Skocz do zawartości

mackri

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mackri

Osiągnięcia mackri

0

Reputacja

  1. dziękuje za pomoc : :) zabrałem sie do wymiany ale gość sprzedał mi valeo zamiast gate,twierdził ,że to nie ma różnicy a jednak była w rozstawie śrub mocujących do pająka i całe szczęście bo musiałem zdemontować swój niby death,podczas rozbiórki niby death potraktowałem go młotkiem bo mi na nim nie zależało ,wyleciało kupe pyłu, kuknąłem pod pokrywę,szcotki były ok,komuator ok,spryskałem sprey'ami,powietrzem,zamknąłemsilnik i hula jak talala,uwaga :evil:nakrętka wentylatora ma lewy gwint,szkoda że złamałem takie zabezpieczenie na dole obudowy,ale wszysko trzymaa się ok.dzięki za link,dużo[pomógł.Pozdrowieni9a
  2. witam ! nie wiem jak zabrać się do wymiany wentylatora skraplacza może ktoś ma takie doświadczenia ,chętnie skorzystam z góry dzięki
  3. witam ,sorry ale sie podłącze,u mnie na skraplaczu jest jeden wentylator, czy sprawdzenie go wyglada tak samo[br]Dopisany: 28 Maj 2009, 14:24_________________________________________________Powidzcie dokladnie gdzie jest ten czujnik na podszybiu
  4. witam, podłącze sie pod ten wątek, ja mam taki sam problem ale stwierdziłem ze nie chodzi wlasnie wentylator skraplacza ,moze wiesz jak sprawdzić ten wentylator pozdrawiam
  5. kodować klucze to akurat będę umiał bo przerabiałem temat zanim stwierdzono że pompa jest walnięta
  6. i wszystko jasne :cool1:pozdrawiam i dzięki
  7. no to jak wymienię pompę centralnego to wszystko będzie hulać z mojego pilota bo to juz sprawdzone to po co mi nowa centralka
  8. cześć chciałbym o coś zapytać ja mam a4 avant 1.9 tdi z1999r. mam walniętą pompę centralnego zamka i dlatego auto otwieram centralnie ale z kluczyka czy założenie takiego sterownika jak twój przywroci z powrotem otwieranie auta z pilota(oczywiście pilotem z nowego zestawu)?z gory dziękuję i prosze o jakieś info
  9. chciałbym sie na chwilke podlaczyć do tego tematu.mialem wczoraj takie zdarzenie przy włączeniu kierunkowskazu obojętne w którą stronę światło nie pulsowało tylko świeciło na stałe albo mignęło trzy razy i znów na stałe . wlączylem - wyłączylem pare razy awaryjne i na razie kierunki chodzą ok.gdzie w a4 awant jest przerywacz od awaryjnych .dzieki z góry i pozdrawiam
  10. witam czy pomoże czyszczenie kierownicy turbo, vag pokazuje że jest zatarta,sztanga chodzi ok, weżyki też ok,czujniki itd też ok, proszę o jakieś sugestie thx * stosuj prosze zgodnie z regulamine właściwy prefix [Musashi]
  11. witam ja mam podobny problem ale w avancie klapa się sama otwiera albo nie można jej otworzyć z zewnątrz trochę pomogła wizyta u znajomego elektr. rozruszał mi zamarznięty" zamek i mogę go zamykać na klucz ale chciałbym tak jak wcześniej z centralnego,koledzy zamek w tylnej klapie na pewno jest elektryczny a nie pneumatyczny no i dlatego są chyba takie problemy
  12. mackri

    [B5 AHH] Ciężki rozruch

    witam kąt wtrysku ok. Jutro robię vag elektryk twierdzi że jest wszystko ok z silnikiem twierdzi że to może być immo bo jeżdziłem na kluczu naprawczym i on to zrobi .Jak zrobi to napisze co to było bo sam jestem ciekawy. Dzisiaj z kolei pali na dotyk za każdym razem i to jest bardzo interesujące
  13. mackri

    [B5 AHH] Ciężki rozruch

    witam mam taki ból: cięzko odpalał mój disel więc wymieniłem świece żarowe nawiasem mówiąc wszyskie cztery były sfajczone ,wymieniłem też filtr paliwa,leje dobrą bajurę na statoil i mimo wszystko jest problem z rozruchem ,motor potrafi mimo że kręci rozrusznik po prostu nie odpalić nawet gdy już jest nagrzany lub trzeba podjąć kilka prób.Dodam że dwa miesiące jeżdziłem na tzw kluczu remontowym a nie scyzoryku bo nie chodzi mi centraly z pilota i czy to mogło mieć jakiś wpływ na taką sytuację? prosiłbym o jakieś podpowiedzi
  14. no właśnie miał central i mam wrażenie że do zamka po prostu syfu naszło ale za zimno teraz żeby to robić czyściłem też wtyczki ale na nic się to zdało bo chodziło tylko parę godzin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...