Skocz do zawartości

soszka2

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O soszka2

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Tlu

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podobno wujowy filtr powietrza też może być tego przyczyną EKG niedawno wrzucał problem właśnie z a4 2.0 tdi
  2. Na łukach bez zmian dalej słychać Dzisiaj również przyuważyłem że jak jechałem z rana i było chłodniej to dźwięk ustąpił dopiero po nagrzaniu silnika/opon? znowu się pojawił
  3. Szczerze nie zwróciłem uwagi Dzisiaj poobserwuję Wiem tylko że jak maksymalnie skręcę kierownicą to jest te znane buczenie (ale to norma) i w sumie na prostej jest identyczny dźwięk tylko o wiele mniej słyszalny
  4. Witam, Mam problem z pojawiającym się czasami dziwnym buczeniem podczas jazdy. Dźwięk jest jednostajny, nie narasta wraz z prędkością — po prostu pojawia się przy określonych prędkościach, zarówno niższych, jak i wyższych. Dodam, że niedawno wymieniałem sprężyny — z seryjnego zawieszenia 1BA przeszedłem na sprężyny Eibach. Samo zawieszenie było później sprawdzane i nie stwierdzono żadnych kolizji ani nieprawidłowości. Przejechałem już około 3000 km od montażu, wszystko działa poprawnie, a jedynym problemem pozostaje to buczenie. Może ktoś miał podobne objawy i udało się znaleźć przyczynę? Będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Oglądając dajcie głośność na maxa i najlepiej na słuchawkach. 0669d594-c666-4935-96e5-e72b5f4f4b9e.mp4.59187c64db2e25b65899cf9ecd47142b.mp4
  5. Skrzynie wytrzymują do 500nm Ja mam półlifta 2019r 2.0 190km 320nm (po sofcie 244km 410nm) i odpycha aż miło Ale tak jak wspomniałeś skrzynia dl382 gen2 nie do ruszenia na ten moment... nad czym bardzo ubolewam Przy 60km/h już potrafi wbić 7 bieg i niestety trzeba jeździć cały czas na sporcie żeby nie zabiło tej skrzyni Minus taki że na sporcie nie ma miękkich przełożeń biegów tylko są lekkie szarpnięcia
  6. Tak trochę nie rozumiem twojego postu Tutaj jest rozmowa o silniku 2.0 tfsi z gpf a ty wyjeżdzasz o amerykańskiej motoryzacji w dodatku v8 Wracając do tematu czytałem że niektórzy ludzie poprzesiadali się z 0w20 na 5w30 i zapchali sobie gpfa więc ja dalej podtrzymuję że to co zaleca producent tak trzeba lać Ja mam u siebie ponad 130k na liczniku i leje tylko 0w20 zgodnie z normą i na razie żadnych problemów z silnikiem nie ma (oczywiście wymiana co max 15k)
  7. 0669d594-c666-4935-96e5-e72b5f4f4b9e.mp4
  8. Rozwiązałeś problem? U mnie jest identycznie dziwne buczenie dzisiaj spróbuję nagrać filmik Byłem u jednego mechanika to tez stwierdził że to wina opon ale mam wrażenie że to bardziej łożysko? Rozmiar felg ten sam co u ciebie opony hankook ventus s1 evo3
  9. Wracam z tematem może komuś się przyda Pierwszy raz w tamtym roku pojechałem na geometrię gdzie miałem standardowe zawieszenie 1ba Nic to nie dało... dalej ściągało w prawo W tamtym tygodniu zmieniłem tylko sprężyny na eibach pro kit więc wiadomo geometria musiała być i co? jedzie prościutko Patrzyłem na te sprężyny ze standardowego zawieszenia ale nie było oznak uszkodzeń czy tym podobne
  10. A ten dzwięk cykania to przypadkiem nie od wtrysków? identyczny problem występuje w 1.4tsi
  11. To jest miękka hybryda nie ma tutaj żadnej baterii tylko większe aku W codziennym użytkowaniu zupełnie nie widać że to jakis mhev A funkcjonalność tylko taka że żegluje sobie przy większych prędkościach co się da oczywiście wyłączyć np. ustawić skrzynie w sport
  12. U mnie ten sam problem a geometria też nic nie dała Koła zima 18 lato 19 na obydwóch ten sam objaw lekkiego ściągania w prawo
  13. Jest chyba tak jak piszesz Nawet sam producent pisze że te sprężyny są pod standardowy amor no chyba że chcesz bardziej sportowo to zaleca wymiane np. na billsteina
  14. I co zmieniłeś? Jakaś opinia :D?
  15. Cześć, Mam standardowe zawieszenie 1BA i teraz pytanie czy montować same sprężyny czy już lepiej dorzucić do amorków? Czy po zmianie samych sprężyn prócz obniżenia jest odczuwalne usztywnienie auta?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...