Skocz do zawartości

imnothep

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O imnothep

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia imnothep

0

Reputacja

  1. ani czujnik, ani wtyczka ale wiązka przy samym punkcie zbiorczym obok tłumika. Być może bliskość tłumika , wizualnie ok ale po tarmoszeniu przerwa na jednym z przewodów. Profilaktycznie dałem nowy odcinek wiązki z nową wtyczką i temat ogarnięty.
  2. widzę że ludzie na potęgę kupują wtyczki do tych czujników, może coś jest na rzeczy. Nie jeden z błędów był zwarcie do masy. Poza tym na mrozie kiedy jest sucho, wszystko jest OK
  3. czujnik wymieniony, jechałem jakieś 30 km , potem kilka manewrów na parkingach i była cisza, zaczął ostro sypać śnieg i znowu to samo. Irytujący temat ale chyba to zleję. Wiesz może w którym miejscu wiązka całego zderzaka lub samych czujek łączy się z nadwoziem ? może tam wchodzi wilgoć lub tylko do samej wtyczki od czujnika.
  4. teraz nie powiem ale to już na samych zegarach żółty trójkąt i że tylne czujniki blee ble i coś o braku komunikacji z czujnikiem. Podpiąłem kompa i podał konkretnie że lewy narożny. Mam wrażenie że na mrozie było OK a jak tylko jest na plusie i pojawiła się wilgoć zaczął odstawiać cyrki. Kody z jednego odczytu które złapał w ciągu 5 minut Launch B107D14 przerwa/zwarcie z masą, B107D29 niewiarygodny sygnał , B107D31 brak sygnału.
  5. owszem nie z ASO ale z allejaja , ale jakieś grosze i to Valeo , niby nowy 60 złotych. Mam czarne auto więc podstawowy bez koloru ale weź pomyśl gdyby nie to że to narożnik to musiałbym się z koniem kopać , zderzak zwalać itp.
  6. dzięki , zamówiłem nowy ale tylko nie bijcie , w Golfie 6 żony od kilku lat zero problemów, w Mondeo mk5 które dopiero co sprzedałem, przez 4 lata zero problemów, to mam teraz a4 2019 rok i czujniki mi wywala. Idzie się zmartwić
  7. może podczepię się pod temat, od kilku dni zwłaszcza kiedy pojawił się śnieg moje tylne czujniki zaczęły świrować. Po sprawdzeniu wyszło że lewy boczny ten zaraz za nadkolem. W sumie dojście jest w miarę fajne więc wyjąłem gada , przeczyściłem styki kontaktem i złożyłem. Dwa dni spokoju i znowu wywala błąd. Czy ten typ tak ma czy to związek z mrozem lub wilgocią . Sam nie lubię wróżyć z fusów ale na co byście stawiali czujnik czy wiązka ? pozdrawiam
  8. może i masz rację, wszystko zaczęło się od tej nieszczęsnej manetki LA. Ostatnia jaką miałem w ręku miała wszystko co potrzebowałem ale tempomat aktywny. No i wysypała się masa syfu w stylu ABS nie taki, wiązka nie taka. Miałem wcześniej mondeo mk5 tam zakodowanie modułu którego nawet nie był w aucie nie powodowało niczego. Ot zwyczajnie nie działał. Natomiast opcje wyposażenie zwyczajnie się odhaczało w okienkach. Jeszcze co ważne, przed akcją z kodowaniem można było jednym ruchem zgrać całą pamięć danego modułu na dysk , zapisać z czego ona pochodzi i mieć na zaś. Nie wiem czy np. w VCP też tak można ?
  9. Nie ma czegoś takiego. Wszystko zależy od danego pojazdu i jego wyposażenia. Wrzuć zdjęcia z listą urządzeń ze sterownika 19. Może coś wypatrzymy. Problem polega na tym, że urządzenie diagnostyczne czyta każdy z obecnych w aucie modułów ale wyłącznie w 19 widzi ten błąd. Brałem to na logikę uważając że przez 19 przechodzą moduły spięte CAN-em , ale okazuje się że sporo z nich łączy się innymi magistralami zupełnie odrębnymi sieciami auta. Zawsze bramka gateway była po to aby tłumaczyć CAN szybki na np. wolny i rozsyłać info do pozostałych modułów. Dłubałem wyłącznie w 16 manetce i 19 bramce gateway i coś w nich musiałem namieszać. W 19 masz listę modułów które są zakodowane i OK są to np. silnik, poduszki , elektryczna klapa ale taki np. ABS który śmiga na szybkim CAN nie jest zakodowany , a OBD normalnie go widzi i czyta. Chodzi mi tylko o standardową listę modułów zakodowanych w 19. Może podrzucisz mi ze swojego auta ? trochę dałem ciała bo mogłem zapisać długie kodowanie i mieć możliwość odwrotu. Teraz pozostaje tylko ASO i serwer online. pozdrawiam
  10. nie chcę otwierać nowego tematu więc zapytam tutaj, czy ktoś posiada listę sterowników które standardowo są zakodowane w 19 Gateway , dłubiąc przy manetce , któryś z nich musiałem odkodować i mam błąd U112400 magistrala danych-rozpoznanie wyposażenie dodatkowe. Używam Launcha .
  11. z żarnikiem jest zintegrowany zapłonnik ,a przetwornica to moduł elektroniczny lampy xenon montowany pod reflektorem. Wymiana żarnika to jak wymiana żarówki, a pojawiły się zamienniki Xenon z żarnikiem LED które są nie dość że plug and play to jeszcze posiadają homologację.
  12. Panowie mam pytanie, czy ktoś zastosował żarniki d5s LED zamiast oryginalnych xenon , a jeżeli tak to czy nie położy to przetwornicy w lampie ?
  13. Banalne ? nie jestem ułomkiem ale moja manetka jest nutkę młodsza i zaczyna się od 4NO, te stare miały 4M0 i ich kodowanie wyposażenia jest inaczej oznaczone. W nowszych jest K8D, K8X+GP0 , a potem wysypuje się cała lista manetek o innej litrze ale tym samym wyposażeniu. Obecnie mam 4N0907129 AP , zmieniono na LF a na końcu NE. Chcę do tego dołożyć tylko LA. Jaka zatem będzie pasująca ? jeżeli poświęcisz mi 10 minut , a będziesz później potrzebować coś z klimatyzacji to wal jak w dym. Siedzę w tym po pachy. pozdrawiam Już ustaliłem , nie zawracam już głowy
  14. na razie nie rozbieram bo już mi się w oczach plączą te literki od manetek. Za Chiny nie ustalisz co producent miał na myśli, a i w fabryce to chyba zbierali z półki i montowali do auta teraz to mam styki przed kolejną manetką bo nie wiem czy łopatki od biegów przy kierownicy obsługuje każda czy znowu nie trafi się jakiś manual. Czy założenie uboższej manetki bez Limitera będzie pewniejsze czy bogatszej z ACC ? wydaje mi się że skoro ACC nie jest zakodowane to auto zleje ten fakt ale wchodząc coraz głębiej w systemy tego pojazdu nie jestem tego taki pewny.
  15. wymyśliłem sobie że najtaniej i najprościej będzie kiedy puszczę dwa przewody z ogrzewanego fotela kierowcy do taśmy grzanej poduszki i zrobię jak w starszych A6 gdzie włączając grzanie fotela włączamy kierownicę. Kupując kolejną manetkę nie mam pewności czy tym razem nie trafię na taką która nie obsługuje łopatek przy kierownicy, choć wydaje mi się że to prawie standard.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...