Skocz do zawartości

andi3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andi3

Osiągnięcia andi3

0

Reputacja

  1. Cześć, Slyszalem ze w Europie zdarzają sie parkingi z dostępnym kanalem na ktory można wjechac i ogladnac autko od spodu. Zna ktos może takie miejsca w UK? Czasem trzeba cos zrobic/sprawdzic i nie zawsze chodnikowa partyzantka wchodzi w gre. Dzieki i Pozdrawiam Andrzej.
  2. lucabianco: A stuka Ci tez na dziurach jak jedziesz powoli? Nie jestem pewny czy u mnie jest to samo bo jak naciskam lekko hamulec to słyszę jeden "stuk", i jak puszczam to słyszę drugi.
  3. Jaktam udało sie zdiagnozować buczenie? Aby uszkodzić czujnik to chyba trzeba sie napracować..., być może on sie tylko trochę wysunął i trzeba go wcisnąć, ale nie za daleko aby go zębatka nie zeszlifowała. Ja u siebie mam krzywa zębatkę ABS-u (tylne kolo), heh jakby nie ona to bym nie wiedział ze mam czujniki Jeśli buczenie występuje jak naciskasz hamulec to ja obstawiam na wysunięty czujnik ABS-u.
  4. Dobra sugestia! Moja koronka powoduje to ze ABS wlacza sie przy malych predkosciach, przy okolo 80km/h zapala sie kontrolka. Zdiagnozowalem krzywa koronke w tylnym kole, czekam na pogode zeby tam zagladnac co ja tam powykrecalo.... Jak ktos ma vag-a to prosto mozna to sprawdzic odczytujac predkosci poszczegolnych kol, na wykresie wyglada to super. Odrazu widac za ktore kolo sie trzeba brac.
  5. U mnie szarpalo czasem przy kazdych obrotach - problemem byl przeplywomierz. Doszedlem do tego naciskajac bardzo lekko plastik na przeplywce wtedy autko gaslo, myslalem ze to kabel ale niestety byla to przeplywka. Po wstawieniu nowej nie szarpie i nie gasnie na wolnych. Odnosnie wolnych obrotow: VAG pokazuje jakies bledy?
  6. Czesc, Jestem szczesliwym posiadaczem "edukacyjnego" Audi A4 z 98 roku :-) Jak sie z czasem dowiedzialem posiada on: - sinik ADR (bez turbo), - VAG interface :-), - ABS sensor w kazdym kole, - MAF, - termostat, - PCV system, - przepustnice z silniczkiem uzywanym przy wolnych obrotach, - poduszke w siedzeniach bocznych, - gorne przodnie wachacze i sprezyne do wymiany ktorej potrzebny jest specjalny krzywy klucz jest tam jeszcze kilka zeczy ktore znam narazie tylko teoretycznie, praktyczna wiedza prawdopodobnie zostanie zdobyta za kilka tygodni :-) Pozdrawiam wszystkich! Andrzej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...