Skocz do zawartości

leohakin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O leohakin

Osiągnięcia leohakin

0

Reputacja

  1. Chodzi mi tylko o drgania przy ruszaniu. Dzieje się to tylko przy zimnym silniku, a drgania są tak mocne, jakby silnik miał zaraz wyskoczyć. Wiem już od dłuższego czasu, że sprzęgło jest do wymiany. Tylko ostatnio po przeglądzie, diagnosta powiedział abym szykował się na kosztowny wydatek z wymianą koła dwu masowego. Wolałem więc poszperać na forum zanim cokolwiek kupię i wymienię. I zaoszczędziło mi to niepotrzebnych wydatków. Teraz już wiem, że mam koło zamachowe i z twojej wypowiedzi paweu 1 wynika, że nie muszę go wymieniać.
  2. Na początek piszę, że szukałem długo coś na ten temat ale wymiękłem. Zdążyłem się dowiedzieć że do A4 1,9TDI 1Z jest koło jednomasowe. A moje pytanie brzmi: Jeżeli silnik ma drgania i skacze jak kangur przy ruszaniu na zimnym silniku, to czy do wymiany jest tylko sprzęgło czy też koło zamachowe? Wszędzie znalazłem tylko wątki na temat koniecznośći wymiany dwumasa, a o konieczniości zwykłego jednomasa nic.
  3. Witam wszystkich. Wczoraj rozmawiałem z kolegą z pracy. Mamy takie same A4 z 95r. Od paru tygodni skarżył sie na zacinający centralny zamek, otóź otwierał zawsze z kluczyka drzwi kierowcy, reszta drzwi otwierały sie z kilkudziesięcio sekundowym opuźnieniem. Ostatnio skończyły mu sie szczotki w silniku wentylatora kabinowego. Po wymienie chłopak chodzi zadowolony gdyż centralny działa perfekcyjnie. Kolega twierdzi że to z powodu wymiany tych szczotek. Czy ktoś sie orientuje, czy te dwie sprawy mają coś wspólnego ze sobą?
  4. U mnie tez jest z białym ramieniem. A zrobiłes z tym silniczkiem jak pisalem wczesniej? Jezeli chodzi o allegro to zwroc uwage na wtyczki o raz napiecia tych silniczków. Nie mogą się róznic.
  5. Najlepiej wetrzyj sciereczka pare kropel szamponu do wlosów na szybe. Za chiny Ci nie zaparuje. SPRAWDZALEM
  6. Witam. W ubiegłym tygodniu mialem ten sam problem. Zaciął sie silniczek od klapy głównej. Najpierw musisz rozebrac schowek. Potem wykrec silniczek. Po rozebraniu nie pryskaj zadnym WD-40. W moim przypadku zawiesily sie szczoteczki w silniczku. Sprobuj je troche zruszac i docisnąc do wirniczka. Nastepnie podlacz sam silniczek pod jakis zasilacz. Moze byc nawet 9V. Pozwol mu pochodzic pare minut w prawo i pare minut w lewo. Mozesz juz zlozyc wszystko do kupy. POWODZENIA
  7. Febi to tylko firma ktora zarabia na zestawach. Na zdjeciu nie widac jakiego producenta jest same lozysko, ale wg mnie nie jest dobrej jakosci skoro nie jest kryte w RS lub ZZ. Tak jak czytales wyzej, polecana firma to SKF, ja bym zapytal takze o TIMKEN'a, FAG'a oraz NSK. To sa najlepsze firmy ktore produkuja lozyska. Jak kupisz, to napisz mi na priv'a jakiego producenta i ile Cie to kosztowalo.
  8. Witam koledzy. Nie wiem czy to akurat to moze piszczec. Ale sa 2 rodzaje paskow. Zawsze gdy wiymieniam to zwracam na to uwage. Jeden jest calkowicie gumowy i to on nawet w pierwszym dniu zaczyna piszczec. Jest tez pasek, przypominajacy szmaciany. On nie ma prawa wogole zapiszczec. Sprawdz to. Pozdrawiam
  9. Co do lozysk, zwroc uwage jakiego producenta zawieraja sie lozyska w zestawie. Najlepiej poszukaj zestawu z TIMKEN'em. Stosuja te lozyska w F1. Polowe tansze znajdziesz z FŁT Kraśnik, ale z cena tak samo polowe mniej przejedziesz. Nie bierz zadnej chinszczyzny. PS. Napisz mi na priva co wybrales i ile to kosztuje.
  10. tez mam od niedawna A4. Nie wiem jakie kabelki i jakie wtyczki ida do radyjka, tam jeszcze nie zagladalem. Mozliwe ze te pozostale wtyczki byly od zestawu glosnomowiacego. Ewentualnie poszukaj przejsciowki na zwykla wtyczke. Pozdrawiam
  11. Miale kiedys tak zrobione w innym aucie. Od drgan pekły mi szpilki mocujace wydech z kolektorem (500 zl naprawa). radze Ci jak najszybciec wstawic złacze elastyczne. Upewnij sie jeszcze czy powinno byc za czy przed katalizatorem (to bardzo wazne). Pozdrawim
  12. Witam. Sprobuj przytrzec jak najdrobniejszym papierem sciernym. Pozdrawiam
  13. Witam. A zagladales pod samochod? Moze najechales na jakis kamien albo przejechales sie podwoziem po poboczu. Mialem kiedys taki problem ale z przodu. Okazalo sie ze odplyw klimy byl zatkany. Pozdrawiam
  14. Witam, Sprawdzales przeguby albo wahacze? Mialem to samo w sluzbowym aucie, ale nie pamietam co bylo wymieniane. W kazdym badz razie pomoglo odrazu. Pozdrawiam
  15. Szczytno. Warmińsko-Mazurskie. Witam wszystkich forumowiczów. Nazywam sie Piotrek, od 1,5 miesiaca jestem posiadaczem Czarnej Perełki A4 1,9 TDI. Mam nadzieje ze forum pozwoli mi Cieszyc sie z posiadania tego auto i pomoze mi ze wszelkimi problemami zwiazanymi z jego stanem. Mysle ze tutaj nabiore wiekszego sentymentu do tego Autka. Pozdrawiam Wszystich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...