Skocz do zawartości

Kelis.Zx145

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kelis.Zx145

Osiągnięcia Kelis.Zx145

0

Reputacja

  1. może faktycznie zgubiłem jakiś ciężarek, sprawdzę to przy okazji wymiany kół na zimowe, zobaczymy czy na tamtych kołach też będzie trzęsło.
  2. skorzystam z watku i dołacze mój problem. U mnie trzesie przy ok 140 km/h tzn jak przyspieszam i jade do 140 jest gładko i ok, od 140 do ok 160 wibruje cały samochód, czuć też drgania na kierownicy a po przekroczeniu ok 160 juz jest znowu gładko i spokój. Z tym że u mnie nie ma róznicy czy jade na biegu czy na luzie czy sprzegle, po prostu zawsze przy tych predkościach drga. też będą to przeguby wewnętrzne? a może ma na to wpływ osłona pod silnikiem bo kiedyś została w jednym miejscu rozerwana, przecięta przez mały ostry pieniek i podwieszona na opaski zaciskowe, trzyma sie solidnie ale może zmienia przepływ potwietrza a przy takich prędkościach ma to już chyba spore znaczenie...?
  3. Dzięki bardzo za ten opis:) ale widząc to wszystko chyba jak narazie sobie odpuszcze bo zbyt rzadko to sie zdarza zeby immo szwankowało. tym bardziej ze nie wiem kiedy i z kim miłabym to zrobić. Ale jeśli problem bedzie sie pogłębiał to na pewno skorzystam ze wskazóek. dzieki jeszcze raz
  4. nie wiem czy warto zaczynać w tym grzebać, czy po prostu zostawić tak jak jest, skoro zapowiada sie na dużo roboty a i tak pewnie nie wiadomo, czy to aby na pewno to Ale o opis bardzo proszę, może sie przydać, jak znajdzie się na to czas i chęci
  5. Witam. Mam pewien problem który występuje tylko raz na jakiś czas, stosunkowo rzadko ale jednak. Chodzi o to że gdy wkładam kluczyk do stacyjki i czekam aż kontrolki zgasną to kontrolka od immobilizera miga. Samochód odpalam ale po chwili sam gaśnie. Czasami muszę tak próbować odpalić 2 czy 3 razy. Nie było jeszcze sytuacji żebym w ogole nie pdpalił. Co to może być? jakiś problem z kluczykiem czy moze stacyjką która nie rozpoznaje kluczyka za każdym razem...?
  6. Witam mam pytanie co do pompki przy zbiorniku do spryskiwaczy. okazało się że mi z niej cieknie płyn przez taki mały kwadratowy otworek na wysokości tego dynksa od przewodu co idzie do spryskiwaczy. Zakleiłem go taśma tak ze już nic nie cieknie ale nie wiem czy to nie pociągnie za sobą jakichś skutków negatynych bo nie wiem po co tamten otworek jest i teraz jak włączam spryskiwacze to pompka pracuje troche głośniej. Mozna tak zostawić i jeździć dalej czy musze zrobić coś innego?
  7. no to widze ze nie obejdzie się bez zdemontowania całego nadkola.. szkoda, myślałem ze jest na to łatwiejszy sposób
  8. mam taki problem z tym zbiornikiem że cieknie tylko jak jest pełny, kiedy poziom płynu spadnie do pewnego poziomu to juz nie cieknie. wycieka bardzo powoli ale widac plame pod samochodem jak postoi chwile czasu. Wie ktoś jak mam wyjąc ten zbiornik zeby go uszczelnić bo dostęp wydaje sie skomplikowany.. Chyba ze da się to załatwic bez rozkrecania połowy auta
  9. poszukaj na forum, jest sporo tematów juz o tym jak ją wyjąć
  10. Można zajrzeć pod poznaniem jak się jedzie droga na szamotuły, niedaleko za poznaniem jest firma co robi wydechy do wszystkiego, zakładaja na poczekaniu i ponoć bardzo solidnie z gwarancją ale z czego sa te wydechy to nie wiem bo nie byłem wymieniać.
  11. U mnie także rozsypał się katalizator, na wolnych obrotach brzęczało na początku tylko czasami, ale z upływem czasu dzwonił coraz bardziej aż na koncu tak ze wstyd było zeby audi tak i dźwięk wydawało wywaliłem katalizator i wszystko jest siii, nie narzekam i myśle ze nie warto kupowac nowy chyba że ktos ma mega szacunek dla przydroznych chwastów
  12. ja też nie mam kata ale z tego powodu że mi pekł i ustawił się w poprzek i spaliny nie miały jak wychodzic i nabrał strasznego muła a przy tym bardzo dzwoniło jak były niskie obroty... Teraz kat od znacznego czasu wywalony i nie widze żeby coś było nie tak, tubrinke tylko troche głośniej słychac a furka ciągnie jak powinna
  13. takze nie polecam, kolega stosował i żadnych efektów..
  14. ja tez mialem taka sytuacje, same sie wlanczaly wentylatory co chwile, u mnie skonczylo sie na zalanych przekaźnikach w tej skrzynce w podszybiu, wymienilem wszystkie 3, koszt 120 zł i uszczelnilem pokrywe sylikonem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...