Skocz do zawartości

Waszkiel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Waszkiel

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Waszkiel

0

Reputacja

  1. Witam, SZCZECIN szukam kogoś z VAG Po wymianie szyby czujnik zmierzchu/deszczu jest bardzo malo czuly. Szukam kogoś z VAG ze Szczecina i okolic w celu podjecia próby "kalibracji".
  2. http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120515/REGION/120519784
  3. Miałem taką samą. Jak dotąd najbardziej bezawaryjne autko jakim sie poruszałem. OOOO pozdrawiam:D
  4. Tak same sprężyny - około 40 mm siadła. Nie dobija bynajmniej jak narazie niemaiłem takich objawów. P.S. Za mną wizyta u Leo(programista ) - autko podkrcone do około 300 Nm. Dokadniejsze dane bede miał po hamowaniu:)
  5. dopiero co opuściłem co prawda samymi sprężynami ale zawsze:)
  6. Witam wszystkich forumowiczów!!! Posiadaczem Audi jestem od 2006: -najpierw Audi 80 B3 - 1.8 LPG 90 Km (czarny poczciwy sedanik) -od 2007 Audi A4 1.8 - 125 KM - biały poczciwy sedan, prezentował się tak : Białe 18 -calowe Thomassony robił niezłe wrażenie:) Samochód praktycznie bezawaryjny, w ciągu 28 miesięcy wymieniłem w nim tylko klocki tył, tarcze i klocki przód i jeden wahacz. Od kwietnia 2010 jestem posiadaczem Audi A4 1.9 TDI AFN- 110 KM. Wyposażenie: - klimatronik -1 din z fabrycznym radiem -1/2 fis -bez łokcia -bez tempomatu -2x elektryczne szyby -regulowane lędźwia -elektryczne lustra -i inne poliftowe bajery -4x airbag Zafascynowany niezawodnością poprzedniczki zakupiłem poczciwego "klekota" tj diselka. NIestety okazało się że porzedni właściciel (mimo że niewyglądał) okazał się wytrawnym handlarzem, ponieważ opchną Avanta w super odpowiednim dla siebie czasie, to znaczy: w kilka dni po zakupie zaczeło sie sypać wszystko: hamulce, zawieszenie, łożyska i niestety pompa:( No ale cóż skoro już kupiłem to trzeba jeździć, naprawiać - płacić i płakać... Po usunięciu wszystkich usterek co trwało i trwało bo po jednym wychodziło drugie niemiałem już ochoty ani motywacji w jakiekolwiek modowanie Audi. Wręcz przeciwnie zacząłem rozglądać się za innym Audi tj B6/B7 ew A3. Ale ceny owych modeli oraz ich niezawodność raczej mnie odstraszyły więc zaczołem się bawić obecną A4. I tak sobie modze: *Przyciemniłem szyby *Wstawiłem radio *Jakieś tam HiDy *Felgi 17 " *Licznik FIS *Tempomat *Podłokietnik *Okleiłem część wnętrza folią carbon *Obniżyłem sprężynami MTS o 40 mm *Kierownica S-line trójramienna *Wizyta u lakiernika *Z normalnych napraw to ostatnimi czasy: całe zawiesznie przód, sprzędgło Sachs, hamulce przód Mikoda, regeneracja Turbiny i wieeeele innych Tak się prezetowałą po zakupie : A tak teraz : W niedługim czasie będę się wybierał na wgranie nowego programu na jakieś mniej więcej 140 KM Zapraszam do "dyskusy" i oczywiście do komentowania POZDRAWIAM
  7. Kolega ze Złotowa, mieszkał i pracował w sz-n ale teraz emigracja do NL.
  8. Kolego podeślij linka z tymi springami co tam wpakowałeś...
  9. http://allegro.pl/show_item.php?item=2252532550 a takie cudo się nada? Gościu twierdzi ze na seryjne amorki sie to wrzuca...
  10. no to może wy coś zaproponujcie, bo ja już mam mętlik, jedni za gwintem:) jedni za samymi springami:) a jeszcze inni co innego. chodzi o to żeby niebyło za nisko ale też nie koza . podeślijci jakieś linki sprawdzonego sprzętu. Pozdrawiam.
  11. no właśnie a tu piszą że nie trzeba amorków...
  12. korzystał ktoś koledzy z takiego wynalzku? przy takich sprężynach wystarczy je wsadzić i koniec...? nietrzeba nic ustawiać itd itp idzie w dół o -30? Bo zielony jestem:D http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-audi-a4-avant-b5-tdi-eibach-i2198184424.html
  13. jESTEM ZE SZCZECINA MAM AUDI A4 1.8... BIAŁE NA ŁADNEJ DUZEJ BIAŁEJ FELDZE:) POZDRAWIAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...