Skocz do zawartości

gal66

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gal66

Osiągnięcia gal66

0

Reputacja

  1. Tak samo piszą na niemieckich forach, po prostu robili to wszystkim jak leci (chyba na zapas bo w DE można dołożyć DPF żeby obniżyć podatki?) Po co w takim razie to robili wiedząc, że nie ma filtra Może serwis dostawał za to kasę z Centrali
  2. Wysłałem wiadomość, ale nie widzę jej w odpowiedziach, więc napiszę jeszcze raz. Pan zawołał przez telefon 120 PLN z dojazdem do klienta. Na miejscu po kliku godzinach czyszczenia powiedział 90 PLN, dostał stówę i wszyscy byli zadowoleni
  3. Problemem jest tylko brak DPF w moim autku Chodziło(tak mówił sprzedający) o wgranie nowego softu, ale z jakiego powodu??
  4. A ja poprosiłem sympatycznego Pana z "karcherem" i za kilka godzin i kilkadziesiąt PLN miałem czyściutką, pachnącą i prawie nową tapicerkę, podsufitkę i bagażnik + wyczyszczone plastiki w kokpicie. Mankamentem jest tylko pogoda, robiłem to w lecie, w zimie nie wyobrażam sobie mokrej tapicerki (może.... garaż :gwizdanie: ) Pozdrowienia
  5. Może trzeba sprawdzić napięcie jakie daje instalacja??? Druga sprawa to jakość (Firma, cena) zakładanych żarówek. Pozdrowienia
  6. Podłączę się pod pytanie o akcje serwisowe Co oznacza akcja 28E4 kryterium 8E w Audi A4 2005 1,9 BKE ? Wpis z końca 2007 roku Pozdrowienia
  7. gal66

    Dobrzy chiptunerzy

    A jak wyglądają koszty na Słowacji? Jeśli nie jest to drastyczna różnica, to może lepiej dać z(a)robić naszym "Mistrzom"
  8. Podłączę się pod temat. U mnie również zapaliła się kontrolka. Odczyt pokazał: Zapalnik bocznej poduszki bezpieczeństwa kierowcy-N199-Przekroczona górna wartość graniczna". Skasowali błąd, kontrolka zgasła na kilkanaście kilometrów. Ponowny odczyt, błąd ten sam, kolejne czyszczenie styków i niestety znowu zapaliła się kontrolka. W serwisie mówili coś o konieczności wymiany wiązki w fotelu kierowcy. Cena jeszcze bliżej nieokreślona, ale zapewne powalająca. Czy kasować do skutku kontrolkę, czy wymieniać kable?
  9. Masz nerwy Jak u mnie w autku zawodziłoby kilka starszych lasek , to chyba musiałbym zużyć ze dwie tony Nivea
  10. Potwierdzam. W poprzednim aucie (Vectra C 2,0 DTI) zdecydowanie dłużej trwało łapanie temperatury. Obecnie odbywa się to znacznie szybciej + miłe ciepełko w "cztery litery"
  11. Tak, ale najpierw muszę sprawdzić czy niedomaga czujnik, czy tylko kabelek Rozmawiałem z Człowiekiem z allegro i najlepiej sprawdzić numer na czujniku. W ASO podano mi numer trochę dłuższy niż wystawiane na aukcjach. Konieczność odkręcania zderzaka i niskie temperatury zniechęcają mnie, jak do tej pory, do podejmowania działań. Chyba, ze zna ktoś inny sposób sprawdzenia poprawności działania czujnika. Pozdrowienia
  12. Wszystko jasne Nadal nie wiem z czego wynika aprobata producenta dla poszczególnych marek. Jeśli Lotos jest lepszy niż Mobil1, to ja Użytkownicy PD jeżdżą na mineralu, potem przechodzą na pół- ,następnie syntetyk i pompowtryskiwacze to wszystko wytrzymują. Producent dopuszcza zmianę oleju co 30000 km, ale FORUM twierdzi, że tak nie można Musashi zamknij wątek, bo i tak nikt nie rozwiąże tego problemu Samochód mam po gwarancji, nie wiem jaki olej lany był przez ostatnie 177000 km, więc do wiosny bedę jeździł na Mobil 1 0w40 norma 505.00, do paliwa dolewał będę Mixolu i w duże mrozy depresator a na wiosnę zobaczę. Pewnie zaleję jakimś olejem 505.01 (może Lotos ) Pozdrowienia WĄTEK DO ZAMKNIĘCIA!!!!!!!!!!!!!!
  13. Musisz zainwestować w dobry sprzęt grający :gwizdanie: ewentualnie poświęcić trochę czasu na wyeliminowanie uciążliwości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...