Skocz do zawartości

marian32

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marian32

Informacje

  • Imię
    Marian
  • Miasto
    Malopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia marian32

0

Reputacja

  1. marian32

    Problem z odpalaniem

    Znalezienie samej sprężynki nie było łatwe i aby nie wchodzić w większe koszty np kupując używany cały egr znajomy ślusarz mi dorobił taką oczywiście z odpowiedniego drutu sprężynującego i jest wszystko ok, a było to około 2 lata temu. Warto też przyjrzeć się samej zębatce może ją coś też blokować i klapka nie wraca a objaw dokładnie taki jak u Ciebie i zero błędów.
  2. marian32

    Problem z odpalaniem

    Witam Miałem kiedyś dokładnie tak samo i okazało się że miałem pęknięta taką sprężynkę w zaworze egr jak odkręcisz czarną pokrywkę na egr to zobaczysz jest średnicy około 2cm.
  3. Miałem taki sam problem po zdemontowaniu lusterka okazało się że był słaby kontakt na połączeniu z tzw matą grzewczą po oczyszczeniu jest wszystko ok.
  4. Płyń wymieniony, wspomaganie pracuje bardzo dobrze ,błędów nie ma , po zdemontowaniu paska efekt jest dalej taki sam więc hydraulika raczej odpada , zastanawia mnie to czy czujniki skrętu mają wpływ na obroty silnika. Od około roku z tym jeżdżę i nic się nie dzieje więcej
  5. Szkoda że już mało kto zagląda na to forum.
  6. Witam Mam pytanie czy ktoś z czytających to forum miał taki przypadek w silniku CJCB że na postoju przy włączonym silniku jeśli kola są na wprost to jest wszystko OK natomiast jak lekko skręcę koła w którą stronę to nie ma znaczenia silnik zaczyna inaczej pracować troszkę głośniej tak jakby na wyższych obrotach z dodatkiem tzw sowy w tle ,na obrotomierzu nic się nie zmienia obroty pokazuje cały czas takie same. Druga sprawa to tą tzw sowę też słychać jak dodaję lekko gazu słyszalna jest bardziej jak schodzi z obrotów wystarczą minimalne obroty np 1500 i już słychać bardziej na zimnym, jak się rozgrzeję to podczas jazdy niby jest już dobrze , ale na postoju i rozgrzanym silniku po skręceniu minimalnie kół też głośniej niż przy kołach ustawionych na wprost. Po zdjęciu paska wieloklinowego na ruch kierownicy już nie reaguje ale jak minimalnie dodam gaz to znowu jest tak samo. Błędów brak podczas jazdy po rozgrzaniu też jest wszystko dobrze odpowiednia moc i przyspieszenie .Jeśli ktoś miał podobnie to proszę o poradę.
  7. Temat pewnie już dawno nie aktualny ale może komuś się przyda z takim samym objawem walczyłem ,błędów zero ,paliwo dochodziło , co w trakcie szukania usterki okazało się że pompa paliwa w A4 B8 2011 rok miała pompę bez szczotkową zasilaną 5 V wspominam o tym gdyż nigdzie wcześniej nie znalazłem takiej inf i podpowiadam że doradzanie podpiąć na krótko nic nie da przy takiej pompie. Ostateczną usterką okazał się zawór EGR w którym po o zdjęciu pokrywy gdzie wchodzi wtyczka jest taka sprężyna średnicy gdzieś około 25 mm i to ona była pęknięta i powodowała że klapka była cały czas zamknięta Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...