
rysins
Pasjonat-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O rysins

-
Dzięki. Szczęśliwie do tego już doszedłem, że w innych markach to samo montowali. Najgorsze jest to, że to wszystko używki, które są droższe od NOWYCH Valeo 4-pinowych . Stąd pytanie czy te przetwornice faktycznie czymś się różnią jeżeli jest do nich doprowadzone tylko napięcie i masa
-
Cześć , Spsuła mi się ostatnio przetwornica ksenonów - to potwierdzone. Przetwornica to Valeo na 6 pinów. Ma nawet jakieś numery na sobie ale nie jestem w stanie po nich dojść jaki jest numer katalogowy producenta. Pech chciał, że nową udało mi się znaleźć tylko w ASO. Cena tej części w ASO to zupełna pomyłka. Pytanie brzmi, czy jest możliwość, żeby tę przetwornicę 6-pinową zastąpić 4-pinową Valeo ? Czy te przetwornice mają identycznie rozmieszczone otwory montażowe ? Jak wygląda sprawa napięcia, czy na ECU będzie wyrzucać błędy ? Jeżeli jakiś spec orientuje się w tych sprawach to prośba o podpowiedź. Inaczej pozostanie mi kupić używaną przetwornicę i modlić się, żeby działała dłużej niż dwa miesiące.
-
DOGI - całkiem niezła opcja to wstawić Downpipe + katy od RS4 wywalić środkowy tłumik i zostawić końcowy. Całkiem przyjemny dźwięk i nie jest głośny
-
[B5 AGB] Co sądzicie o takiej kombinacji tarcze + klocki przod
rysins odpowiedział(a) na lyskacz84 temat w Audi A4 B5
sprawdziłeś DS'y do S4 ? Są ? -
Akurat tych węży nie widać na tym zdjęciu N75 to zawór do którego jest przypięta pomarańczowa/brązowa wtyczka (tak wygląda na tym zdjęciu) przy rurze od przepływki do Y-pipe. A TU znajdziesz foto pomocnicze (figure 2)
-
Dogi - nie musisz całkiem demontować N75. Wystarczy, że odepniesz mu ciśnienie. O ile dobrze pamiętam to ten wężyk od dołu - trochę się pomocujesz i go zsuniesz - nie trzeba demontować tej śmiesznej opaski. W zasadzie lepiej jak zrobisz tak jak pisze domjenick - a to jest przewód wychodzący w stronę filtra powietrza. Powinieneś widzieć już od 2k RPM, ponieważ w piku doładowanie może skoczyć nawet do 1,5Bara. Przy takich logach powinien być jakiś błąd ...
-
niewiele tam można zobaczyć bez demontażu silnika ... możesz spróbować inaczej, chociaż jest to zdecydowanie niebezpieczna metoda - odepnij ciśnienie od N75 i się przejedź z podpiętym VAG'iem lub manometrem - tylko rozsądnie, bez pałowania. Zdecydowanie odradzam wtedy WOT do czerwonej krechy. Powinno pojawić się wyższe ciśnienie. Jak się nie pojawi to może być: - uszkodzony Westgate - dziura w dolocie - między turbo a kolektorem - padnięte turbo - ...
-
[B5 AGB] Co sądzicie o takiej kombinacji tarcze + klocki przod
rysins odpowiedział(a) na lyskacz84 temat w Audi A4 B5
ja mam u siebie tarcze ATE z klockami ferodo premier - zaczęły bić po kilku ostrzejszych hamowaniach. Teraz czekają na założenie tarcze Tarox i klocki Axxis'a - to się wydarzy dopiero po zimie i wtedy będę mógł coś więcej powiedzieć na temat takiego zestawu Z tego co wiem to nie ma DS'ów na przód do S4. -
Błędy typu za niskie doładowanie, za wysokie doładowanie wiszą ale po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i ponownym odpaleniu auta ECU przechodzi w normalny tryb pracy. Jeżeli błąd się nie powtarza to po jakimś czasie sam znika. Możliwe, że nadal coś jest nie tak ...
-
Napisz co chcesz osiągnąć tymi zmianami. Czy wydech ma być głośniejszy, ma być więcej mocy ... ?? Wtedy łatwiej będzie coś podpowiedzieć. Z drugiej strony na allegro jest paręosób, które sprzedają wydech do S4. Tak mi jeszcze przyszło do głowy, czy ECU nie przechodzi w awarię jak dostaje bzdury z lambdy ?
-
hmmm ... już jest widno, więc pierwszy
-
[B5 AGB] Brak mocy pojawiający sie błąd 17538
rysins odpowiedział(a) na bartek213 temat w Audi A4 B5
loguj po kolei 03,20,31,112,116 może wtedy będzie więcej wiadomo. Masz ładny kawałek prostej blisko to 3-ci lub 4-ty bieg i WOT -
taka ciekawostka do 2.0 tfsi http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-215&Category_Code=AB7
-
Dla skrzyni RS4 przy 7500 RPM na 6 biegu powinno być 320 km/h :gwizdanie: