Skocz do zawartości

stasio1969

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O stasio1969

  1. Jest jeszcze jeda możliwość . Czy coś takiego dzieje się przy skrętach w prawo? Może być łożysko w piaście. Na szarpakach, gdy koło jest w powietrzu bez obiążnia nie wyłapie takiej usterki. To samo miałem i ja tylko że po stronie pasażera. Początkowo szukałem wahaczy, później liczyłem na przegub a skończyło się po wymianie łożyska w piaście.
  2. Wymieniałem kolejny wahacz. Samochód ma swoje lata i co roku kolejne wahacze idą pod wymianę. Kupiłem TRW i byłem bardzo zaskoczony po porównaniu nowego z ORGINAŁEM zdemontowanym z pojazdu. Na gnieźdie w którym jest osadzony sworzeń kulisty znalazłem symbol TRW. Jedyna różnica na "bananie" orginał posiadał symbol markowy Audi natomiast nowy w tym samym miejscu posiadał ślady po usunięciu symbolu. Wynika z tego że wahacze firmy TRW są montowane orginalnie do Audi.
  3. stasio1969

    [B5 AFN] Zanik mocy

    Czy sprawdziłeś szczelność układu turbodoładowania na wylocie, za turbiną? Miałem podobny przypadek. Na postju samochód osiągał pełne obroty, a w czasie jazdy nie. Na wlocie do turbiy podpiołem powietrze z kompresora około 1 bara i usterką okazał się pęknięty wąż za turbiną.
  4. Nie ma co sprawdzać. Na 105% masz walniętą wiskozę.
  5. zdejmij sznurek z czujnika i zobacz czy zgasła kontrolka. Jeżeli zgasła masz uszkodzony czujnik jeżeli nie masz uszkodzony przewód (zwarcie do masy pojazdu).
  6. Ten silnik to nie musi być 1Z może być AHU!
  7. Nie zastanawiaj się bież 195/65/15 i mogą być bieżnikowane. Guma na oponach zimowych jest bardziej miękka niż na letnich. Po okresie czterech lat traci swoje właściwości. Przez ten okres nie zruszysz bardzo bieżnika na nowej oponie( chyba że będziesz jeździł po suchej nawieżchni) po tym okresie wypada zakup kolejnych opon zimowych bez względu na stan bieżnika.
  8. Zawór EGR powinien być sterowany podciśnieniem.Jeden z przewodów powietrzych powinien przychodzić z trójnika. Sprawdź czy ten trójnik nie jest przypchany. Srzykawka, do niej podłączony kawałek wężyka, a drugi jego koniec do trójnika i masz szybki test. Jeżeli jest dobrze będzie zasysało tłok. Grzybek mógł nie posiadać pełnego podciśnienia, które mogłoby jego ściągnąć.
  9. Jeżeli przy pełnych skrętach w prawo lubw lewo i bardzo wolnej jeżdzi trzeszczało Ci coś w kole istnieje możliwość uszkodzenia przegubu napędowego.
  10. Spróbuj na razie sprawdzić szczelność układu turbo. Na wlocie turbiny podaj lewe ciśnie nie około 1,5 atmosfery, samochud na 3 biegu delikatnie przepchnichaż do oporu. Posłuchaj czy nie ucieka Ci bokiem powietrze z układu turbodoładowania. [br]Dopisany: 25 Listopad 2008, 07:23_________________________________________________Nie każdy kupując samochud kupuje od razu VAG-a. Sprubujcie pomóc ludziom w prostrzy sposób!!
  11. Przy turbinie dymi na szaro, a wręcz na czarno bo nie odbywa się kompletne spalanie i w wydechu zbierają się "nieczystości".
  12. Pojedź do mechanika i niech sprawdzi ci szczelność układu turbiny Jeżeli chcesz sam to robić to na wlocie turbiny od strony filtra powietrz musisz mu podać powietrze o ciśnieniu około 1,5 atmosfery, miejscem uszkodzenia będzie miejsce z którego będzie uciekało powietrze. Na pracującym silniku nie wychwycisz tego!!
  13. Gdybyś miał problem z turbo dym byłby czarny. Szczegulnie podczas zmiany biegu przy prędkości obrotowej powyżej 2300obrotów w momencie wciśnięcia sprzęgła.
  14. Istnieje jeszcze jedno rozwiązanie. Zobacz poduszki olejowe do mocowania silnika i skrzyni biegów. Miałem ten sam problem po wymianie prawej (wyciek olej) problem ustąpił.
  15. To jest sytuacja w której następuje przebicie na sensorze. Jeden z sensorów ma uszkodzoną powłokę zewnętrzną. Bardzo często sami uszkadzamy te nadajniki montując je na siłe, młotkiem i przecinakiem. Zobacz który z sensorów wygląda na świerzo założony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...