Skocz do zawartości

Romano_m

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Romano_m

Osiągnięcia Romano_m

0

Reputacja

  1. Olej i filtry (wszystkie) były wymieniane na początku sierpnia (tego roku!).
  2. Nowe fakty. Niestety z powodu lekkiego rozkroku finansowego nie byłem jeszcze u mechaniora na VAG-u, ale przez 2 dni robiłem mały test. Przed przekręceniem kluczyka w stacyjce lekko naciskam pedał gazu, przytrzymuję w trakcie odpalania i ... zapala od 1-go kopa. Swoją drogą tak czy siak będę musiał sprawdzić i zaworek powrotny i pompę vacum. Na razie wszystkim dziękuję za jakiekolwiek rady i wskazanie tropu. Jakby ktoś jeszcze miał w tym temacie przemyślenia to z chęcią wysłucham. Po rozwiązaniu problemu dam znać co było przyczyną. Pozdrawiam [br]Dopisany: 02 Wrzesień 2009, 11:39_________________________________________________Niestety, dzisiaj rano nawet wciśnięty pedał gazu nie pomógł
  3. Mechanior podłączał pod VAG-a, ale żadnych błędów nie pokazał (sprawdzane było na postoju przy wyłączonym silniku, już po porannych problemach z rozruchem). Zapomniałem dopisać, że ze 2 razy przy takim odpalaniu na chwilę na FIS-ie pojawiła się czerwona konewka (chyba ciśnienie oleju?) plus sygnał dźwiękowy.
  4. Witam. Czytałem kilkanaście wątków w podobnym temacie, ale niestety nijak nie mogę dopasować żadnego do mojego przypadku. Od jakiegoś czasu (od wiosny tego roku) mam problemy z porannym rozruchem. Samochód stoi "pod chmurką". Po przekręceniu kluczyka silnik odpala na 1-2 sek. i gaśnie. Potem żeby uruchomić silnik muszę kręcić rozrusznikiem chyba z 10-15 sek. i w końcu odpala. Sytuacja taka ma prawie zawsze miejsce, gdy w nocy jest dużo niższa temp. niż w dzień (np. w dzień 25oC a w nocy ok. 8-10oC) i jest dość duża wilgotność powietrza (rano cały samochód pokryty jest rosą). Potem w ciągu dnia nie ma już żadnych problemów tego typu, nawet w sytuacji, gdy uruchamiam samochód po 8 godzinach postoju na parkingu w pracy (niezależnie od pogody). Sytuacja powtarza się następnego dnia rano. Czytając kilka wątków miałem cichą nadzieję, że po wymianie filtra paliwa coś się poprawi. Na początku sierpnia wymieniłem rozrząd, olej i wszystkie filtry. Wymieniłem też paski od klimy i alternatora oraz sprzęgiełko alternatora, jednak problem pozostał. Zauważyłem, że w sytuacji gdy nie jadę rano do pracy a samochód postoi rano dłużej na słońcu, spadnie wilgotność i wzrośnie temp. to czasami przy pierwszym uruchomieniu odpali, jednak rzadko. Będąc na urlopie, parkowałem samochód obok domku campingowego, jednak warunki atmosferyczne były zupełnie inne (inna część kraju) - mniejsze różnice temp. powietrza oraz mniejsza wilgotność i samochód odpalał normalnie za pierwszym razem. Jak wróciłem do domu sytuacja wróciła "do normy". Zaznaczam, że akumulator mam nowiuśki, wymieniłem też pompkę w zbiorniku paliwa odpowiedzialną za "ssanie" paliwa (tzn. mechanior to zrobił, bo jak stwierdził "jej awaria bywa częstą przyczyną takich problemów" - nie pomogło). Po przekręceniu kluczyka wszystkie lampki na desce zapalają się i gasną "normalnie" (od immo i świec żarowych także). Po chwilowym uruchomieniu i zgaśnięciu silnika nie ma żadnej sygnalizacji (np. w postaci świecącej się lampki immo lub jakiejś innej). Nadchodzi jesień a potem zima i obawiam sie o stan mojego akumulatora i rozrusznika, może się zdarzyć, że w końcu w ogóle nie odpali! Może ktoś z Was miał podobny przypadek i jest w stanie coś doradzić (oprócz tego, żebym zmienił miejsce zamieszkania). Muszę się z tym zmierzyć, jednak potrzebuję jakiegoś tropu, żeby na darmo nie topić kasy! Proszę o radę. Pozdrawiam - Romano_m
  5. Również polecam Marcina - super kontakt i pełen profesjonalizm Olej i filtry już wymienione, autko śmiga bez zarzutu. Pozdrawiam.
  6. Witam serdecznie Bart-S interesuje mnie ile jest i jaki numer mają spinki do listwy ozdobnej tylnej szyby bocznej (te montowane pod szybą). Miałem małą "awarię" i musiałem wymienić jedną z tych szyb. Niestety nie byłem obecny przy wymianie a widzę, że listwa montowana pod szybą nie jest dobrze (sztywno) osadzona. Jest luźna i podejrzewam, że jest to wina zużytych spinek. Stąd moje pytanie o ich liczbę i numer części. Mam nadzieję, że ta listwa jest montowana tylko na spinki? Pozdrawiam.
  7. Witam wszystkich! Po kilku miesiącach poszukiwań i "bojach" z żoną nareszcie jest! Teraz jeszcze tylko trochę urzędowych formalności i można jeździć. Chętnie skorzystam z doświadczenia i porad kolegów i koleżanek użytkujących A4 B6 Avant dłużej ode mnie. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...