Skocz do zawartości

ssmarcin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ssmarcin

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Tychy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia ssmarcin

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Jestem właśnie po wyjęciu chłodnicy EGR w A4 silnik CNHA ,robota tragedia. i tak przy okazji jak miałem wszystko rozebrane przy podszybiu jedyna okazja aby wyjąć ten przeklęty dpf do prania jednak tu niespodzianka bo podłużnica blokuje wyjęcie go do góry . Jednak wystarczy zdjąć lampy zderzak porozpinać węże kostki po prawej stronie i jeszcze węże chłodzenia skrzyni S-tronic , węże chodnicy po lewej stronie i tadaaa popuszczam cały przód odchylam go prawą stroną i dpf wysuwam od frontu. Dodam jeszcze że posiadam ogrzewanie postojowe. W związku z tym mam pytanie czy ma ktoś namiary na sprawdzony warsztat w okolicy Katowic który mi go dobrze wyczyści ?
  2. Dzięki ale nie chcę żeby była cały czas pod plusem , android na razie mnie nie interesuję bo nie wiem czy będę nią jeździł mam do czyszczenia chłodnice egr dpf i dolot i nie wiem co robić.
  3. Witam. Mam pytanie , rozwiązałeś problem?, bo mam ten sam .Najlepsze że inna kamerka działa bez zarzutu tyle tylko że ma za dużą rozdzielczość i ucina obraz.
  4. Witam. Mam też zamiar wyjąć filtr do prania ale nie wiem ja się do tego zabrać ,brak info na temat jak go wyjąć Przy okazji wyczyścić chce dolot.
  5. Jestem po wizycie u elektryka problem rozwiązany miałeś nosa Tomnik uszkodzona wiązka ale dopiero pod obciążeniem przewód pokazywał przerwę i nie przy sterowniku tylko w bagażniku po lewej stronie tam ta wiązka zasuwa a później progiem do ECU. Dzięki za zaangażowanie. Usługa 400pln z adaptacją , ale jestem zadowolony , profesjonalne podejście w 4 godz. auto do odbioru.
  6. Nie. Mam zamiar zrobić to w sobotę bo w tygodniu nie miałem czasu . Nie wiem tylko czy ten koleś filmu mierzył wszystkie piny do masy ? ,tak mi się wydaję. Poza tym żeby dostać się do ECU silnika muszę wymontować zbiornik na płyn do spryskiwaczy bo ta A5 to anglik był z tego co zauważyłem. Obawiam się też ,że jak wyjmę wtyczkę ze sterownika to wysypie mi błędów.
  7. Po zamontowaniu "nowego zaworu" sytuacja się nie zmieniła dalej wywala błędy. Gdy je skasuję ,na samym zapłonie bo na włączonym silniku się nie da ,po przejechaniu 20 km zapala się check engine . Moc jest nawet wczoraj dpf się wypalał . Chyba się poddaję zna może ktoś dobrego elektryka w okolicach śląska ? 5940 - Klapa spalin P0475 00 [237] - usterka elektryczna MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 202795 km Data: 2023.02.11 Czas: 18:24:50 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 830.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 43.1 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 19 °C Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C Ciœnienie atmosferyczne: 990 mbar Napiêcie zacisku 30: 13.320 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Wyjœcie filtra cz¹stek sta³ych: czujnik temperatury 1 rz¹d 1: wartoœæ nieprzetworzona: 17.8 °C Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - wartoœæ wymagana: 0.00 % Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - wart.rzecz.: 19.86 % Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - offset zamk.: -1.88 % Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 0 Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 0 Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 25 Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 55 Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - nap.nieprz.: 3406.4 mV 5923 - Zawór 1 steruj¹cy ciœnieniem spalin P047F 00 [172] - zablokowany w pozycji otwartej MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 4 Przebieg: 202795 km Data: 2023.02.11 Czas: 18:24:38 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 833.00 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 54.9 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 20 °C Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C Ciœnienie atmosferyczne: 990 mbar Napiêcie zacisku 30: 12.840 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Wyjœcie filtra cz¹stek sta³ych: czujnik temperatury 1 rz¹d 1: wartoœæ nieprzetworzona: 17.3 °C Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - wartoœæ wymagana: 89.21 % Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - wart.rzecz.: 19.86 % Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - offset zamk.: -1.88 % Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 0 Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 0 Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 12 Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 55 Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - nap.nieprz.: 34 Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to będę wdzięczny.
