Skocz do zawartości

Fakier

Pasjonat
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Fakier

  1. Z tego wężyka nie czuć benzyną, ale po jego zdjęciu, na biegu jałowym nie widać różnicy - tzn. brak jakiegkolwiek zawahania obrotami silnika. Postaram się jutro podłączyć manometr pod ten przewód (zasilający listwę wtryskową) i zobaczę jakie ciśnienie pokaże. Dzisij miałem chwile czasu, żeby się podłączyć z manometrem. Pompa paliwa daje ciśnienie 6 barów (na fotce po z gaszeniu silnika troche spadło). Na listwie ciśnienie około 3.7 bara, jak sie przygazuje, to wzrasta do 4.
  2. Który wężyk jest do powrotu, a który do zasilania listwy? Jeden wąż jest zaciśnięty taką obrączką, a drugi jakby wkręcany. <br /><br />
  3. termostat - może silnik nie dogrzewa i dlatego takie spalanie
  4. archie39 pompy nie będzie słychać, bo ona zaczyna pracować dopiero w momencie rozruchu - o tym już było nie raz na forum. czujnik temperatury to najlepiej sprawdzić VAG'iem a rozrząd to wypada zmieniać gdy już kilometry stukną (lub widać fizyczne uszkodzenie/zużycie)
  5. z tego co się orientuję, to w ADR pompa paliwa załącza się dopiero w momencie rozruchu (nie "dobija" paliwa w momencie załączenia kluczyka w pierwszą pozycję), a jak było przed wymianą pompy - palił z "pierwszego strzała" ? czy może było tak samo
  6. za wyprzedzenie zapłonu odpowiada komputer i napinacz łańcucha (przynajmniej tak mi się wydaje ) podmieniałem komputer, ale nie zmienia to nic, rozrząd jest ustawiony na 100% prawidłowo, ostatnio zmienaiłem łańcuch i napinacz... może poprostu się już przyzwyczaiłem i brakuje mi mocy
  7. Log statyczny (grupa 0) grupa 0 po resecie kompa i przejechaniu 100km na benzynie
  8. Dzięki za odpowiedzi na silniku raz na jakiś czas pojawia się jeden błąd: 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent ale to napewno jest spowodowane tym że autko jest zagazowane. log statyczny grupy 2 Log (0 - 002) wskazanie mieści się w prawidłowym zakresie Autko ma słabe przyspieszenie, niby żadnych błędów nie ma, ale nie lata tak jak powinno
  9. Witam, zrobiłem pare logów dynamicznych, proszę o ich analizę, ewentualnie jeżeli są źle zrobione, proszę o podpowiedź jak wykonać je poprawnie. Logi robiłem tak: 3 bieg, około 1500rpm pedał do podłogi, i tak aż do troche ponad 100km/h (nie bardzo miałem gdzie się lepiej rozpędzić ) zauważyłem jendo - rpm na vag'u dolatywały tylko do około 2500rpm, a potem już wyżej nie chciały - czyżby uszkodzony czujnik obrotów, tylko który odpowiada za obroty - czujnik hala (ten na wałku rozrządu), czy może ten na wale korbowym? Jeszcze jedno mnie dziwi - w grupie 2 rpm lecą aż do 5tyś, natomiast w grupie 5 requested rpm zatrzymuje sie na 1850, a rpm actual do 2550. Może ma ktoś logi dynamiczne z ADR'a - chodzi mi o przepływomierz - czy w moim adr'ku mieści się on w normie, czy może mierzy nie tak jak trzeba? Log (1 - 000) Log (2 - 002) Log (3 - 005) Log (4 - 005,005) Log (5 - 006) Log (6 - 008) Log (7 - 009)
  10. Witam, a jak to jest z klimatronikiem z 96r co tam trzeba wyrzeźbić, żeby wszystko latało tak jak trzeba?
  11. może pasek mu przeskoczył i zawory poklepało, także nie tylko "dół" do wymiany, ale raczej cały silnik... ale to tylko gdybania, trzeba rozebrać silnik i popatrzeć. Na Twoim miejscu szykowałbym się na wymianę całego silnika.
  12. Fakier

    [B6 AVJ] Problem z LPG

    Mógłby kolega wyjaśnić dlaczego kropek powinno być jak najmniej?
  13. Przyłączam się do opinii kolegi WIŚNIA Najpierw czyszczenie przepustnicy, potem adaptacja.
  14. A co dokładnie jest uwalone w tym silniku? Może da się go jeszcze naprawić, zamiast wymieniać cały.
  15. Witam kolego tkamicki5 i jak sprawdzałeś może ten czujnik? Wiem że jeżeli ten czujnik nie działa (albo np wypieta jest wtyczka) to wtedy silnik wogóle nie odpali, a czy czujnik może "niedomagać" hmm...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...