Skocz do zawartości

monter01

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O monter01

Osiągnięcia monter01

0

Reputacja

  1. ludzie ! musze profil uzupełnić bo tam nic nie ma !!!!!!
  2. No mało troche z Lublińca.....ale jak coś to pisze sie
  3. witam, podpinam sie do pytania .wg. informacji z netu stała temp. 19.5 st. oznacza że czujnik temp.pow.zas. IAT jest uszkodzony. ale u mnie nic takiego nie ma. pozdrawiam.
  4. witam, w moim przypadku to wygląda tak, gdy przekrece kluczyk (silnik nie pracuje,swieca kontrolki) rezerwa sie zapala i miga.gdy uruchomię silnik rezerwa gaśnie.gdy poziom paliwa zejdzie poniżej 7 l. zapala sie rezerwa i piszczy.Wskaźnik paliwa jest juz dobrze na czerwonym polu.nastepnie po ponownym odpalaniu zapala sie rezerwa i piszczy .kontrolka swieci caly czas.poziom przy którym zapala się rezerwa sprawdziłem vag'iem 2,5.pozdro.
  5. witam,podepnę się pod temat przepustnicy.Czy przy ok.2 tys.obr. przepustnica powinna mieć 50% otwarcia ? Przy podpiętym vagu wyskakuje mi takie info i troche mnie to zdziwiło.Dzięki za odpowiedź.Pozdro.
  6. masz instrukcje instalacji do vag'a 2,5? tam jest opisane jak zmienic parametr "latency timer" z domyślnego 16 na 1. u mnie pomogło.
  7. u mnie tak słychać właśnie pompe wspomagania,ale przy max. skręcie.(ale nie tak głośno)
  8. Witam,czytam kolejne wypowiedzi odnosnie tego błędu i nasuwa mi się pytanie;co wywołuje ten błąd w samochodzie bez gazu , tak jak to sie dzieje u mnie.
  9. Witam,mnie też wywala ten błąd i dałem sobie luz z tym .auto bez gazu, pali normalnie , śmiga bez zarzutu.
  10. Ja w moim ADR'ku miałem Boscha.założyłem NGK i następne też będą takie.Fakt ,na Boschowskich auto też jeździło ale na japońskich(czy jakie one są) silnik spokojniej pracuje na wolnych obrotach.Ja jestem za NGK.
  11. witam wszystkich !!! jestem szczęśliwym posiadaczem a4 !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...