  8. Zamówiłem na allegro zawór za 80 pln jutro ma być (podobno ma przejechane 16 km ) można tyle poświęcić jak nie zadziała zacznę się martwić wiązkę przy ad blue sobie przejrzę . P.S. W ASO VW w Tychach zawołali 900 pln bez rabatów.
  9. Wykonałem test jest tam opcja klapa spalin ale klapa ani drgnie ręcznie chodzi bez problemu . Aby sprawdzić czy do wtyczki przychodzą jakieś napięcia chcę wpiąć multimetr ale nie jestem czy dobrze myślę i czy nić nie popsuję , myślę o podłączeniu się do masy i do każdego pina.
  10. Czyli coś tam jednak z filmu wyniosłem. Bo przed zakupem nowej też wolałbym się upewnić czy to nie wina ecu ale zawsze w pierwszej kolejności chyba jest wiązka. Dzięki za obraz sytuacji ,przynajmniej wiem gdzie i czego szukać.
  11. OK jutro wykonam test mam kanał to nie będzie problemu z obserwacją zaworu . Mam rozumieć że jak podczas testu zawór nie będzie pracował to jest padnięty ?
  12. A4 2.0 TDI quattro 190 KM S-tronic CNHA Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć czy pomiar sprawności akmulatora może mieć coś wspólnego z tymi błędami ponieważ po pomiarze przejechałem może s 5 km i wywaliło mi takie błędy. (tryb serwisowy się włączył) To moje pierwsze A4 z dpf i nie mam pojęcia co oznaczają . I co dalej robić?. Będę wdzięczny za sugestie. roda,08,Luty,2023,18:12:36:05448 Wersja VCDS: AKP 22.10.0 uruchomiony na Windows 10 x64 www.vcds.pl Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu: 04L 906 021 BM HW: 04L 907 309 Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC H23 8508 Kodowanie: 1225401A245601080000 Kod serwisu: WSC 06208 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906021BM 002008 (AU48) ROD: EV_ECM20TDI01104L906021BG_002.rod VCID: 71BFD8BF31284E0314C-8024 2 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 5940 - Klapa spalin P0475 00 [101] - usterka elektryczna Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamrożona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Czêstoœæ błêdu: 1 Przebieg: 202718 km Data: 2023.02.08 Czas: 17:47:21 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1152.00 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 0.0 % Prêdkoœæ pojazdu: 34 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 86 °C Temperatura powietrza zasysanego: 43 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.560 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Wyjœcie filtra cz¹stek sta³ych: czujnik temperatury 1 rz¹d 1: wartoœæ nieprzetworzona: 189.6 °C Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - wartoœæ wymagana: 0.00 % Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - wart.rzecz.: 72.68 % Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - offset zamk.: -1.88 % Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 0 Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 0 Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 41 Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 55 Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - nap.nieprz.: 1661.6 mV 5924 - Zawór 1 steruj¹cy ciœnieniem spalin P048A 00 [032] - zablokowany w pozycji zamkniêtej Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 2 Przebieg: 202718 km Data: 2023.02.08 Czas: 17:47:11 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1255.00 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 72.2 % Prêdkoœæ pojazdu: 49 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 86 °C Temperatura powietrza zasysanego: 53 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.500 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Wyjœcie filtra cz¹stek sta³ych: czujnik temperatury 1 rz¹d 1: wartoœæ nieprzetworzona: 190.2 °C Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - wartoœæ wymagana: 58.57 % Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - wart.rzecz.: 72.68 % Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - offset zamk.: -1.88 % Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 0 Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 0 Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 8 Nastawnik klapy spalin 1 rz¹d 1: status kontroli-Bits 0-7: 55 Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o po³o¿. - nap.nieprz.: 1661.6 mV Kody gotowoœci: 0 0 0 0 0
  13. Ja również skorzystałbym z okazji żeby dowiedzieć się jakie oleje filtry do mojego S Tronica i dyferencjału ,bo z automatem dopiero zaczynam przygodę muszę wymienić. WAUZZZ8K3FA173874. Z góry dzięki za fatygę.
  14. Poproszę WAUZZZ8K3FA173874 Jak by się dało to poprosiłbym jeszcze o zestaw filtrów i olejów do S tronic i dyfra Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...