-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jack78

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AWT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
-
No to zostaje cieszyć się i jeździć :D,ja od siebie tylko dodam że jakoś rok temu też robiłem ten test ,bo też wtedy nie miałem pewności czy to dym czy para wodna
-
Moduł DRL i zakłócania radia Concert I w Audi A4 B5
Jack78 odpowiedział(a) na Jack78 temat w Audi A4 B5
Temat rozwiązany, o dziwo winna była antena która po tylu latach trzymała się na "słowo honoru" i przy okazji musiałem też pozbyć się wzmacniacza,ale kupiłem jakiś zamiennik na allegro za 50 zł i radio zaczęło odbierać nawet bardzo odległe stacje radiowe (około 100 km od nadajnika) -
Jack78 obserwuje zawartość Temperatura płynu chłodzącego a skrzynia TipTronic , Dym czy para wodna z wydechu Audi A4 B5 1.6? , Słabo odbiera Concert I w Audi A4 B5 i 3 innych
-
Ja mam dokładnie to samo przy takich temperaturach, ale po przejechaniu kilkunastu km już niemal tego nie widać.Według mnie to jest tylko para wodna,ale zrobienie testu upg nie zaszkodzi
-
Cześć Ja bym sprawdził antenę , niedawno przerabiałem ten temat w Avancie, podczas próby odkręcenia została mi w ręku. A i niestety samego wzmacniacza musiałem się pozbyć się siłowo, bo nie szło go odkręcić.Kupiłem jakiś zamiennik (antenę) za 50 zł i odbiór poprawił się znacząco np będąc w Aleksandrowie Łódzkim mogę odbierać np RMF maxx z Konina ale i ogólnie dużo więcej stacji wyszukuje też przy okazji. Nie wiem jak to jest w sedanie jeśli chodzi o antenę
-
Witam Pytanie z ciekawości, czy na zakresie AM możliwy jest odbiór PR I na 225 kHz ? Bo zakres mam tylko od 522 Khz do chyba 1522 kHz i zastanawiam się czy da się jakoś odblokować większy zakres fal.
-
Ok, dzięki za info;)
-
Dzięki za info ,tu u mnie na zdjęciu ta rurka jest tylko luźno siedzi bez żadnej uszczelki itp. i chciałem sprawdzić dokąd leci. A ogólnie to od pewnego czasu mi buczy podczas przyspieszania i myślałem że to ma jakiś związek z tym luźnym przewodem Sai,ale z tego co czytałem to winny może być DV PS : U ciebie widzę że masz zaślepiony ten otwór ? Jakby nie był zaślepiony to byłby jakiś efekt uboczny ?
-
Witam chciałem się zapytać,bjaką funkcję ta rurka schodząca w dół od obudowy filtra powietrza ? Ktoś tu wcześniej coś drutował jak widać
-
Tak to wygląda,a licznik to VDO Zawartość dodana 15 minuty później Problem rozwiązany i aż śmieje się z siebie że wcześniej na to nie wpadłem .Odłączenie na chwilę akumulatora pomogło:D
-
Planuje kupić Taki będzie dobry? allegro.pl ALLEGRO.PL Jeszcze zastanawia mnie czy to "603" to jakiś kod błędu w liczniku?
-
Witam Mam problem i mam wrażenie że sporo namieszałem, chciałem sobie zakodować drugi kluczyk ,ale 7 cyfrowy kod pin który mam na zawieszce nie działał . A po któryś razie na liczniku km dziennych pokazał się napis "Fail" Da się to jakoś przywrócić?
-
Temperatura płynu chłodzącego a skrzynia TipTronic
Jack78 odpowiedział(a) na Jack78 temat w Audi A4 B5
Dzięki panowie za rady i witam pod dłuższej przerwie. Zbiorniczek faktycznie był draśnięty na spodzie. Wyglądało to mniej więcej jak tu na tym filmie ale w mniejszym stopniu. Kupiłem nowy oryginalny w ASO,przy okazji wymieniłem płyn . Zalałem nowy do poziomu maksimum i zobaczymy za dwa miesiące. Jeszcze czekam na warunki takie jak ostatnio czyli korki i +33 stopnie w cieniu. Aczkolwiek przedwczoraj podczas stania i powolnej jazdy w korku trzymał cały czas te 90 stopni. -
Temperatura płynu chłodzącego a skrzynia TipTronic
Jack78 odpowiedział(a) na Jack78 temat w Audi A4 B5
To sprawdzę dokładnie chłodnicę,aczkolwiek nie wydaje mi się żeby był gdzieś wyciek.Jakoś bardziej stawiam na zbiorniczek -
Temperatura płynu chłodzącego a skrzynia TipTronic
Jack78 odpowiedział(a) na Jack78 temat w Audi A4 B5
Co do płynu chłodzącego to trochę mi ubywa, co około 2 miesiące muszę dolewać do wymaganego poziomu ,bo poziom płynu schodzi lekko poniżej minimum.Czyli nawet stojąc w korku przy upale +30 stopni temperatura płynu chłodzącego powinna nadal trzymać te 90 stopni ? A co do skrzyni to i przed zmianą oleju miałem to samo. W przypadku gdy mam te 90 stopni to nic się nie dzieje -
Witam Około dwa tygodnie temu stojąc w korkach w upale +33 stopnie temperatura płynu chłodzącego osiągnęła około 110 stopni, natomiast temperatura oleju około 120 stopni. Po dojechaniu do domu po wrzuceniu R i puszczeniu hamulca samochód przez około 2 sekundy stał w miejscu ,a potem mocno szarpnął (podobny efekt jak przy zbyt gwałtownym puszczeniu sprzęgła) i ruszył do tyłu. Dodam tylko że na D w ogóle nie szarpał, przy temperaturze 90 stopni (płynu chłodzącego),wsteczny wchodzi płynnie bez szarpnięć. Olej w skrzyni wymieniany tydzień temu (metodą statyczną). Dzisiaj również stojąc w korku ,ale zdecydowanie krócej (temperatura płynu doszła do okołu 100 stopniu) również odczułem szarpnięcie na R ale już słabsze . I moje ( być może głupie) pytanie brzmi czy temperatura płynu chłodzącego może mieć aż taki wpływ na automat ? Planuje także w najbliższym czasie wymienić płyn chłodzący oraz sam zbiorniczek ,stary jest chyba draśnięty na spodzie bo zostaje pod nim taki różowy szlam,a samego płynu trochę ubywa