Skocz do zawartości

pete_ross

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pete_ross

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pete_ross

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, na samym początku dodam,że przeczytałem całe forum na ten temat i mój przypadek jest dosyć inny mianowicie wszystko zaczęło się od małej stłuczki (wymiana zderzaka i chłodnicy) od jakiegoś miesiąca coraz gorzej palił na ciepłym. Początkowo kręciłem go 5 sek, po tygodniu 10sek teraz nie odpala wcale. Vag od samego początku nie pokazywał jakichkolwiek błędów i zrobiłem następujące rzeczy : -ustawienie kąta wtrysku (poprawny) - sprawdzenie sprężania ( 28) - ustawienie poprawnej dawki rozruchowej (poprawne) - wymiana filtra paliwa i przewodów - wymiana akumulatora i regeneracja rozrusznika Po tych zabiegach zapadł werdykt - siada pompa wtryskowa! pojechałem do serwisu bosh na zmianę mapy sterownika pompy czy cuś ( 450zł ) nie zapłaciłem bo efektu nie było!! W serwisie zalecili wymianę pompy. wymiana pompy (100% sprawna) i odpowiednie ustawienie dalej nie przyniosło efektu niestety Czy ktoś z was ma jakiś pomysł co dalej robić z moją niunią bo mam jeż dosyć i myślę nad sprzedażą POMOCY!!! ps. po odpięciu czujnika cieczy dalej nie odpala! Audi A4 B5 1,9 Tdi 110ps 1996r. pozdrawiam
  2. A czy przypadkiem na pierwszej fotce kierownica jest ta sama a różni się wyłącznie poduszką?
  3. MAm pytanko odnośnie zmiany kierownicy w mojej A4. Aktualnie posiadam kierownice po lewej (jak na foto): a chciałbym wstawić tą po prawej lub coś takiego: Moje pytanko, która z nich podejdzie w miejsce starej bez żadnych przeróbek i którą byście polecali. Pozdrawiam
  4. Wymiana całego sworznia z twardych stopów metali, nowe gumy, dobry smar. Jak ktoś ci zaoferuje regeneracje ze spawaniem to weź ten wahacz i uderz go w głowę w Gdańsku na Hynka koleś twierdzi, że potrafi regenerować: 15tys. to jego rekord... sukcesów nie odniesie...
  5. Najlepiej stań na równej, twardej drodze i mocno naciskaj przód auta, rozbujaj go. U mnie stukała sprężyna amortyzatora o nadkole i tym sposobem to wykryłem.
  6. sprawa wygląda tak: 1. Wysyłasz mi swoje wahacze lub piszesz że chcesz zregenerować i ja jakieś załatwie 2. Podrzucam do tego gościa i trwa to około 3 dni po czym odsyłam je Tobie spowrotem 3. Cena: a) górne (małe) 100-130zł szt.zależy od tego czy są oryginalne audi/passat i w jakim stanie są b)dolne (duże) około 150ł szt. Komplet wychodzi około 1100zł i spokojnie przejedziesz z 80-100 tys. taksówkarze jeżdżą po 3-4 lata więc zwykły śmiertelnik spokojnie z 5lat pośmiga.... Dodam tylko,że osoba która to robi nie ma założonej działalności i robi to w swoim prywatnym warsztacie dlatego nie mogę wam podać niestety adresu bo facet nie chce się narażać...
  7. Cały opis zamieszczony w tym poście jest w pełni zgodny z prawdą z racji tego, że nie jestem oszustem i chciałbym tylko i wyłącznie pomóc posiadaczom wspaniałych A4 Do rzeczy, mojego ojca znajomy zajmuje się obróbką skrawaniem czy jakoś tak i pewnego pięknego poranka ojciec poprosił go o zregenerowanie wahaczy gdyż wcześniej regenerował przekładnie kierownicze i wahacze innych typów. Sama robocizna wyglądała dosyć solidnie i w sumie troszkę mu zajęło bo okolo 2 tygodni. Na początku podchodziłem sceptycznie co do regeneracji wahaczy bo kilka osób stanowczo mi ten zabieg odradzało i znałem kilka zakładów na terenie 3-miasta które kompletnie się na tym nie znało ale robili to i dosyć słono kasowali (żywotność +/- 20 tys). No więc tak, założyłem owe wyregenerowane wahacze do swojej niuni i co? cisza... przejechałem 10tys, 20tys,30tys dalej cisza... ku mojemu zdziwieniu mam przejechane 45tys i wahacze sztywne - tak wykazały testy na przeglądzie... Miało to miejsce około roku temu i jak wspomniałem wyżej dalej śmigam na tych samych wahaczach, więc poleciłem tego gościa znajomym z alu zawieszeniem i jak na razie każdy jest zadowolony i poleca kolejnym... Co on takiego robi z nimi, że one tak długo wytrzymują? Robi je raz a dobrze a nie jak każda firma nawet LEMFORDER robi tak, żeby nie wytrzymały za długo i zarabiać na następnych... Wszystko w tym wahaczu jest wymienione i zrobione z wysokiej jakości stopów metali, nowe swożnie, nowe osłony i przede wszystkim dobry smar. Moje pytanie brzmi czy ktoś z was chciałby dokonać regeneracji swoich wahaczy a nie kupować "gowna" i wydawać niepotrzebnie pieniądze? poniżej przedstawiam zdjęcia wyregenerowanych wahaczy...więcej na prv Wszelkie pytania proszę zamieszczać w tym temacie... Pozdrawiam http://img28.imageshack.us/i/dscn2345.jpg/ http://img689.imageshack.us/i/dscn2348.jpg/ http://img80.imageshack.us/i/dscn2351.jpg/ http://img28.imageshack.us/i/dscn2353y.jpg/
  8. Powiem tak, wiekszość z was wypowiada się o wahaczach nie mając zielonego pojęcia. Polecacie marki "firmy" ktore sa znane na rynku i droogie a jak padnie hasło lamforder to sracie po gaciach, ja zalozylem lamfordery za 1659zł i przejechałem 17tys. teraz dzwonia, wala i gorzej niz NONAME. Nie sugerumjy sie firma bo jak wiadomo co drogie to nie oznacze ze, dobre.
  9. 1mm góra 2 od końca szyby tak zeby po domknięciu szyb nie było braku folii.
  10. Skuteczna metoda do dokładnie odtłuścić szybę i zadbać żeby nie było pęcherzyków. Nie kupuj najtańszej folii bo od słońca popęka i zabawa na marne.
  11. Patent z kabelkiem jest bardziej prawdopodobny, a co do wilgoci to wątpię bo moje leżały ponad 2 lata w piwnicy (wilgoc duza) i nic im nie jest do dziś
  12. A ja nie polecałbym płytek czyszczących no chyba, że nie zależy Tobie na radyjku. Czyszczeniem laserów zajmuje się zawodowo i z własnego doświadczenia wiem, że ta płytka może Tobie bardziej zaszkodzic a nie odwrotnie.Polecam płyn do czyszczenia optyki (izopropanol) i zwykła szmatka do okularów od optyka. Myślę, że więcej roboty będziesz miał z dostaniem się do lasera ale to już Twój wybór. Pozdrawiam
  13. głównym problemem głośników "drugiego gatunku" jest osłabienie materiału membrany, po jakimś czasie nieużywania membranka może po prostu popękac bo rozmagnesowac się to chyba nie powinny, ale jeśli są to oryginalne głośniki to raczej szukałbym problemu w podłączeniu ? może coś w kostce?
  14. mialem identyczny przypadek tyle ze w passacie b5, zawinil przeplywomierz, po wymianie na drugim biegu kapcia rwał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...