
Narcyz 35
Pasjonat-
Postów
226 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Narcyz 35

Informacje
-
Imię
Dariusz
-
Miasto
Kamień
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1994
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
ADP
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
Chodzi o ustawienie wysokości tłoczka na wymiar 25 - 29 mm. Sam to przerabiałem , za czwartym razem mi się udało. Problemem było posługiwanie się kluczem płaskim , który się zsuwał z napinacza. Takie są skutki nieposiadania odpowiedniego narzędzia.
-
Ty masz auto a żona robi kilometry Mam jeszcze motor a to większa frajda i bardziej męskie ---------- Post dopisany at 09:51 ---------- Poprzedni post napisany at 09:45 ---------- widze ze twoje auto bylo u tego samego naprawcy licznikow co moje Auto jeszcze nigdzie nie było i nie będzie nigdy do sprzedania.
-
1,6 ADP 1994 rok 195 400 km. Auto mam już długo i robię a właściwie żona max 8 tyś rocznie.
-
Przedmuchy do skrzyni korbowej , czyli wyeksploatowane pierścienie i spalanie oleju. Wtedy można rozważać wymianę silnika bądź remont.
-
A czemu zaczynacie od razu od wymiany silnika ? Trzeba odkręcić korek wlewu oleju i zobaczyć czy nie wylatuje dym , zrobić ewentualnie próbę olejową a dopiero później się zastanawiać co dalej. A na końcu się okaże że to tylko uszczelniacze zaworowe.
-
Jak kulki z przegubu powylatywały to już nie ma co hałasować.
-
Sprawdź Vag'iem jakie są wskazania czujnika temperatury ale w grupie 01(silnik) na gorącym silniku , deska rozdzielcza nas nie interesuje. Może czujnik pokazuje dla ECU zaniżoną temperaturę ( np w -*C )i podaje za bogatą mieszankę. Trzeba zacząć od najtańszych opcji.
-
Uszczelka pod głowicą musi być taka jaką masz założoną. Na krawędzi uszczelki są albo dziurki albo ząbki. Wg ilości wycięć kupujesz taką samą.
-
Wczoraj przyjechał krewny z Niemiec do nas , dzisiaj mi zadał pytanie " Czy audi gnije? ". Moja odpowiedź , po dzwonie owszem. Mówi popatrz na rowki w dachu , a tam wzdłuż pełno wrzodów na obydwu stronach dachu. Czy to jest norma , czy sporadyczny przypadek ? Auto 1,8T 2003 rok , ma zrobione 53 000 km. ( nie chce go odsprzedać , bo jego córka go później chce ). Z tym że stoi pod chmurką. Audi w Niemczech porobiło zdjęcia i będą go lakierować na ich koszt. A najlepsze jak powiedział przebieg to pytali czy się nie pomylił , a on powiedział w waszym komputerze możecie sobie sprawdzić. Auto tu kupiłem i cały czas inspekcje robię tu u Was.
-
Ja u siebie też założyłem NGK , fakt są dłuższe. Ważne że mają odpowiedni opór i aby tak kable ułożyć , żeby nie miały kontaktu z metalowymi elementami silnika i będzie OK.
-
Proponuję w pierwszej kolejności zrzucić pasek wieloklinowy (bądź poluzować napinacz ) i odpalić silnik bez paska. W ten sposób już można ewentualnie wykluczyć rozrząd , a później dalej sprawdzać.
-
[B5 AHL] 1.6 zamiana silnika na ADP - czy to przejdzie ?
Narcyz 35 odpowiedział(a) na neilik temat w Audi A4 B5
Napisał kolega @neilik że nalatane ponad 500 000 km , czyli można przyjąć naturalną przyczynę zgonu. Ale mimo wszystko szacunek dla udanego silnika. -
[B5 AJM] Pytanie do znawców padły dwie turbiny ?
Narcyz 35 odpowiedział(a) na pietrek505 temat w 1.9TDI
Jedną z przyczyn jest nieumiejętne jeżdżenie z turbiną. I to nie silnik wykańcza turbinę tylko najczęściej kierowca. -
[B5 AQD] Wymiana paska wielorowkowego bez zdjęcia przodu?
Narcyz 35 odpowiedział(a) na bartek123438 temat w Audi A4 B5
Bo nie wiedzieli że się nie da i to zrobili .