-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Michał Kułach
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Marki
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Michał Kułach
0
Reputacja
1
Odpowiedzi społeczności
-
Problem z zaworem nagrzewnicy (heater valve)
Michał Kułach odpowiedział(a) na Michał Kułach temat w Audi A4 B5
Coś znalazłem: 1. Do zaworu elektromagnetycznego sterowania ciśnieniem ładowania -N75 2. Mechaniczny zawór recyrkulacji spalin (EGR) 3. Wężyk próżniowy od zaworu EGR -N18 do mechanicznego zaworu EGR 4. Do zaworu elektromagnetycznego sterowania ciśnieniem ładowania -N75 5. Wężyk próżniowy do połączenia odpowietrzenia na obudowie filtra powietrza 6. Zawór EGR -N18. Lokalizacja montażu: na tylnej stronie rury powietrznej 7. Wężyk próżniowy do zaworu odcięcia obiegu chłodzenia paliwa 8 .Zawór odcięcia obiegu chłodzenia paliwa 9 .Wężyk próżniowy od pompy tandemowej 10. Wężyk próżniowy od pompy tandemowej Czyli jest OK, bo to jest zawór chłodzenia paliwa i faktycznie powinien być otwarty. -
Michał Kułach obserwuje zawartość Problem z zaworem nagrzewnicy (heater valve)
-
Cześć, mam problem z zaworem 4A0819809 - sterowanym podciśnieniem na wężu idącym do nagrzewnicy. Zauważyłem przy wymianie że podciśnienie jest wpięte do niego bezpośrednio z czwórnika, a chyba powinno być poprzez jakiś zawór typu N75 - bo przecież bez sensu jest żeby był cały czas otwarty. Szukałem schematu połączeń podciśnienia, ale znalazłem tylko to z okolic turbo i EGR. Czy ktoś mógłby wskazać gdzie tego szukać? Albo jak powinno być prawidłowo?