Skocz do zawartości

romulus697

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O romulus697

  1. Podłącz pod vaga bo może być zakłócona korekta kąta wtrysku, przez czujnik (kąta wtrysku) który znajduje się pod pompą .
  2. Witam,prawdopodobnie zbiera się olej w kulerze , po wkręceniu na obroty wypala się i na jakiś czas spoko .Biały dym by to sugerował.
  3. czujnik ciśnienia oleju to w vw audi stara bajka kapało ,kapie i pewnie będzie kapało . trzeba je wymieniać i będzie spokój
  4. zalany został prawdopodobnie olej o niewłaściwej specyfikacji.do tej klasy silników nie lałbym motodoktora,bo to może przyspieszyc jego agoniie.proponowałbym zalac 10w/40 np. castrol mobil elf.przyczyną stukania są szklanki samoregulacji już w nie najlepszej kondycji a niewłaściwy olej dał taki efekt, lub wymiana szklanek a zetorek będzie jak nowy.
  5. Srawdz czy wszystkie świece grzeją
  6. Zdejmij koło i sprawdz. Trzeba rozebrac, wyczyścic, złożyc i jest ok
  7. Wymiana pierścieni niekoniecznie potrzebna.gdybyś miał 340 kkm to bym się z tobą zgodził, no chyba że licznik dobrze cofnięty. Wymień uszczelniacze trzonków zaworu bez zdejmowania głowicy ,koszt mniejszy . To powinno wystarczyć i rozwiązać problem.Koszt uszczelniaczy to25 zł, uszczelka pokrywy zaworów 20 zł,uszczelniacz wałka rozrządu 30zł i robocizna ok200-250zł
  8. Odboje muszą byc piankowe a nie gumowe a takie się zdarzają, nowe pianki ciasno siedzą na amorze i pamiętaj o nowych osłonach
  9. Nie ma możliwości by rozrusznik kręcił w drugą stronę . Rozrusznik to silnik prądu stałego po zatym bendyks w drugą stronę przepuszcza więc ta teza odpada
  10. Tak jak pisali przedmówcy niedogrzany motor większe wietrzenie niż w przypadku silnika w normalnej temp pracy . Nie pisałeś kiedy wymieniałeś olej i czy dobrej klasy bo to też ma znaczenie. Uszczelki w tych motorach są kilkuwarstwowe i trzeba dobrze przegrzac motor żeby padła.wymień termostat ewentualnie olej i wszystko wróci do normy .Pozdro.
  11. Żeby stwierdzic że turbina leży to należałoby podpiąc vaga i odczytac ciśnienie doładowania a po drugie gdyby faktycznie wpadł jakiś kawałek metalu turbinę zablokuje a nie rozwali.Turbiny padają gdy się wyrobi luz nawałku i bierze olej . Kawałek metalu nie powoduje takich usterek, rozebrac ,wyczyścic , złożyc - odpalic
  12. nie zawsze są kłopoty przy wymianie świec. odpal silnik na 10 min. na początku odkręcania jest opór a dalej to gładko .gdyby były kłopoty( WD40) odkręcac pryskac na gwint i wkręcac.
  13. Witam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...