Skocz do zawartości

Damianjg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Damianjg

  1. Damianjg

    [B5 ADP] Audi A4 1,6

    Dziękuje
  2. Damianjg

    [B5 ADP] Audi A4 1,6

    Ok to ja tez mam Ale o który czujnik chodzi?? wałka czy wału?? Bład na zgaszonym silniku da sie skasować. Ale po zapaleniu pojawia sie natychmiast i nie idzie go skasować. Kasuje sie dopiero po zatrzymaniu silnika i pojawia po uruchomieniu.
  3. Damianjg

    [B5 ADP] Audi A4 1,6

    Nie idzie go skasować Czyszczenie i adaptacja były[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 21:41_________________________________________________Ale jest pytanie, za jaki czujnik odpowiada bład 515 ?? Położenia wałka rozrzadu czy wału?? Bo na logach widać iz prędkości obrotowe silnika różnią się w grupach
  4. Damianjg

    [B5 ADP] Audi A4 1,6

    Witam Sprawa tyczy się Audi A4 1,6 silnik ADP. Występuje w nim błąd 515 i falowanie obrotów. I teraz pytanie. czy występuje w tym silniku czujnik położenia wałka rozrządu, jeżeli tak to gdzie. Oto logi: http://vaglog.rtnet.pl/damian-jg_11243.html Widać różnicę w prędkości obrotowej miedzy grupa 1 i 5.Dlaczego?? Czyżby te grupy pobierały dane z rożnych czujników?? A dodatkowo w grupie pierwszej prędkość obrotowa na vagu mruga
  5. Kolego, masz nastawnik do czyszczenia. W silnikach 1Z to bardzo częsta usterka. Napisałeś ze był wyczyszczony, ale czy dobrze??? I czy napiecie RSW jest prawidłow?? Dawka paliwa. Najlepiej zloguj auto podczas szarpania http://www.skierniewice.info/golf/instrukcja_czyszczenia_nastawnika.pdf
  6. Zobacz przy pompce uszczelnienie, potrafi paść i nie idzie ciśnienie. Pompka pompuje w powietrze.
  7. Wymień czujnik, ustaw kat wtrysku i będzie git
  8. ???????? że co ma zrobić???? To Silnik TDI Przy tych temp nie potrzebuje świec i odpala od strzała jeżeli tylko kąt wtrysku jest dobrze ustawiony!!!!! Kolego zrób logi 00BS
  9. Czujnik poziomu oleju pewnie padł
  10. Może immo?? Kluczyk na szafie sie nie pali?? Jak immo jest oki to zobacz może gdzieś sie układ paliwa zapowietrzył
  11. http://rapidshare.com/files/264343404/afn.pdf.html
  12. Witam Poszukuje info jak wyłączyć (pominąć) fabryczne immo w Octavi TDI z 2000r. Lub kogoś z dolnegoslaska kto mi taką usługę wykona. Immo mi szwankuje wiec założyłem swoje a fabryczne chce wyrzucić.
  13. Damianjg

    [ALL] Stuki w silniku

    Sprawdzę. Ale jakoś wątpię czy to pompa, ale sprawdzę każdą możliwość
  14. Damianjg

    [ALL] Stuki w silniku

    Hej Koledzy. Mam problem. Od kilku dni w czasie jazdy usłyszałem stukanie. Dokładnie to zauważyłem to przy ostrym przyspieszaniu, później przy ruszaniu i skręcaniu, ale tylko w prawo, a teraz ogólnie przy ruszaniu i przyspieszaniu. Ogólnie przy obciążeniu silnika. Odgłos jest metaliczny taki np jak obrócona panewka Przeguby zostały wykluczone. Została podjęta diagnoza w ten sposób iż ustawiłem samochód na kolkach i wrzuciłem bieg. Stukanie było bardzo intensywne w momencie gdy naciskałem na hamulec, czyli pod obciążeniem silnika. Dodam iż bez obciążenia nie stuka i kola kręcą się bez najmniejszego zgrzytu. Szczerze mówiąc nie wiem gdzie szukać problemu. Dodam iz ostatnio zmieniłem olej 10w40 mobil 1 na motul 5w40. Czy coś mogło sie sypnąć?? Według mnie stuka w okolicach kola pasowego ale mogę sie mylić bo może przenosić skac Czy ktoś miał coś podobnego?? Przypuszczam iż bez rozebrania silnika się nie obejdzie Samochod skoda octavia 1,9 TDI ASV
  15. Witam wszystkich klubowiczów. Chciałbym się serdecznie przywitać Pozdrawiam Damian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...