Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwny dźwięk przy dodawaniu gazu


kriss_90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

To mój pierwszy post tutaj,

Mianowicie jak w temacie; chodzi o dziwy dźwięk, który występuje tylko podczas dodawania gazu, gdy silnik po odpaleniu jest na biegu jałowym nie ma tego hałasu. Dźwięk występuje za każdym razem, zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku. 

 

 

 

Edytowane przez kriss_90
uaktualnienie filmiku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, arek252525 napisał:

Mi to brzmi jak pompa wysokiego ciśnienia, to normalka.

to możliwe żeby już sypała się przy przebiegu 120 tys ? (przebieg 100% pewny), dodam, że samochód normalnie przyśpiesza, normalnie odpala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kriss_90 napisał:

to możliwe żeby już sypała się przy przebiegu 120 tys ? (przebieg 100% pewny), dodam, że samochód normalnie przyśpiesza, normalnie odpala...

chyba źle zrozumiałeś kolegę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, RALF76 napisał:

chyba źle zrozumiałeś kolegę :)

czytałem, że to podobno standard w 2.0 TDI CR  ale auto ma niezbyt duży przebieg i nie sądziłem, że to może być  pompa.

Czyli co jeździć z tym i traktować jakby się nic nie działo? czy wymienić ją?

Edytowane przez kriss_90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobny dźwięk? przebieg 67k

 

Edytowane przez RALF76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj prawdopodobnie mi padł nastawnik klap kolektora. Po zdemontowaniu go i ponownym założeniu z okolic kolektora wydobywa się dziwny dźwięk. Na biegu jałowym i przez pierwsze 10 sekund po odpaleniu jest cisza, a gdy się doda gaz lekko już to słychać. Zbieg okoliczności czy coś się dzieje z kolektorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc przyczyną dziwnego dźwięku jest czujnik ciśnienia paliwa. Przy odłączeniu wtyczki jest cisza. Czy czujnik w takim wypadku nadaje się do wymiany?

20190629_181536.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, resiak82 napisał:

Czy czujnik w takim wypadku nadaje się do wymiany?

Witam. Komputer pokazuje błąd? Sprawdź czy sitko czujnika jest czyste i jakie napięcie dochodzi do czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź miernikiem. Nie wiem czy vcdsem można sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od jakiegoś czasu pojawił mi się dziwny dźwięk w okolicach alternatora czy też pompy wysokiego ciśnienia. Brak błędów, brak opiłków w pompie. Co to może być? Wraz ze wzrostem obrotów bardziej słychać ten dźwięk. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie czy ktoś z czytających to forum miał taki przypadek w silniku CJCB że na postoju przy włączonym silniku jeśli kola są na wprost to jest wszystko OK  natomiast jak lekko skręcę koła w którą stronę to nie ma znaczenia silnik zaczyna inaczej pracować troszkę głośniej tak jakby na wyższych obrotach z dodatkiem tzw sowy w tle ,na obrotomierzu nic się nie zmienia obroty pokazuje cały czas takie same. Druga sprawa to tą tzw sowę też słychać jak dodaję lekko gazu słyszalna jest bardziej jak schodzi z obrotów  wystarczą minimalne obroty np 1500 i już słychać bardziej na zimnym, jak się rozgrzeję to podczas jazdy niby jest już dobrze , ale na postoju i rozgrzanym silniku po skręceniu minimalnie kół też głośniej niż przy kołach ustawionych na wprost. Po zdjęciu paska wieloklinowego na ruch kierownicy już nie reaguje ale jak minimalnie dodam gaz to znowu jest tak samo. Błędów brak  podczas jazdy po rozgrzaniu też jest wszystko dobrze odpowiednia moc i przyspieszenie .Jeśli ktoś miał podobnie to proszę o poradę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj wszystkie rolki, jeżeli przy skręcie silnik ma za duże obciążenie to sprawdź jakość płynu wspomagania, powinien co dwa lata być wymieniany. Jakieś błędy w VCDS widać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyń wymieniony, wspomaganie pracuje bardzo dobrze ,błędów nie ma , po zdemontowaniu paska efekt jest dalej taki sam więc hydraulika raczej odpada , zastanawia mnie to czy czujniki skrętu mają wpływ na obroty silnika. Od około roku z tym jeżdżę i nic się nie dzieje więcej 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...