Skocz do zawartości

panmaly

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O panmaly

Osiągnięcia panmaly

0

Reputacja

  1. Kolego patrząc na cenę wybranych elementów wnioskuję że nie chcesz przepłacać. Miałem ten sam zestaw i po długich rotacjach (zeta N, S, KME Silver, wtryski magic jet, valtek), zostałem przy konfiguracji stag 300, reduktor KME silver ( koniecznie zawór wkręcony w reduktor)!!!! i wtryski valtek (dobrze skalibrowane!!!). Reduktor Zavoli S jest za słaby i przełączał mi się na benzynę przy spadkach ciśnienia, a wtryski magica są przereklamowane, padły mi po kilkunastu tysiącach(wyrobiłem się w okresie gwarancji). Są ciche ładnie wyglądają, ale czy są warte swojej ceny??? [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 11:10_________________________________________________Acha i co do spalania na valtekach mniej mi pali!!!!:]
  2. Oznaczenia nie pamietam ale wiem ze za ngk musiałbym zapłacic ok 25 zł za szt a championy kosztowały ok 90 zł / kpl.Kupiłem je na próbe i na zimnym nie zapala zawsze za pierwszym razem ale na gazie jest duzo lepiej niz na ngk.
  3. Co do obrotów to też mam ok 600obr/min i jest prawidłowo bo to automat, natomiast co do błędów sondy to na świecach 3-elektrodowych (NGK) zawsze miałem błędy sondy po wymianie świec na 1-elektrodowe (champion) aż dziw mnie brał że nic się nie pojawia. Generalnie błędy związane z sondą przy instalacji gazowej to norma.
  4. Nie wiem czy sportowe czy normalne. Jedyne co zauważyłem to że auto stoi niżej i ma czerwone amorki.
  5. Jak w temacie... W niedługim czasie przymierzam się do zmiany amortyzatorów, koledzy podpowiedzcie.....
  6. Kolego nie wiem czy to ma związek, ale ja miałem wcześniej dwa reduktory Zavoli N i S, obydwa przełączały na gaz i auto zaczynało szarpać aż do nagrzania. Fakt że w między czasie gazownik skalibrował mi wtryski (najtańsze - valteki). Teraz mam te same wtryski z tą różnicą że reduktor KME i wszystko ustało. U mnie temp. przełączania ustawiona jest na 45st.
  7. U mnie też jest wyciek z przodu głowicy po stronie kierowcy. Myślałem że to uszczelka pod klawiaturą, w końcu zacząłem szukać. Zdjąłem pasek rozrządu, koło zębate, metalową osłonę między głowicą i kołem, no i okazało się że leje się z małej dziurki w środku której jest kulka. Jak czytam teraz wypowiedzi kolegi PRZEMEK 2800 to się zastanawiam czy to czasem nie związku z moim wyciekiem...
  8. Kolego jeżali auto paliło mniej a teraz pali więcej to znaczy że zanim oddasz auto do regulacji gazownik powinien sprawdzić dlaczego taka zmiana w spalaniu (filterki, reduktor). Jeżeli to gaz "na śrubę" to sam się nie rozregulował...
  9. Jak w temacie, czy spotkaliście się i co sądzicie o reduktorze MAGIC III????
  10. Podpowiedzcie jak mogę się dowiedzieć jaki mam rodzaj zawieszenia w moim audi???[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 18:44_________________________________________________Zauważyłem tylko tyle że amortyzatory są czerwone....??
  11. Tak czy inaczej dla kogoś kto ma to robić pierwszy raz sugerowałbym rozebrać przód i dopiero się za to zabierać. U siebie sam wymieniałem termostat i to dzień po tym jak wymieniałem rozrząd . nic specjalnie skomplikowanego ale zastanów się czy w najbliższym czasie nie będziesz musiał wymieniać rozrządu bo to jedna robota.
  12. Dokładnie jedyną istotną cechą jest stosunek ceny do jakości. Jeżeli element jest regenerowany ma dobrą jakość wykonania i kosztuje połowę markowego to ja się na to piszę, ale jeżeli jest w cenie nowego markowego produktu to mnie to nie przekonuje. Ciekawy jestem warsztatu w Bytomiu??
  13. Możecie dać namiar do tej firmy w Bytomiu??? Chociaż nazwę albo ulicę???
  14. Podpinam się pod prośbę o namiary
×
×
  • Dodaj nową pozycję...