toja
Pasjonat-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O toja
Informacje
-
Imię
Arek
-
Miasto
śląsk
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
brak
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
1. Wydros A4 B8 CAGA 12 czerwca 10:00 2. Trumpet A4 B8 11 czerwca 3. Flauros A4 B8 3.0TDI Quattro 4. Argentorat BMW 2.0 TDI 2010r 7 czerwca 5. Greg81 Forum Leon 6. Kreanga BMW 7. Zari93 forum A5 8. toja 22 czerwca 9. Vaver Superb 10. Siwy90 8 czerwca 11. Rawal123 3.0TDI CCWA
-
Jeszcze ja byłem wpisany :)
-
Można się umawiać czy czekamy na pełną 10?
-
Cześć kolego, za ile miałbyś komplet S5 przod+tył z klockami i tarczami? Ewentualnie Brembo Q5?
-
Malowanie, zacisków, jaka farba/spray, czy rozbierać
toja odpowiedział(a) na BLOODLINE temat w Audi A4 B8
Dasz zdjęcie jak to wyszło? Robiłeś na samochodzie, czy trzeba było jednak zdemontować ? -
I jaki efekt? Na + ?
-
Masz jakieś zabezpieczenie niefabryczne?
-
Zakupiłem neon dekoracyjny z przetwornikiem 12V-> 100-150 VAC. Chciałbym, aby jasność była dostosowana do przycisków (regulacja pokrętłem obok kierownicy). Przetwornik ma złącze zapalniczki, które planuję uciąć i podpiąć we właściwe miejsce. W którym miejscu najlepiej to wpiąć?
-
A5 2.0 TFSI Quattro S-Tronic Stage3 317KM 413Nm
toja odpowiedział(a) na toja temat w Wykresy po modyfikacjach
sporo bebechów powymieniali...powinno być z 450 Nm przy tej mocy ? -
A5 2.0 TFSI Quattro S-Tronic Stage3 317KM 413Nm
toja odpowiedział(a) na toja temat w Wykresy po modyfikacjach
Zrobiony był soft stronica. Hamowany na 4 biegu. U niektórych wynik jest podobny. Nie jestem pewien ile Nm powinno przy tej konfiguracji wyjść :/ Podobno ograniczeniem w mocy jest tutaj turbo. Nie mam racelogica, wiec jak namierzę kogoś z tym to pomierzymy -
A5 2.0 TFSI Quattro S-Tronic Stage3 317KM 413Nm
toja opublikował(a) temat w Wykresy po modyfikacjach
Zrobiony downpipe 3" ze sportowym katem + IC A6 BiTurbo + Sportowy filtr powietrza + hybryda turbo Program silnika + program skrzyni w tym przesunięty limiter -
B8 2.0 TFSI Quattro S Tronic Stage2
toja odpowiedział(a) na komoornik temat w Wykresy po modyfikacjach
NIemożliwe 470 Nm Ciekawe ile Ci wyszło realnie. U mnie przy tej mocy było gdzieś 408 NM. Teraz przy 320 PS jest 415 NM... -
Zrobiłem aktualizację VCDS'a i pokasowałem błedy. Obecnie mam stale wyświetlany taki błąd silnika jak poniżej. Co to jest ? 1 Fault Found: 5457 - Control Circuit for Starter Relay 2 P3049 00 [047] - Open Circuit Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 19 Mileage: 86998 km Date: 2016.12.12 Time: 19:21:33 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 32 °C Intake air temperature: 31 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 11.614 V Unlearning counter according OBD: 40 Median injection timing: 0.000 ms Engine operating condition-Channel 87: Idling Relative load value: 74.25 % Engine torque: 0.0 Nm
-
Witam Panowie, Sprawdziłem okresowo samochód kabelkiem i ciągle pojawia mi się błąd: Address 01: Engine (DET-CDNC) ... No ASAM data for: "EV_ECM20TFS01..........." (AU48) 3 Faults Found: 5457 - ROD - Unknown Error Code Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 139 5453 - ROD - Unknown Error Code Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 4718 - ROD - Unknown Error Code Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 139 oraz Address 03: ABS Brakes (J104) ... 01044 - Control Module Incorrectly Coded 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 3 Reset counter: 183 (dokładany był Hold Assist) - może być z tym związane ? Jest ktoś w stanie rozszyfrować czego dotyczą powyższe błędy ?