Skocz do zawartości

Krystus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krystus

Osiągnięcia Krystus

0

Reputacja

  1. Zalałem taki, jaki podobno powinien być: mineralny zielony. ...może problemem jest to, że pomieszał się z resztkami tego czerwonego (bo aktualnie ma raczej żółty kolor). Spuszczę go raz jeszcze i zaleję tym samym zielonym. ...przy wymianie zlałem i wlałem około 0.5 litra.
  2. Wymieniłem sobie płyn, tylko mam wrażenie, że teraz jakby głośniej chodzi ...szczególnie przy 1400 obr. :frown: ...dodam tylko, że wcześniej zalany był jakiś czerwony.
  3. Czy waszym zdaniem spuszczenie całego płynu z układu wspomagania w celu wymiany jest dobrym pomysłem? ..czy lepiej tylko dolać nowego?
  4. Napięcie to tak naprawdę różnica potencjałów, więc jeżeli na pozycjach masz +12V i na wycieraczkach +12V (z tego samego źródła - akumulatora) to różnica wynosi 0V i brzęczyk nie brzęczy. Jeżeli na wycieraczkach masz +12V a na pozycjach 0V, to różnica wynosi 12V i brzęczyk brzęczy. Diodę dodaje się po to, żeby brzęczyk nie brzęczał gdy mamy odwrotną sytuację (na wycieraczkach 0V a na pozycjach 12V) chociaż te brzęczyki i tak mają diodę wbudowaną i nie brzęczą gdy są podłączone odwrotnie (+/-)
  5. Nie tylko sterownik silnika, ale wiele innych urządzeń w samochodzie można zniszczyć w ten sposób (z alternatorem włącznie). Tak samo z uruchamianiem przy podłączonym drugim samochodzie. Nie należy uruchamiać samochodu A gdy w samochodzie B silnik pracuje (ani na wolnych ani na 3000 obrotów). Powinno się połączyć akumulatory, uruchomić samochód B i poczekać przynajmniej 15 minut utrzymując podwyższone obroty (z 2000-2500 powinno starczyć). Następnie wyłączyć silnik i spróbować uruchomić samochód A. A co do przyczyn nie kręcenia rozrusznika, proponowałbym jeszcze przeczyścić klemy i miejsce styku przewodu "-" z nadwoziem/silnikiem.
  6. Pojechałem do warsztatu. Podłączyli, sprawdzili: ECU nie rozpoznaje Immobilizera. Potrzebny kod z przywieszki której nie mam :frown: Tak więc pozostaje mi jechać 70km do najbliższego serwisu :frown:
  7. Krystus

    [B5] Brak ogrzewania

    Mi też nie grzało, oba węże były gorące, a jak się okazało nagrzewnica była prawie niedrożna. (prawie, bo ciurkiem leciało ale słabo). Nie chciało mi się rozbierać całego wnętrza więc mimo iż mi odradzali i mówili, że nic to nie da postanowiłem przepłukać nagrzewnicę odkamieniaczem do czajników. ("Kamix" bodajże to był). Podczas płukania odniosłem wrażenie, że jest coraz gorzej. Po skończonej kuracji gdy silnik zagrzał się do około 80st. zaczęło lecieć ciepłe powietrze. Może nie grzeje aż tak jak powinno, ale wystarcza. I działa tak już 3 miesiące. :smile:
  8. A co dokładnie zrobiłeś?? Nie udało mi się rozebrać tego zamka, bo on jest chyba nierozbieralny (nity), ale skoro po usunięciu nadmiaru starego wyschniętego samaru zaczęła lampka działać (nie zawsze ale często), to doszedłem do wniosku, że przyczyna leży w tym włączniku. Mało widać, ale lepszego nie znalazłem w książce. Czujnik otwarcia drzwi i położenia rygla zaznaczony na czerwono.
  9. Ostatnio na mrozie padł mi akumulator (do zera). Od tego czasu immobilizer nie chce działać, silnika nie można uruchomić (miga żółta kontrolka z kluczykiem, a przy próbie uruchomienia piszczy 3 razy). Próbowałem ze wszystkimi kluczami z serwisowym włącznie. ..a wcześniej nie miałem żadnych problemów z imo. Po odłączeniu akumulatora na przynajmniej 30 sekund, można uruchomić silnik tylko jeden raz. Proszę pomóżcie.
  10. U mnie nie działała na drzwi pasażera. W przednich drzwiach czujniki otwarcia są w zamku. Po próbie rozebrania zamka zaczęła działać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...