłuc -
Brak prądu w A4 B8. Auto zamknięte i brak możliwości otwarcia z kluczyka
waltz odpowiedział(a) na Pavel707 temat w Audi A4 B8
No to tego nie doczytałem, że kluczykiem się nie da otworzyć. A jakieś awaryjne otwieranie samochodów nie pomoże (czyli tacy co umieją wsadzić odpowiedni sprzęt między szybę a drzwi i odryglować albo zepchnąć szybę w dół) ? -
Brak prądu w A4 B8. Auto zamknięte i brak możliwości otwarcia z kluczyka
waltz odpowiedział(a) na Pavel707 temat w Audi A4 B8
No ale mechanicznym kluczykiem nie otworzysz auta ? w sensie wsadzając do zamka i przekręcając ? Bo chyba nie rozumiem. Otwierasz kluczykiem drzwi kierowcy, sięgasz do tylnich drzwi i otwierasz klamką od środka, składasz oparcie kanapy i wczołgujesz się do bagażnika. Na klapie na wysokości zamku jest klapka (przynajmniej tak jest w Avant, ale czytałem gdzies na forum że w Sedanie też), zdejmujesz ją i podważasz białą dzwignię -
waltz obserwuje zawartość czujnik zmierzchu/sensor desczu , Brak prądu w A4 B8. Auto zamknięte i brak możliwości otwarcia z kluczyka , Zdalne uruchamianie silnika i 2 innych
-
Brak prądu w A4 B8. Auto zamknięte i brak możliwości otwarcia z kluczyka
waltz odpowiedział(a) na Pavel707 temat w Audi A4 B8
A w limuzynie nie da się odblokować zamka od strony bagażnika ? -
Ja po prostu mam - samochód z ameryki, nie wiem czy fabrycznie czy dokładane
-
A to nie jest normalne zachowanie ? Też tak mam i wydaje mi się, że ustawia się gdzieś nawet powyżej jakiej prędkości wspomaganie staje się "twardsze" - chodzi o to, żeby przy normalnej jeździe kierownica nie latała sobie za lekko.
-
Przy dwóch różnych wersjach najlepiej zapytać jeszcze kogoś Czyli wizyta u innego mechanika.
-
Też mi się tak wydaje, że Hitachi jest dawana oryginalnie
-
Hitachi znacznie droższa choć jest to polecany producent. Ale ten Topran z tego co czytałem też daje radę - u mnie po prostu działa
-
A czujnik nowy na pewno dobry ? Pozostaje Ci posprawdzać kabelki
-
Nową ale nie oryginalną - firmy Topran (niecałe 700pln)
-
Finalnie po wymianie pompy wysokiego ciśnienia problem ustąpił, więc to zapewne ona była winowajcą
-
A4B8 2.0TFSI - pompa wysokiego ciśnienia - czy dobrze czytam numery
waltz odpowiedział(a) na waltz temat w Audi A4 B8
Ta co napędza pompę ? Jeśli o niej mówisz, to jeszcze nie - mogę to chyba zrobić dopiero po jej zdemontowaniu ? No i czy jeśli krzywka jest wytarta, to czy nie byłoby raczej problemu ze zbyt niskim ciśnieniem a nie za wysokim i zbyt dużą ilością paliwa ? -
A4B8 2.0TFSI - pompa wysokiego ciśnienia - czy dobrze czytam numery
waltz odpowiedział(a) na waltz temat w Audi A4 B8
Stąd, że nie mam innych pomysłów Mój problem opisałem tu; Sprawdzałem trzy różne czujniki paliwa, więc wykluczam, że to z nim jest problem. Silnik potrafi zgasnąć na wolnych obrotach, potem jest problem z jego odpaleniem (trzeba przegazowywać). W oleju pojawia się zapach paliwa, podobnie z rur wydechowych - wygląda to na ewidentne podawanie zbyt dużej ilości paliwa. Oprócz pompy myślę jeszcze o wtryskach, je planuje w ciągu najbliższych dni wyciągnąć i zobaczyć jak wyglądają, może wyślę do sprawdzenia. Pewnie pasowałoby sprawdzić ciśnienie na szynie przy pomocy manometru jak problem występuje, ale nie posiadam odpowiedniego sprzętu. Może coś podpowiesz ? -
A4B8 2.0TFSI - pompa wysokiego ciśnienia - czy dobrze czytam numery
waltz odpowiedział(a) na waltz temat w Audi A4 B8
No nie, cena nowej w ASO to trochę dużo Ale widzę, że można dostać zamienniki za połowę ceny nowej z ASO a nawet mniej. Tylko te oznaczenia chciałem mieć pewność Moje auto w USA miało już wymienianą, bo widzę, że jest nieorginalna ale jako że mam problemy z za wysokim ciśnieniem a czujnik zmieniałem już 3 razy to czas na pompę (a wcześniej może sprawdzenie wtryskiwaczy)