andi3
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O andi3
Osiągnięcia andi3
0
Reputacja
-
Cześć, Slyszalem ze w Europie zdarzają sie parkingi z dostępnym kanalem na ktory można wjechac i ogladnac autko od spodu. Zna ktos może takie miejsca w UK? Czasem trzeba cos zrobic/sprawdzic i nie zawsze chodnikowa partyzantka wchodzi w gre. Dzieki i Pozdrawiam Andrzej.
-
[B5 ADR] Po puszczeniu hamulca coś mi lekko stuka
andi3 odpowiedział(a) na lucabianco temat w Audi A4 B5
lucabianco: A stuka Ci tez na dziurach jak jedziesz powoli? Nie jestem pewny czy u mnie jest to samo bo jak naciskam lekko hamulec to słyszę jeden "stuk", i jak puszczam to słyszę drugi. -
Jaktam udało sie zdiagnozować buczenie? Aby uszkodzić czujnik to chyba trzeba sie napracować..., być może on sie tylko trochę wysunął i trzeba go wcisnąć, ale nie za daleko aby go zębatka nie zeszlifowała. Ja u siebie mam krzywa zębatkę ABS-u (tylne kolo), heh jakby nie ona to bym nie wiedział ze mam czujniki Jeśli buczenie występuje jak naciskasz hamulec to ja obstawiam na wysunięty czujnik ABS-u.
-
Dobra sugestia! Moja koronka powoduje to ze ABS wlacza sie przy malych predkosciach, przy okolo 80km/h zapala sie kontrolka. Zdiagnozowalem krzywa koronke w tylnym kole, czekam na pogode zeby tam zagladnac co ja tam powykrecalo.... Jak ktos ma vag-a to prosto mozna to sprawdzic odczytujac predkosci poszczegolnych kol, na wykresie wyglada to super. Odrazu widac za ktore kolo sie trzeba brac.
-
U mnie szarpalo czasem przy kazdych obrotach - problemem byl przeplywomierz. Doszedlem do tego naciskajac bardzo lekko plastik na przeplywce wtedy autko gaslo, myslalem ze to kabel ale niestety byla to przeplywka. Po wstawieniu nowej nie szarpie i nie gasnie na wolnych. Odnosnie wolnych obrotow: VAG pokazuje jakies bledy?
-
Czesc, Jestem szczesliwym posiadaczem "edukacyjnego" Audi A4 z 98 roku :-) Jak sie z czasem dowiedzialem posiada on: - sinik ADR (bez turbo), - VAG interface :-), - ABS sensor w kazdym kole, - MAF, - termostat, - PCV system, - przepustnice z silniczkiem uzywanym przy wolnych obrotach, - poduszke w siedzeniach bocznych, - gorne przodnie wachacze i sprezyne do wymiany ktorej potrzebny jest specjalny krzywy klucz jest tam jeszcze kilka zeczy ktore znam narazie tylko teoretycznie, praktyczna wiedza prawdopodobnie zostanie zdobyta za kilka tygodni :-) Pozdrawiam wszystkich! Andrzej.