bondzo83
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bondzo83
Osiągnięcia bondzo83
0
Reputacja
-
[B5 AFN] Po wymianie maglownicy brak zbieżności
bondzo83 odpowiedział(a) na bondzo83 temat w Audi A4 B5
Dokładnie w zakładzie gdzie regenerowałem to samo mi powiedzieli wiec co trzeba się przyzwyczaić -
[B5 AFN] Po wymianie maglownicy brak zbieżności
bondzo83 odpowiedział(a) na bondzo83 temat w Audi A4 B5
a da się "zrobić" ten układ mniej czułym :> trochę denerwuje to ściąganie tym bardziej że zawsze szedł prosto -
[B5 AFN] Po wymianie maglownicy brak zbieżności
bondzo83 odpowiedział(a) na bondzo83 temat w Audi A4 B5
225/55/r16[br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 17:59_________________________________________________a czy jest możliwe że ta maglownica jest źle zregenerowana?? -
Po regeneracji magla ściąga samochód, ustawiałem zbieżność w 3 zakładach zawsze było perfekt powinno iść jak po sznurku, niestety ściąga na prawo. Czy jest możliwe że podczas regeneracji coś schrzanili??
-
tak!!
-
[B5 AFN] Po wymianie maglownicy brak zbieżności
bondzo83 odpowiedział(a) na bondzo83 temat w Audi A4 B5
Byłem jeszcze na innej stacji diagnostycznej i u nich także na przyrządach jest ok , rozmawiałem z fachowcem który regenerował maglownice i też nie wie o co chodzi, i jak mnie zapewniał podczas montażu też nie powinno nic się zepsuć i zamontować maglownicy źle się nie da. -
Założyłem regenerowaną maglownice i pojechałem na zbieżność, po ustawieniu przejechałem się, kierownica w prawo o 2 stopnie i ściąga na prawo, wracałem 3 razy na stacje niestety mechanik rozkłada ręce i nic nie może zrobić, na przyrządach jest ok a ściąga, byłem w innym warsztacie się podpytać ale pan mechanik powiedział że trzeba całą geometrię ustawić razem z tylną osią, dodam ze miesiąc temu ustawiałem na tej samej stacji geometrie po wymianie zawieszenia i wszystko było OK.
-
Chciałem się podpiąć pod temat, również założyłem regenerowaną maglownice i pojechałem na zbieżność, po ustawieniu przejechałem się i kierownica w prawo o 2 stopnie i ściąga na prawo, wracałem 3 razy na stacje niestety mechanik rozkłada ręce i nic nie może zrobić, na przyrządach jest ok a ściąga, dodam ze miesiąc temu ustawiałem na tej samej stacji geometrie po wymianie zawieszenia i wszystko było OK.
-
OK to lekcje z wymiany filtrów i oleju już mam :>a wracając do log-ów to co z nimi
-
Nie olej z filtrem wymieniam co 10-12 tyś. ale powietrza rzadziej tak co 40 tyś.
-
Filtr w zasadzie to 1,5 roku temu, od tego czasu przejechałem jakieś 30 tyś. km. ale jak patrzyłem przy czyszczeniu przepływomierza tak bardzo zasyfiony nie był.
-
Sprawdzi ktoś??
-
Zmobilizowałem się i dzisiaj kupiłem preparat CRC10210109, wyczyściłem przepływomierz, oto LOG-i Log (0 - 010,008) Log (1 - 011,008,011,008) [br]Dopisany: 06 Maj 2010, 19:07_________________________________________________Heh sorka nie te log-i wrzuciłem Log (0 - 011,010) Log (1 - 008,010)
-
A gdzie kupić ten MAF Cleaner? patrze na Alergo i nic takiego tam nie ma.
-
Aha dodam że po podłączeniu wyskoczyły mi 2 błędy silnika: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00553 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-00 - Please Register/Activate ten pierwszy błąd coś mi chyba przypomina, jakoś 1,5 roku temu miałem problem z geometrią wtrysku i chyba wtedy ten błąd się pojawiał.