Skocz do zawartości

vonholl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vonholl

Osiągnięcia vonholl

0

Reputacja

  1. Również sprawdziłem i polecam, chociaż cena serwisu klimy już wyższa niż w 1-ym poście. No i umawiałem się że tylko sprawdzą czujnik wysokiego ciśnienia klimy bo panowie pracują do 17, a ja przyjechałem o 16:30. Na właściwą naprawę miałem przyjechać następnego dnia... wyszło tak, że jak już zaczęli o 16:30 to siedzieli do 18:30 aż zrobili.
  2. Trochę odgrzewany wątek... ale jak odróżnić szkło angielskie od europejskiego? Dopiero po kilku latach zorientowałem się, że klosze valeo i lampy bosch to nie jest dobre połączenie... Mam możliwość kupić okazyjnie szkło bosch, ale jak poznać czy to na pewno europejska a nie a angielska wersja?[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 16:25_________________________________________________Trochę szperania po sieci i wychodzi na to że strzałki są dobrym sposobem na odróznienie wersji angielskiej i europejskiej. Jedna strzałka powinna być zawsze na szkle - wskazuąca stronę samochodu po której należy zamontować reflektor (strzałka ta powinna być w pobliżu litery A na szkle, np. pod nią). W przypadku lamp europejskich nie będzie więcej strzałek. Na lampach angielskich będzie dodatkowa strzałka -> (skierowana na prawo od obserwatora zwróconego w stronę światła głównego, tj. w kierunku strony drogi, po której odbywa się ruch). Na lampach uniwersalnych, które można regulować będzie strzałka w obie strony <->. Źródła: 1. http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2005:330:0169:01:PL:HTML 2. http://www.danielsternlighting.com/tech/lights/codes/codes.html
  3. Witam, czy spoty w CH Matarnia są aktualne? Czy najbliższy spot będzie w przyszłą środę?
  4. Witam, też mam problem z nagrzewaniem. Rok temu dałem do przepłukania nagrzewnicę i jakoś poprzednią zimę przjeździłem. W tym roku mam wrażenie, że znowu grzeje słabiej. Ale to nie jedyny problem - jak ustawię temperaturę na ponad 23 st to ciepłe powietrze przestaje wiać kratkami na desce na wprost. Nawiew działa tylko na nogi i szybę, ale i to niemrawo (średnio ciepło i mały strumień). Dodam, że wyświetlacz klimatronika przy takim ustawieniu temperatury pokazuje, że powinno wiać dużo mocniej. Ja już po prostu nie pamiętam jak ten nawiew powinien się zachowywać i do czego dążyć Czy ktoś z szanownych klubowiczów miałby czas żeby się spotkać i porównać jak ten nawiew powinien działać? Zima idzie, a w tym roku dodatkowo dziecko na pokładzie, więc sprawa dla mnie, że tak się wyrażę, gardłowa... PS. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że nie mogę się podpiąć do komputera (???). Z badania klimatronika przy użyciu kodów niczego nie wywnioskowałem nt. silniczków sterujących nawiewem. Temperatura silnika po chwili pracy non-stop 90 st. C. Testy robiłem przy pracy silnika ok 3000 obr, zmian w sile nawiewu w zależności od obrotów nie zaobserwowałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...