Skocz do zawartości

tedi2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tedi2

Informacje

  • Imię
    Tadeusz
  • Miasto
    Mysłowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia tedi2

0

Reputacja

  1. tedi2

    Cieknący olej...

    Tak i sporo oleju wyciekało jak pracował silnik,a spływał po obudowie chłodniczki oleju na blok silnika. Ściągnij osłonę gumową z czujnika odpal silnik i przypatrz się. Może to być też sprawa odmy, pęknięty wąż lub uszczelka z pod obudowy chłodniczki oleju. Musisz ściągnąć osłonę pod silnikiem doprowadzić dobre oświetlenie wytrzeć zabrudzone elementy olejem, zapalić silnik i zlokalizować wyciek. Ja też byłem załamany- dwa razy demontowałem chłodniczkę oleju bo myślałem że źle założyłem uszczelkę.
  2. tedi2

    Cieknący olej...

    Witam kolegów.Miałem ten sam problem , wymieniłem wszystkie uszczelnienia, a wyciek wciąż się pojawiał. Okazało się, że olej wyciekał jak zagrzał się silnik przez czujnik oleju przy samej nasadzie gdzie wpina się przewód. A wszystko było niewidoczne bo zakrywała to osłona gumowa którą zakłada się na czujnik. Wymieniłem czujnik i problem znikł i mogę spokojnie stawać na parkingu bo nie zostawiam już plam
  3. Witaj. Jeśli mogę ci coś poradzić to najpierw sprawdź wszystkie połączenia gumowe od przepustnicy do turbiny oraz przy filtrze powietrza, może zluzowała się jakaś opaska lub masz pęknięty łącznik gumowy. Miałem te same objawy-powodem było rozszczelnienie węża między rurą od ic. a turbiną.
  4. Witam. czy mógłby mi ktoś poradzić ja wymienić filtr paliwa w mojej niuni :wallbash:ma przejechane 240000km i warto by było to zrobić - ale dostęp jest tak zawiły, że zastanawiam się czy nie zdemontować zbiornika paliwa :mysli:z góry dziękuje za porady
  5. Witam . Sprawdź najpierw przy wyłączonym silniku czy masz odgłosy tego skrzypienia , bo z tego co opisujesz że nie słyszysz nic gdy jedziesz tylko słychać to przy zmianie biegów - to nie jest łożysko . Spróbuj najpierw użyć WD-40 na mechanizm pedału sprzęgła i dolegliwości powinny zniknąć -miałem ten sam problem .
  6. Witam. autko stoi na razie w warsztacie.Mam wymieniony dolny lewy wahacz i górny prawy z przodu . Jutro ma być ustawiona zbieżność , mają problem z śrubą regulacyjną dolnego wahacza z przodu , ale myśle że po południu będzie na chodzie
  7. Dzięki za porady zaraz zabiorę się do roboty. Odpiszę jak sobie z tym poradziłem. [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 13:40_________________________________________________Witam . Dzisiaj ukończyłem wymianę łożysk wraz z tarczami w oparciu o wasze porady i fotki . Koszt materiałów wyniósł mnie (240zł. łożyska firmy RUVILL ,tarcze tylne 240zł. firmy ATE ). Autko na chodzie , ale muszę ustawić zbieżność choć zaznaczyłem sobie położenie śruby wg. wskazówek. Dziwnie zachowuje się tył na nierównościach - pływa.
  8. Witam. Czy ktoś wymieniał łożyska w tylnych kołach w A4 Quattro z 1996 ? Mam do wymiany też tarcze hamulcowe , a nie wiem czy ten element jest razem z piastą czy osobno ? Za wszelkie uwagi z góry dziękuję
  9. miałem ten sam problem w swojej A4 1.8T i znalazłem telefon od gościa który się tym zajmuje w Żywcu. Pojechałem do niego i usunął mi tę usterkę w 15 minut . Wiem że można wybudować sam klimatronik i wysłać do niego , możesz sprawdzić dzwoniąc 888 223 173 Piotr
  10. 45 letni facet posiadający po latach odpowiednie auto tj. A4 1.8TQuttro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...