
Bastek
Pasjonat-
Postów
90 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Bastek

Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Wien
Auto
-
Model
A6 C7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CRKB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
-
Pytanie dotyczy podłączenia zaworka sterującego włączaniem chłodnicy spalin a dokładniej podłączeniem wężyków z podciśnieniem. Problem polega na tym że gdy wężyki podepnę zgodnie z schematem z etki to silnik a w zasadzie turbina nie pracuje tak jak powinna (nie pompuje na maxa) i wyskakuje błąd że nie została osiągnięta dolna granica doładowania a co z tym idzie tryb awaryjny i spiralka mruga. Natomiast jak podepnę wężyki odwrotnie niż pokazuje schemat z etki wszytko jest ok, turbina pracuje błędów brak. I tu nasuwa się pytanie dlaczego tak jest i czy można tak jeździć? Dodam także że pozostałe węże podciśnienia ok i zaworek n18 także.
-
Najwidoczniej turbo źle zrobione, u mnie po przejechaniu 800 km całe się rozleciało.
-
A czy operacja usunięcia dpf-a została dobrze zrobiona. Może tu tkwi problem.
-
Witam Problem dotyczy motoru 2,0 tdi 140km i jego zachowaniu tzn zdarza się tak że stojąc na postoju i wciskając pedał gazu obroty dochodzą tylko do 3 tyś obrotów a przedtem dochodziły do czerwonego pola a po jakimś czasie wszystko wraca do normy. Wszystko już sprawdziłem dolot, zaworki n70, układ podciśnienia, przepływkę, turbinę i już brak pomysłów co to może być. Gdyby ktoś miał jakieś propozycje to proszę pisać.
-
A próbowałeś skasować te błędy? Bo wygląda na uszkodzenie Ecu.
-
Cały element jest taki sam jak fabryczny tylko gniazdo jest przerobione na grubszy imbus.
-
Kontrolka DPF, brak mocy, migająca kontrolka świec żarowych.
Bastek odpowiedział(a) na Ccartmanek temat w 2.0TDI
Kolego vag ci prawdę powie na pewno jakiś błąd się zapisał w sterowniku. -
A nie prościej było zamienić wtryski miejscami i wtedy byś miał pewność, że to wtrysk a nie coś innego. Korekcje na wtryskach nie zawsze w 100% odzwierciedlają stan wtrysku bo np w twoim przypadku może 4 cylinder być słabszy i dlatego wtrysk go podlewa aby wyrównać. Skoro mechanik go zregenerował to powinien ci pokazać wykres z maszyny jak wtrysk pracuje. A może tylko go przeregulował a wciska kita że regenerował? Ile zapłaciłeś za regeneracje?
-
Tak jak wcześniej pisałem rozrząd się przestawił na górnym kole. Temat zamknięty.
-
Okazalo sie ze rorząd się przestwaił ale nic się nie stało.
-
Witam Interesuje mnie gdzie w silniku 2,0 tdi (8v) jest górny martwy punkt tłoka, czy jest on dokładnie u samej góry ,czy troszkę niżej? Pytam bo w moim przypadku po ustawieniu rozrządu gmp jest o jakieś 7mm poniżej górnej granicy cylindara. Pozdrawiam
-
Bez podpięcia pod komputer trudno będzie coś powiedzieć , być może któryś z czujników podaje złe informacje do sterownika silnika np o temperaturze ale bez podpięcia to takie szukanie na ślepo.
-
Powodem mojego posta był błąd p2196 z którym wprawdzie się uporałem wymieniając sonde na inna,ale po wymianie sondy silnik z dynamicznego zmienił się na muła. A co jeszcze jest ciekawe korekcje z inną sondą (oczywiście numer taki sam) wynoszą 1cylinder 0,00 2cylinder 0,00 3 -0,12 4 +0,12 lecztak jak wczesniej napisałem silnik jest mułowaty a w sterowniku brak jakikolwiek błędów. Więc postanowiłem wrócić do starej sondy aby móc normalnie jeździć tylko obawiałem się że z pompkami może być coś nie tak. Tak więc wracam do punktu wyjścia z moim błędem p2196.Pozdrowionka
-
Witam Co sądzicie o tych korekcjach (kanał13) cylinder 1-0,12 cylinder2 0,07 cylinder3 -0,40 cylinder4 0,45 Mam już myśleć o wymianie?
-
Jak narazie problem rozwiązany sonda 1 wymieniona na inną i brak błędu . Zobaczymy jak trochę pogonię kobyłke po trasie co się będzie działo.