Skocz do zawartości

Krejsz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krejsz

Informacje

  • Imię
    Krejsza
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krejsz

0

Reputacja

  1. Cześć, właśnie jestem po wymienie sterownika. Mimo, że nie wyrzucało mi błędu na deskę to po podpięciu kompa wyskakiwał mi błąd zbyt niskiego ciśnienia. Poniżej zdjęcie z aktualnego odczytu. Czy na chwilę obecną mogę uznać, że sprawa naprawiona ? Błędy skasowane i nic nie wraca. pozdrawiam
  2. Cześć, czy chcąc przeczyścić system adblue gorącą wodą należy postępować wg jakieś określonej procedury? Jakieś problemy ? Też chciałbym to wykonać, gdyż nie wiem w jakim stanie jest czynnik oraz system a będę wymieniał sterownik na dniach. Pozdrawiam
  3. Cześć, w przyszłym tygodniu będę miał 10 szt. na sprzedaż. W razie chęci zakupu proszę o kontakt. pozdrawiam
  4. Cześć, czy ma ktoś na sprzedaż 2 szt. Membran? Jestem chętny - proszę o kontakt. Pozdrawiam
  5. Cześć, mamy 100% pewności, że końcówka D podejdzie pod B ? Mam podobną sytuację I się zastanawiam czy to jest pewniak. pozdrawiam
  6. Na deskę nie wyrzuca mi błędu ale po w pięciu komputera widnieje błąd niskiego ciśnienia. Zauważyłem na obdII, że nie pobiera mi też czynnika. Wtryskiwacz czysty.Na chwilę obecną jeszcze nie mam żadnego odliczania ale będąc przy okazji u mechanika, sprawdzili mi sterownik i jest na pewno walnięty. Dlatego szukam już bo chciałbym wykonać wymianę. I chciałbym żeby w tym nieszczęściu był to tylko sterownik. pozdrawiam
  7. Dlatego też mam co do tego sterownika wątpliwości bo widać, że jest „ dotknięty „ warunkami zewnętrznymi. W takim razie może jeszcze poczekam na jakąś q7 bo wtedy jest szansa, że mogę trafić dobry egzemplarz. pozdrawiam
  8. W moim przypadku naprawa jest ponoć trudna, niemówiąc, ze niemożliwa bez gwarancji, ze sie uda. Także wolabym kupić używkę i sprawdzić. Wydawało mi się, że jak jest wewnątrz to zużycie takiej puszki będzie trochę inne - bo tutaj wygląda jakby był na zewnątrz. Zawsze jest tak, że jak kod pasuje od q7 to zawsze będzie pasować w b9 ? pozdrawiam
  9. Znalazłem taki na allegro od q7. Z tego co wcześniej było pisane powinien pasować. Ale czy nie wygląda dość słabo jak na to, że (sugeruje się poprzednimi wpisami) powinien być wewnątrz ? pozdrawiam https://allegro.pl/oferta/sterownik-modul-adblue-audi-q7-4m0907355b-15409551158
  10. Cześć, czy posiada ktoś na sprzedaż albo wie gdzie można kupić pewny - działający używany sterownik adblue o kodzie: 4M0 907 355 B? Z góry dzięki za odpowiedź !
  11. Muskel1, masz rację powinienem zapytać. Lecz gdy usłyszałem dwie pierwsze takie sugestie to wydawało mi się, że to może być jakaś wiedza powszechna. Czy w okolicy 18-20 minuty czasami Krzysztof nie mówi, ze wtrysk adblue jest przed dpf? Jeżeli tak, to wpływ jakiś mieć musi - chyba , że kolejność jest inna a ja źle rozumiem. Pozdrawiam
  12. Między innymi o to pytam bo pojawiły się właśnie takie sugestie/ opinie etc. od innych rzekomo szanowanych fachowców. Przez to mam wątpliwości co do usunięcia adblue. Nie wiem właśnie z czego wynika ta rozbieżność zdan. pozdrawiam
  13. Muskel1, dzięki za odpowiedź. To skąd się biorą takie wypowiedzi, że jednak mają? Dostałem takie info od wydaje mi się dobrych zakładów tj. Kaliński w Chybach pod Poznaniem, który specjalizuje się w układach wydechowych ( choć sam adblue nie naprawia ). Pozdrawiam
  14. Cześć, tak jak w temacie. Prawdopodobnie mam walnięta pompę. Z diagnostyki wynika, że zbyt niskie ciśnienie, wtrysk czysty a w zbiorniku nie ubywa adblue. Czy w Poznaniu jest ktoś kto zajmuje się naprawą, nie usunięciem? Dlaczego zdania są podzielone co do wpływu adblue na dpf? Ponoć ma to wpływ na zapchanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...