Jump to content
1 1
mody8

[B6 AVF] Woda we wnętrzu auta od strony pasażera

Recommended Posts

z tyłu pod wycieraczką od strony pasażera po stronie lewej po gwałtownych ulewach deszczu pojawiła się woda, myślałem że miałem nie domknięte okno ale niestety teraz po każdym deszczu mam wodę, sprawdzałem uszczelki drzwi wyglądają oki , odprowadzenie wody z drzwi też oki nie wiem co robić na forum nie znalazłem takiego tematu proszę o pomoc może ktoś miał taki problem :notworthy: pozdrowionka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. A zagladales pod samochod? Moze najechales na jakis kamien albo przejechales sie podwoziem po poboczu. Mialem kiedys taki problem ale z przodu. Okazalo sie ze odplyw klimy byl zatkany. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdzałem pod samochodem ani śladu cały podwozie samochodu jest w jednej wielkiej osłonie nic nie ma wszystko oki

Share this post


Link to post
Share on other sites

miałem to samo i to był zapchany odpływ klimy... co prawda w było to audi s3, ale strzelam, że podobne rozwiązanie będzie w a4

/Rafał

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ile się nie mylę (w B5 tak jest), to w przegrodzie w której znajduje się akumulator - pomiędzy przedziałem silnika, a szybą przednią. Tam powinny być dwa odpływy, często zatykają się zgniłymi liśćmi i podobnym syfem. Woda może dostawać się np. po lince do otwierania maski, jeśli uszczelka jest do d... co często ma miejsce. Również poprzez gumową osłonę miejsca, w którym idą przewody od klimy do kabiny (u mnie była w tym dziurka i przez nią wpływała woda :thumbdown: ). Jeśli woda jest tylko po stronie pasażera, to tam bym zaczął szukać.

Niestety jeśli już podnosiłeś wykładzinę, to wiesz, że jest to dość gruba gąbka, więc jeżeli woda jest już na powierzchni, to w środku jest jej duuuużo więcej i czeka cię intensywne suszenie :confused4:


Brak podpisu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa 2 odpływy wody z podszybia w B6. Jeden pod akumulatorem, a drugi pod serwem hamulcowym. Łatwo się zatykają, bo maja takie jakby gumowe filtry cząstek stałych. Do wyczyszczenia musisz wyjąc aku.


logo A4KP_new_250x80.jpg

1.9 AVF LX7Z/0.60 sprzedany

2.0 CNHA LY9B w użytkowaniu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mialem podobny problem ale ja wode miałem z przodu i z tyłu a powód był banalny łaczenie na błotniku tam jest taka masa ona czesto sie odkrusza i woda po słupku płynie do srodka zobacz tam jak cos to daj tam silikonu i powinoo grac u mnie to było powodem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, podepnę się pod temat ponieważ mam podobny problem.Natomiast za siedzeniem (a dokładnie pod) pasażera z przodu zbiera sie w gąbkach woda . Odpływy z przodu są drożne i nie zbiera sie woda. Jaka może być przyczyna ?? Proszę o pomoc:( dodam jest to sedan b5 97 rok . proszę o pomoc


Golf II 1.3,Calibra 2.0 8v, Audi 2.6 v6 , ... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

w a4 macie podobnie jak w passatach na forum passata jest wielki watek o powodziach ;) jesli macie wode z prawej strony auta to moze cos sie stalo z odplywem klimi ( cieknie z okolicy schowka pasazera) albo jesli jak wczesniej pisaliscie macie zatkane odplywy pod akku i serwem to moze ciec jesli lewa strona to linka od maski albo bardziej prawdopodobne przez uszczelke do komputera a jesli z prawej strony to z uszczelki pod filtrem kabinowym.

Gajzer mozliwe ze przez drzwi sie zbiera albo przez odplyw od klimy

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie wlasnie zaobserwowalem ten problem

Auto stalo na 45 stopniowym spadku maska do gory (ze tak to okresle) oczywiscie w nocy lalo.

u pasazera mam wode z tylu i sie okazalo ze mam wode w schowku. Mi sie wydaje ze to idzie jakos przez filtr klimy bo jak auto stoi na rownym to wsio jest gites

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie wlasnie zaobserwowalem ten problem

Auto stalo na 45 stopniowym spadku maska do kory

a jak ty wjechałeś na taką pochyłość?? :co:

dokladnie to samo mam...myslalem ze mialem otwarta szybe....ja to wode szklanka wylewalem..ale i tak mam nadal mokro...wogule nie chce sknac

Samo to będzie pół roku sknac! Zobacz jakie tam są mikroporowate gąbki - tak nasiąkają, że wodę widać na wierzchu dopiero jak wlejesz dwa wiadra :wink4:

a tak na poważnie, to temat poruszany 100000000000000000 razy więc wystarczy poszperać :szukaj:


Brak podpisu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale napewno nie 45o :polew: to jest połowa kąta prostego - schody zazwyczaj mają mniejszy kąt wzniosu, a co dopiero podjazd do garażu :cool1:

Sprawdź szczelność gumowego uszczelnienia przewodów od klimy w miejscu ich przejścia z podszybia do kabiny. To jest taka gumowa harmonijka, mogła sparcieć i ma jakąś dziurkę.


Brak podpisu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no dobra z tym 45 stopni to moze przegiecie ale naprawde trzeba dac ostro po garach zeby wyjechac. Zawsze na poczatku daje chwile pochodzic silnikowi zeby nie palowac na simnym silniku :).

Po pracy sprawdze ten przewodzik

Share this post


Link to post
Share on other sites

a zeby dostac sie do tych odpływów klimy to co trzeba zrobic? do jednego odkrecic akumulator, a do drugiego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a zeby dostac sie do tych odpływów klimy to co trzeba zrobic? do jednego odkrecic akumulator, a do drugiego?

