Skocz do zawartości

golob

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O golob

  1. golob

    Dobrzy chiptunerzy

    piszac "cos innego" masz cos konkretnego na mysli ??
  2. golob

    Dobrzy chiptunerzy

    Jeżeli chodzi o softy pod seryjne graty do 1.8T i 2.7BT to zdały egzamin i przez dwa lata intensywnego użytkowania nic się nie stało, a czy gotowce które ten człowiek ma są bezpieczne ?? Nie wiem, jest ryzyko jest zabawa Jeżeli masz wolnossące 1.8 to proponuję odpuścić temat bo efekt będzie znikomy a przyrosty mocy podane w aukcji są nierealne do uzyskania samym programem.. dziekuje za odpowiedz... zdaje sobie sprawe ze wolnossaki nie maja takiego potencjalu jak silniki wyposazone w turbo, ale i z 10 Niutkow by sie przydalo. jesli to urzadzenie zmienia kat wyprzedzenia zaplonu , to juz znacznie zmienia dynamike jednostki. sprawdzilem takie patenty w innych samochodach. myslalem ze juz ktos z forum tego probowal i bedzie mogl sie wypowiedziec, opierajac sie na konkretach jaki jest odczuwalny przyrost i czy warto w to wejsc za 250zl ??? moze ktos jeszcze sie wypowie ? ---------- Post dopisany at 00:24 ---------- Poprzedni post napisany at 00:24 ---------- Jeżeli chodzi o softy pod seryjne graty do 1.8T i 2.7BT to zdały egzamin i przez dwa lata intensywnego użytkowania nic się nie stało, a czy gotowce które ten człowiek ma są bezpieczne ?? Nie wiem, jest ryzyko jest zabawa Jeżeli masz wolnossące 1.8 to proponuję odpuścić temat bo efekt będzie znikomy a przyrosty mocy podane w aukcji są nierealne do uzyskania samym programem.. dziekuje za odpowiedz... zdaje sobie sprawe ze wolnossaki nie maja takiego potencjalu jak silniki wyposazone w turbo, ale i z 10 Niutkow by sie przydalo. jesli to urzadzenie zmienia kat wyprzedzenia zaplonu , to juz znacznie zmienia dynamike jednostki. sprawdzilem takie patenty w innych samochodach. myslalem ze juz ktos z forum tego probowal i bedzie mogl sie wypowiedziec, opierajac sie na konkretach jaki jest odczuwalny przyrost i czy warto w to wejsc za 250zl ??? moze ktos jeszcze sie wypowie ?
  3. golob

    Dobrzy chiptunerzy

    Witam wszystkich. Panowie co myslicie o tym http://moto.allegro.pl/chiptuning-audi-a3-a4-a6-1-8l-125km-i2300280436.html podobno uzytkownicy sa zachwyceni (wynika z komentarzy) sprzedawca ma tez softy do innych aut. czy ktos z tego forum juz tego uzywal ? prosze od razu nie negowac.... konkrety mile widziane pozdrawiam
  4. witam. sa jeszcze wtryski ktore maja 190bar i sa takie ktore maja 200-300bar , wiec moze tu wystepuje jakas zaleznosc.
  5. na nauke zawsze jest czas ciesz sie kolego bo ominelo Cie kawal uciazliwej roboty !
  6. i w moim a4 ahu 97 tez jest metalowa.
  7. wielkie dzieki za pomoc kolego tez mam taka ilustracje z manuala, i nigdzie nie jest scisle okreslone ile przed kreska ma sie znajdowac. (a takie "mniej wiecej" robi wielka roznice ) sam to sprawdzilem.
  8. dzieki, to naprawde kawal dobrej roboty wraz ze zdjeciami, ale fotka kola zamachowego byla robiona przed demontazem rozrzadu. pozniejszy opis skladania rozrzadu i ustawienia polozenia "0" jest zbyt ogolny i nie rozwiazuje watpliwosci. temat caly czas nie jest rozwiazany.[br]Dopisany: 08 Lipiec 2009, 09:43_________________________________________________panowie no nie wierze..... na forum jest tylu specjalistow i nikt z was nie wie jak to zrobic ??? czy nie chcecie pomoc ???? przeciez forum jest od tego zeby sobie na wzajem pomagac dzielac sie doswiadczeniami !! a nie wychodzic z zalozenia "wiem , ale nie powiem"
  9. wiec kolego nie musisz odkrecac zawieszenia ani lawy. odkrecasz tylko silnik i skrzynie na poduszkach i centralny wspornik przedniego pasa, bo bedzie przeszkadzal. podnosisz silnik, odkrecasz aluminiow wspornik od skrzyni (z nim jest najwiecej problemu zeby go pozniej wysunac) odkrecasz miske i wysuwasz ja do przodu. silnik musi byc na tyle wysoko podniesiony zeby miska przeszla ci miedzy lawa a smokiem. najlepiej robic to z kanalu, ale i na trawniku tez sie da.
  10. mozesz opisac dokladniej skad wydobywa sie dym? wnioskuje ze masz na mysli dymienie ze skrzyni korbowej, po wyciagnieciu bagnetu tak ?
  11. wlasnie wydaje mi sie ze nie wlsciwie mam ustawiony. samo zablokowanie pompy nie jest wystarczajace, bo polozenie pompy mozna przestawic. tu chodzi o prawidlowe ustwienie krzywek walka wzgledem obrotu walu , a co za tym idzie polozenia tlokow.
  12. witam wszystkich. mam krotkie , ale bardzo istotne pytanko do fachowcow. podczas ustawiania rozrzadu w 1Z/AHU trzeba ustawic wspomniane "0" na kole zamachowym widoczne w okienku skrzyni biegow. ale w jaki sposob? co dokladnie jest punktem odniesienia dla "0" ? jesli jest to linia prosta z prawej strony okna skrzyni to "0" powinno sie znajdowac? : 10mm przed ?, 5mm ?, 1mm ?, prawy bok zera powinien pokrywac sie z linia ?, czy linia powinna przechodzic przez srodek zera? szukalem tego na fofum i nigdzie nie moge nic znalezc na ten temat. prosze o fachowa odpowiedz. z gory dziekuje i pozdrawiam.
  13. ja mam teraz ustawione 3.2mg i chyba jest ok. wy tez tak macie na wagu ze jak zwiekszacie dawke paliwa (silnik rozkreca sie do takich obrotow ze mozna go jedynie zdlawic na biegu) to pokazuje mniejsze wartosci. a jak zmniejszacie (silnik wtedy slabiej reaguje na gaz) to wieksze. czy tylko kolega ma cos nie tak z wagiem ???
  14. golob

    [B5 1Z] Ciężko odpala

    konkretna i wyczerpujaca odpowiedz - szacun szkoda ze wczesniej sam nie trafilem na taka cenna wskazowke tylko musialem dojsc do tego metoda prob i bledow. (zdobyte doswiadczenie - BEZCENNE :>)
  15. ja bym przy nastawniku nie grzebal ! podlacz vaga, sprawdz dawki paliwa, ewentualnie skoryguj.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...