Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[S4 B5] Pytanie do DVki


DOGI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Panowie jest następująca sprawa, ostatnio wybrałem się na hamownię, i moja eSa wypluła całe 222KM :shocked: Po przejeździe z Vagiem okazało się że ładuje 0,3 bara. Chłopaki sprawdzili niby ilość pobieranego powietrza się zgadzała i doszli że jest jakaś nieszczelność. Okazało się że nieźćle rozerwany był trójnik. A więc zakupiłem nowy trójniczek Samco i nowe aluminiowe DV ( dzięki SID :decayed:) Złożyłem wszystko do kupy i wygląda to tak:

1be061790218c4d2m.jpg

Pytanie jakie sprężynki narazie przy seryjnym aucie wsadzić- założyłem najlżejsze czerwone, są jeszcze żółte i niebieskie- ale czerwone najbardziej moim zdaniem przypominały opór seryjnych DV.

Sprawa jest taka że dupohamownią po złożeniu wszystkiego i przejeździe nie odczułem jakiejś różnicy?? Czyżby dalej nie ładowało więcej? Czy Vagowanie coś zmieni bo ktoś mi wspomniał o resecie na seryjne ustawienia żeby auto uczyło się od nowa bo bez tego może ładować dalej 0,3 bara? Co zrobić czy VAG pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG tylko pokaze co i jak jest nie tak.Zapnij teraz Vaga i sprawdz jak ładuje :) Jaki reset :shocked: o co kaman.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeżeli dalej wisi mu błąd z doładowania - skasowanie moze coś zmienić. Do VAGA dostęp będę miał dopiero w piątek. Ogólnie chodzi o to że nie czuje dalej tego pier..... leci do góry na obroty tak jakoś bezpułciowo Czy doładowanie powinno samo wrócić do normy po tym uszczelnieniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeżeli dalej wisi mu błąd z doładowania - skasowanie moze coś zmienić. Do VAGA dostęp będę miał dopiero w piątek. Ogólnie chodzi o to że nie czuje dalej tego pier..... leci do góry na obroty tak jakoś bezpułciowo Czy doładowanie powinno samo wrócić do normy po tym uszczelnieniu?

Wg mnie tak,ale bledy pasuje skasowac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reset znaczy sie odpięcie od akumulatora na kilka minut, nie powinno się tak robić za często, ale ładnie wszystkie błędy kasuje i resetuje, komp wszystkiego się uczy od nowa, jakoś tam się potem ustawia przepustnice tylko i gitara. Szkoda że od razu nie wymieniłeś wszystkich rur na silikony, nieszczelność może być też w innym miejscu, ale to tylko moje teoretyzowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to jest to że nie mam VAGa przy sobie tak kminie a może coś z N75 nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to jest to że nie mam VAGa przy sobie tak kminie a może coś z N75 nie tak?

moze tez przepuszczac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku!!!!!!!!

czerwona jest najtwardsza, 30psi to jest 2 bary...dmuchasz 2 bary u siebie ??

http://www.ecodetuning.com/shop/cart.php?m=product_detail&p=24

twój DV może się wogóle nie otwierać...

natychmiast wymień na zieloną

jak będziesz robił czipa to wsadź zółte...

masakra, że się wcześniej nie zapytałeś...

swoją drogą było już kilka razy o tych sprężynkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te sprężyny są takie same jak w DV 007 FORGE?....jak byś nie robił czipa to chętnie tą żółta od ciebie odkupię.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reset znaczy sie odpięcie od akumulatora na kilka minut, nie powinno się tak robić za często, ale ładnie wszystkie błędy kasuje i resetuje,

Żadne błędy się nie kasują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy typu za niskie doładowanie, za wysokie doładowanie wiszą ale po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i ponownym odpaleniu auta ECU przechodzi w normalny tryb pracy. Jeżeli błąd się nie powtarza to po jakimś czasie sam znika.

Możliwe, że nadal coś jest nie tak ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek- z tym sprężynkami to jest tak że niebieska ma najwięcej zwoi i najgrubsze zwoje, żółta żadsze i cieńsze a czerwona ma najmniej zwoji i najcieńsze więc najłatwiej jest ją ścisnać więc nie wiem czy do końca Twoja teoria się sprawdza. U mnie z kolorami jest zupełnie inaczej niż na zdjęciu z aukcji- na odwrót

Dziś VAGowaliśmy auto- logi wkleje wieczorem jak dostanę od kumpla. Sprawa jest taka nadal doładowanie dochodzi max do 0,3 bara, przepływka ok, DVki ok- bo zakładaliśmy również seryjne z innej eSy-napewno sprawne, N75 nie przepuszcza i najlepszy hit na koniec NIE MA ŻADNEGO BŁĘDU!!! :confused4: Totalne zero błędów- jedynie po usunięciu N75 wybiło ale to tylko tak dla sprawdzenia. No i teraz pytanie co dalej- logi wstawie wieczorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś takiego:

http://www.allegro.pl/item840043795_blow_off_audi_dv_evo_subaru.html

Ale to teraz bez znaczenia- są wporządku i to już nie o to chodzi.

Jest jeszcze jedna obawa auto na jałowym wydaje dziwny dźwięk w okolicach lewej turbiny patrząc od przodu- taki dźwięczny trrryt- kiedy lekko ją przegazujemy dźwięk znika ale gdy odpuścimy gaz słychać znoiwu takie trrryt spadające z obrotów. Wniosek- kolektor na łopatkach k03? Ale może powinno chociaż jakimś błędem wybijać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnej nieszczelności, nic nie słychać? Przy nieszczelności może nie wywalać błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnej nieszczelności, nic nie słychać? Przy nieszczelności może nie wywalać błędów.

bledu nie,ale zalezy od miejsca nieszczelnosci-jesli w dolocie zrobi sie dziura,przeplywka bedzie zle pokazywac,u mnie ,jak waz pekl kolo zacisku, na wezu do WG-syczalo,ale myslalem,ze to MBC,ale po odpieciu weza-dziura ,jak maly palec,wzdloz weza...przeladowanie non stop i doladowanie 0,2-0,3 bara :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie puszczał cybant przy ponad 1 barze i żadnych błędów nie było, moc nieznacznie spadała w górnym zakresie obrotów. Zero błędów.

Po wymianie cybantu 1.4 bara w piku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie słychać właśnie nic żeby gdzieś uciekało- a do turbinki okropne dojście jest- da się to zobaczyć bez demontażu silnika :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiele tam można zobaczyć bez demontażu silnika ... możesz spróbować inaczej, chociaż jest to zdecydowanie niebezpieczna metoda - odepnij ciśnienie od N75 i się przejedź z podpiętym VAG'iem lub manometrem - tylko rozsądnie, bez pałowania. Zdecydowanie odradzam wtedy WOT do czerwonej krechy.

Powinno pojawić się wyższe ciśnienie. Jak się nie pojawi to może być:

- uszkodzony Westgate

- dziura w dolocie - między turbo a kolektorem

- padnięte turbo

- ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...