Jak wyjmiesz aku, to sprawną rączka dojdziesz i do drugiego odpływu :wink4:


logo A4KP_new_250x80.jpg

1.9 AVF LX7Z/0.60 sprzedany

2.0 CNHA LY9B w użytkowaniu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, ide probowac ;) przy okazji wymienie jeszcze filtr przeciwpyłkowy, bo juz sie w niego zaopatrzyłem :przebiegly:[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 16:34_________________________________________________j.w. okazało sie ze odpływ byl zatkany. teraz kolejne pytanie - jak sprawnie wysuszyc wnetrze? dodam ze zalało mi przod i tyl (po stronie pasazera) :confused4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farelka na 12h i uchylone okna. tylko go nie spal :cool1:


logo A4KP_new_250x80.jpg

1.9 AVF LX7Z/0.60 sprzedany

2.0 CNHA LY9B w użytkowaniu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

farelka daje rade, przyczyna mogla byc jeszcze inna , znam z autobsji - zlamany plastik nad filtrem pyltkowy w b5 tak mialem i woda z szyby lala sie prosto do kabiny wlotem powietrza do podlogi.


Sprzedam moja furke-dział Sprzedaż Avant 96r 1,9 Tdi 110 KM

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego music, mozesz wiecej napisac ktory to plastik? bo jest tam 2;)i akurat ten z rynienka mam złamany, ale patrzac jak leci po nim woda to widac jak spływa do odplywu pod aku. natomiast ten przy samym filtrze jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w a4 macie podobnie jak w passatach na forum passata jest wielki watek o powodziach ;) jesli macie wode z prawej strony auta to moze cos sie stalo z odplywem klimi ( cieknie z okolicy schowka pasazera) albo jesli jak wczesniej pisaliscie macie zatkane odplywy pod akku i serwem to moze ciec jesli lewa strona to linka od maski albo bardziej prawdopodobne przez uszczelke do komputera a jesli z prawej strony to z uszczelki pod filtrem kabinowym.

Gajzer mozliwe ze przez drzwi sie zbiera albo przez odplyw od klimy

u mnie tak jak kolega napisał cieknie u pasażera z lewej strony pod schowkiem, podejrzewam odwodnienie klimy bo teraz leci ciurkiem jak trochę się zrobiło ciepło. może ktoś dokładnie opisze gdzie szukać tej rurki odwadniającej. a na pewno to klima bo jak wcześniej stawiałem na parkingu to plama pod autem a teraz sucho jak na pustyni. dzięki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie dostanę order złotej łopaty 🤔:rotfl:, albo co gorsza blokadę na forum za takie odgrzebanie ALE, robię to w dobrej wierze gdyż chciałem się podzielić tym co w mojej a4 b6 bylo powodem calej mokrej prawej strony auta, moze to kogos naprowadzi... Generalnie ciekło wiadomo z podszybia. Wszystkie możliwe odplywy posprawdzalem oprocz uszczelki przy ECU ale olalem to gdyz prawdopodobnie wtedy mialbym strone kierowcy mokrą. Odplywy przy aku i serwo byly w porzadku, podobnie uszczelka przy filtrze kabinowym i odplyw klimy. Jednakze w wyniku działania oparow i kwasu z akumulatora te odplywy byly mocno poharatane rdzą i dziury byly konkret. Pewnie wiecie do czego zmierzam, ale okazalo sie ze powodem byla dziura na podgrodziu, zaraz przy lewym odplywie akumulatora. Po dlugim czasie, owy kwas nazbieral sie w takim zaglebieniu pod tym podszybiem i wyrobil dziurę która miala przeswit pod wygluszeniem dokladnie pod schowkiem. Dziura zostala wymacana w zasadzie na farta. Dojscie bylo tak kiepskie i korozja tak zaawansowana ze w zasadzie sytuacja beznadziejna. Zakleiłem ta dziurę silikonem i tasma mocna szara. Zobaczymy jak to bedzie. Wiadomo ze lepiej byloby np taki ubytek zalatac wloknem szklanym ale no dojscie tragedia. Zalaczam fotkę jak to wygladalo.

 

img1.jpg

img2.jpg

img3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Napisze swój przypadek może komuś pomoże.  .

Też walczyłem z tą  wodą. I wszystko ok odpływy drożne  od klimy drożne.  

Podstawka filtra kabinowego drugi raz przyklejona, szyba sprawdzona i dalej cieklo . Już ręce opadły.  Wlalem wodą i okazało się że obok podstawy filtra kabinowego miałem zaślepke  fabryczna i była po pękana. Gdy zacząłem lać wodę w środku kabiny zaczęło lecieć:)

Zaślepke ściągnąłem był tam gwint na śrubę, Dałem silikon i śrubke wkrecilem i po problemie . . 

Możeto komuś pomóże bo nie natrafiłem na podobny temat.  Jakby ktoś kiedyś chciał to wstawię foto:)


była Mazda 323f Ba 😊

był Seat Leon 1.9 tdi ARL w Top Sporcie      180Hp i 380Nm  😁   

 jest    Audi A4 b7 1.8t    w          :quattro:          i         Soft na  220Hp  324Nm  :thumbup1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misieqq7 możesz pokazać to miejce na zdjęciu?

Mam taki dziwny przeciek w okolicy filtra że powóddź w moim małyszu po prawej stronie.

Uszczelniłem już wszystkie dziury łącznie z zasilikonowaniem całej podstawy filtra.

Woda cieknie jakby przez jakąś dziurę wewnątrz prawego błotnika? jest to możliwe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...