Skocz do zawartości

rysins

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rysins

Osiągnięcia rysins

0

Reputacja

  1. Dzięki. Szczęśliwie do tego już doszedłem, że w innych markach to samo montowali. Najgorsze jest to, że to wszystko używki, które są droższe od NOWYCH Valeo 4-pinowych . Stąd pytanie czy te przetwornice faktycznie czymś się różnią jeżeli jest do nich doprowadzone tylko napięcie i masa
  2. Cześć , Spsuła mi się ostatnio przetwornica ksenonów - to potwierdzone. Przetwornica to Valeo na 6 pinów. Ma nawet jakieś numery na sobie ale nie jestem w stanie po nich dojść jaki jest numer katalogowy producenta. Pech chciał, że nową udało mi się znaleźć tylko w ASO. Cena tej części w ASO to zupełna pomyłka. Pytanie brzmi, czy jest możliwość, żeby tę przetwornicę 6-pinową zastąpić 4-pinową Valeo ? Czy te przetwornice mają identycznie rozmieszczone otwory montażowe ? Jak wygląda sprawa napięcia, czy na ECU będzie wyrzucać błędy ? Jeżeli jakiś spec orientuje się w tych sprawach to prośba o podpowiedź. Inaczej pozostanie mi kupić używaną przetwornicę i modlić się, żeby działała dłużej niż dwa miesiące.
  3. DOGI - całkiem niezła opcja to wstawić Downpipe + katy od RS4 wywalić środkowy tłumik i zostawić końcowy. Całkiem przyjemny dźwięk i nie jest głośny
  4. rysins

    [S4 B5] Pytanie do DVki

    Akurat tych węży nie widać na tym zdjęciu N75 to zawór do którego jest przypięta pomarańczowa/brązowa wtyczka (tak wygląda na tym zdjęciu) przy rurze od przepływki do Y-pipe. A TU znajdziesz foto pomocnicze (figure 2)
  5. rysins

    [S4 B5] Pytanie do DVki

    Dogi - nie musisz całkiem demontować N75. Wystarczy, że odepniesz mu ciśnienie. O ile dobrze pamiętam to ten wężyk od dołu - trochę się pomocujesz i go zsuniesz - nie trzeba demontować tej śmiesznej opaski. W zasadzie lepiej jak zrobisz tak jak pisze domjenick - a to jest przewód wychodzący w stronę filtra powietrza. Powinieneś widzieć już od 2k RPM, ponieważ w piku doładowanie może skoczyć nawet do 1,5Bara. Przy takich logach powinien być jakiś błąd ...
  6. rysins

    [S4 B5] Pytanie do DVki

    niewiele tam można zobaczyć bez demontażu silnika ... możesz spróbować inaczej, chociaż jest to zdecydowanie niebezpieczna metoda - odepnij ciśnienie od N75 i się przejedź z podpiętym VAG'iem lub manometrem - tylko rozsądnie, bez pałowania. Zdecydowanie odradzam wtedy WOT do czerwonej krechy. Powinno pojawić się wyższe ciśnienie. Jak się nie pojawi to może być: - uszkodzony Westgate - dziura w dolocie - między turbo a kolektorem - padnięte turbo - ...
  7. ja mam u siebie tarcze ATE z klockami ferodo premier - zaczęły bić po kilku ostrzejszych hamowaniach. Teraz czekają na założenie tarcze Tarox i klocki Axxis'a - to się wydarzy dopiero po zimie i wtedy będę mógł coś więcej powiedzieć na temat takiego zestawu Z tego co wiem to nie ma DS'ów na przód do S4.
  8. rysins

    [S4 B5] Pytanie do DVki

    Błędy typu za niskie doładowanie, za wysokie doładowanie wiszą ale po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i ponownym odpaleniu auta ECU przechodzi w normalny tryb pracy. Jeżeli błąd się nie powtarza to po jakimś czasie sam znika. Możliwe, że nadal coś jest nie tak ...
  9. Napisz co chcesz osiągnąć tymi zmianami. Czy wydech ma być głośniejszy, ma być więcej mocy ... ?? Wtedy łatwiej będzie coś podpowiedzieć. Z drugiej strony na allegro jest paręosób, które sprzedają wydech do S4. Tak mi jeszcze przyszło do głowy, czy ECU nie przechodzi w awarię jak dostaje bzdury z lambdy ?
  10. loguj po kolei 03,20,31,112,116 może wtedy będzie więcej wiadomo. Masz ładny kawałek prostej blisko to 3-ci lub 4-ty bieg i WOT
  11. taka ciekawostka do 2.0 tfsi http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-215&Category_Code=AB7
  12. rysins

    AUDI S4 SID

    Dla skrzyni RS4 przy 7500 RPM na 6 biegu powinno być 320 km/h :gwizdanie:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...