Skocz do zawartości

Konradoss

Pasjonat
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O Konradoss

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zwróć uwagę czy wyskakiwanie błędu nie jest związane z naciskaniem pedału hamulca - szczególnie delikatnym. U mnie przyczyną jest czujnik położenia pedału hamulca czy jak to nazwać.
  2. Wiem, że watek suchar ale dzisiaj mnie taka przypadłosć dosięgnęła. Pacjent to b6. Pożyczałem prąd innemu samochodowi i ... zonk. Po nocy rano zegar 12:00 data 01.01.2003. Ustawiłem, po wyłączeniu silnika po ok. 5 minutach następuje wykasowanie zegara i daty. Widze, ze wskazówka prędkościomierza przy przekręceniu kluczyka drży. Podpowiecie co się stało i jak temu zaradzić?
  3. U mnie szura już ca 45000 km. Oleju nie bierze, mocy nie ubyło wiec dopóki nie odmówi współpracy nie będe ingerował.
  4. Byłbym ale biorąc pod uwagę moje zdolności elektryczno - manualne boję się ,że nie ogarnę tematu. Znaczy sie nie boję się- jestem pewien.
  5. Konradoss

    zderzak na dwie rurki

    Ale są problemy z podmianą dokładki - można połamać zaczepy. Chyba w końcowym rozliczeniu korzystniej będzie zakupić cały zderzak a swój stary sprzedać.
  6. To nie działa reszta? O kurde, nie wiedziałem To jak sprawdzić który się zepsuł, tylko przez podmianę każdego po kolei? Bo jak są sprawne, to jak się przyłoży ucho to cykają, ale jak nie działa wtedy żaden, to już nie cykają Najszybsza i chyba dość skuteczna metoda to: wrzucić wsteczny bieg, wysiąść z samochodu i słuchać , który z czujników wydaje dzwięk – takie ciche cykanie , a który nie. Milczący jest uszkodzony.
  7. Pod warunkiem ,ze nie są uszkodzone/połamane zaczepy. Generalnie dobra rzecz na klamoty (lina holownicza, butelka (1L)oleju, ręcznik papierowy itp.
  8. Konradoss

    Błąd ESP

    Ok. dzięki za informację . Mam podobny problem. Podczas jazdy - najcześciej gdy lekko nacisnę pedał hamulca zapala sie żółta kontrolka ESP, którą można wyłaczyć gasząc i ponownie uruchamiajac silnik. Wyciągnięcie czujnika to dużo roboty? Na wierzchu jest czy trzeba bedzie coś demontować? Nigdy nie zagladałem w te rejony kabiny. Musisz odkręcić ten "plastik" nad nogami kierowcy pod kierownicą, to są 3 śruby dwie po bokach i jedna przy bezpiecznikach.
  9. Konradoss

    Błąd ESP

    Mam podobny problem. Podczas jazdy - najcześciej gdy lekko nacisnę pedał hamulca zapala sie żółta kontrolka ESP, którą można wyłaczyć gasząc i ponownie uruchamiajac silnik. Wyciągnięcie czujnika to dużo roboty? Na wierzchu jest czy trzeba bedzie coś demontować? Nigdy nie zagladałem w te rejony kabiny.
  10. Byłem na szarpakach dzisiaj. Kilka miesięcy temu podczas "szarpania" nie udało się wywołać dźwięku. Dzisiaj stukało aż milo. Podczas rozjeżdzania na boki szarpaków. Ale niestety była założona osłona i za wiele nie dało sie wymacać . Ale dzwięk ewidentnie z okolic sanek. Udało mi się wsadzić dłoń pomiędzy osłony i czuć było że strzelają sanki. Kiedy się pojawia? jest wiele okoliczności np: hamuję dość zdecydowanie, samochód zatrzymuje się, wkładam jedynkę i puszczam delikatnie sprzęgło i puk, czasem hamuję dość zdecydowanie, samochód podczas hamowania lekko nurkuje zatrzymuję się i puk - bez ruszania samo z siebie strzela , puka czy jak to określić. Sytuacja analogiczna jak powyżej zdecydowanie hamuję przed śpiącym policjantem - tym betonowym -większym. Zwalniam do kilku km/h, przednie koła wjeżdżają na przeszkodę - samochód "podskakuje" do góry - puk. Kręcenie na postoju kierownicą także czasami powodowało dźwięk ale ciszej niż śpiący czy ruszanie po hamowaniu. jaki to dzwięk? kojarzyłbym go z takim puknięciem - strzeleniem takie "tynk" jakby coś naprężało się i strzelało. nie głuche (matowe) dzwieki tylko spręzyste. Szkoda, ze nie nagrałem podczas szarpania - byloby bez zagłuszania pracą silnika. Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu bede działal. Dużo jest roboty z wyjęciem sanek? chodzi mi o to ile czasu zejdzie mechanikowi... w jeden dzień da radę?
  11. fajnie, że uporałeś się z problemem. Przyznam, że obserwowałem Twoje zmagania ze stukami. Będę musiał ukierunkować mechanika, żeby przyjrzał się sankom.
  12. Witajcie! Ostatnio wpadł mi w ręce filmik z przeprowadzonego modu polegajacego na dołożeniu (pół) automatyki do klapy bagażnika. Pół gdyż otwiera się samo natomiast zamknąć trzeba za pomocą własnych mięśni. Tu ten filmik w Octavii Ktoś z Koleżeństwa spotkał się z podobnym rozwiązaniem w naszych audicach? Przeglądnąłem na szybko forum mondeo i wątek nt. powyższego modzenia i cały szkopuł polega na dobraniu właściwej długości i siły teleskopów oraz sprężyn, które podnosiłyby klapę na wysokość, z której podciągnęłyby już ją teleskopy. Koszty nie są specjalnie duże i mieszczą się w kilkudziesięciu PLN. Popatrzyłem u siebie (kombi b6) i po zamknięciu klapy teleskop praktycznie składa się (część cieńsza wchodzi w w grubszą) nie pozostawiając miejsca na włożenie sprężyny. Zachęcam do dyskusji i ewentualnych kroków i prób. Jestem otwarty.
  13. Parownik wygląda tak: http://www.aukcjoner.pl/gallery/009257682-1.html#I1 i znajduje się " w nogach" pasażera zaraz za schowkiem. Lecz umieszczony się we w miarę szczelnej puszce i obawiam się,że bez zdjęcia deski rozdzielczej nie sposób go wyjąć. A wyciągnięcie deski to nie jest łatwe zadanie (wyciągnąć kierownice, dobrze żeby też fotele, zegary, radio, klimatronik i wiele innych rzeczy). Wydaje mi się ,ze decydując sie na taki krok musisz brać pod uwagę wymianę parownika na nowy (oczywiście po uprzednim sprawdzeniu szczelności tego nowego bo moze być niemiła niespodzianka!!) . Bo wyjmiesz go i co dalej? Rzecz nierozbieralna. Też dostepne sa są dwie rurki, chyba że gdzieś zawieziesz, ale skoro było dmuchanie i płukanie i na niewiele siezdało top .. . Powiem CI ,zę w poprzednim aucie (passat) wymieniałem nagrzewnicę ... dwa dni roboty od rana do wieczora ale zrobiłem, więc w ostateczności sie da.
  14. Pacjent: Audi a4 1.9 TDI BKE. No właśnie pojawił się problem z dziwnym dźwiękiem przy ruszaniu. Gdy puszczam sprzęgło - zaczyna "brać" pojawia się złowrogo brzmiący dzwięk - piszczenie. O tu można posłuchać. http://w131.wrzuta.pl/audio/0O5l0yIfwoK/0011 Z zewnątrz słyszany o wiele mocniej niż wewnątrz samochodu. Podczas pojawiania się dźwięku czuć lekkie wibracje na drążku zmiany biegów. Na pedale sprzegła nie drży. Co dziwne piszczy tylko przy ruszaniu do przodu (na kazdym biegu) - na wstecznym wszystko jest OK. Sprzęgło nie ślizga się (sprawdziłem). Biegi wchodzą bez problemu, jak do tej pory, nie telepie samochodem, podczas jazdy cisza , jak i podczas postoju. Jedynie podczas ruszania szczególnie np. pod górkę, pod kraweznik. Acha... W zimie szczególnie gdy auto nie było rozgrzane pojawiało sie lekkie chrobotanie w okolicach sprzęgła, które ustawało po wciśnięciu pedału sprzęgła w podłogę lub po przejechaniu kilku kilometrów. Drugie acha .. nie sa to piszczące paski ani też dwumasa - przerabiałem ją w poprzednim aucie ( i to dwa razy sit) i objawy były inne. Niefajnuie sie stało bo wybieramy się w traskę 400 km i nie wiem czy panikować czy jechać i może nie "odpadnie".
  15. Masz na myśli przeciwmgielne? obudowę przeciwmgielnego (kratkę) trzeba po prostu wyciagnąć - trzyma siena zaczepach. Dalej odsłoni sie mocowanie całego reflektora odprzeciwmgielnych - jesli dobrze pamiętam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...