Skocz do zawartości

Jarkoni

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jarkoni

Osiągnięcia Jarkoni

0

Reputacja

  1. Witam :hi:wlasnie wczoraj w moim A4 B7 doznalem podobnego objawu tzn przy podciagnieciu go do 4 tys obrot.uslyszalem huk jakby pekla guma i momentalnie bialy dym jak z komina auto stacilo moc ,wylaczylem silnik i okazalo sie po chwili ze w zbiorniczku ubyl plyn ,ktory dzis powrocil,po ostygnieciu ,niewiem jakim cudem,no i na bagnecie od oleju ledwo byla koncowka umoczona,jutro biore sie za zdemontowanie turbiny i prosoilbym o sugesteie ,co moze byc jeszcze i co byloby lepsze do wymiany ,autko ma nalatane 270 tys km
  2. dzieki,ale to za skomplikowane -tak jak mowisz ,lepiej dac sobie spokoj z tym
  3. :hi:a jak sie ma przekladka silnika z BLB na CAH CAHA 2.0 TDI czy duzo jest komplikacjii i co byloby potrzebne z oporzadzenia?
  4. :hi:dzieki Jaro4444-mam jeszcze na oku BRE z 2007 z calym oporzadzeniem , ale ten milaz 13 tys jest mi podejzany
  5. Witam wszystkich doloacze sie z pytaniem ,czy warto przymierzyc sie do silnika z VW TOURAN 2.0 tdi BKD z 2005 r z przebiegiem 65tys mil sam slupek?
  6. Witam wszystkich Chcialbym opisac w nowym watku wymiane napinacza paska alternatora w A4 B7 ,byc moze ze bylo juz gdzies opisane ,ale znalazlem tez wiele opisow dotyczacych zdjecia przedniego pasa w celu wymiany napinacza,otoz jest to nieprawda,ja to zrobilem nastepujaco-potrzebny jest dugo,plaski klucz 16 i normalny 13 .sciaga sie pasek klinowy poprzez obrot sroby na napinaczu w prawo do oporu i jednoczesnie blokuje sie go np,dluga zawleczka gr 3mm [wyglada to tak jak kupuje sie nowy w servisie ,on tez jest zablokowany],po zdjeciu czy zluzowaniu paska-calkiem nie trzeba go sciagac-odkrecilem alternator ,jest on przykrecony dwoma dlugimi srubami nr 13,troche ciezko wyjac te sroby a szczegolnie dolna i tez nie do konca musi byc wyjeta alternator wyjac,nastepnie widac jest jak jest przykrecony napinacz na jedna srube w taki wglebieniu klucz nr13,odrecilem ta srube i wyjalem do przodu napinacz ,troche przeszkadza obudowa wentylatora chlodnicy ale odpowiednio obkrecajac wyjdzie bez problemu nastepnie wlozylem nowy ,trzeba go ustawic bo ma swoje odpowiednie polozenie ,ale tylko w jednej pozycji i niema ztym zadnego problemu,w zadnym wypadku niewolno odblokowywac tej blokady napinacza dopiero po zlorzeniu wszystkiego z powrotem i nalorzeniu paskakluczem nr 16 naciagamy srube napinacza w celu zdjecia blokady i nastepnie popuszczamy kluczem napinacz w lewo az do naciagu paska.Czas wykonania tej operacji dla bystrej osoby okolo 30 min to wszystko pozdrawiam
  7. Jarkoni

    [B7 BLB] Kilka pytań

    Witam :hi:ja bym ci zaproponowal zwrot tego auta,masz nato czas do dwoch tygodni w UK bez laski i kupno innej Audicy z silnikiem np.BRE LUB BKD
  8. H4mm3r zgadzam sie opisane jest bardzo ladnie,niepotrzebnie pytam
  9. dzieki Jaro4444 za info wlasnie mam wszystko odkryte ,zeby na duzej zebatce sa wielkosci 3-4 mln na malej tak samo,jeszcze zerkne na ten imbusik :shocked:i mam pytanie bo ktos pisal ze cala operacja kosztowala go 3000zl,jak to rozumiec :shocked:to ile kosztuje pompa do BKD bo przypuszczam ze to jest najdrozsza czesc? i gdzie albo jak trzeba podszlifowac to miejsce na zebatke pozdrawiam
  10. witam .pozdrawiam wszystkich forumowiczow,po przeczytaniu wszystkich postow dotyczacych pompy olejowej szczegolne uznanie dla Jaro4444,nie jestem mechanikiem ale mam jakies pojecie w tej dziedzinie ,prosze o weryfikacje mojej wymiany paska rozrzadu w mojej A4 2.0 TDI B7 2004 r silniczek BLB z milazem 150 tys,reszte niebede komentowal bo wiadomo o co chodzi,zabralem sie do wymiany rozdrzadu metoda garazowa bo ,niestety tu w Anglii uslugi maja z kosmosu wziete a i z wykonaniem niema ich za co chwalic a tym bardziej za pomyslowosc,jestem na takim etapie ze jutro mam zamiar podnies silnik i odkrecic miske ,zeby sie dostac do tej nieszczesnej pompy i tu mam pytanie do fachowca Jaro4444 :hi:jezeli okaze sie ze kola sa zjechane,to bede sie opieral na propozycjii Jaro4444 na wymiane pompy jak wyzej, tu moje pytanie czy ta pompa ma mocowanie takie same jak pompa z imbusikiem? i tylko zaslepienie tej magistrali oleju oraz podszlifowanie miski jest wszystkim w tej przerobce? ale jesli beda kola w miare wygladaly to mysle wymienic tylko imbusik i moze rozejzec sie za drugim silnikiem zeby niewchodzic w koszty, nadmieniam ze autko jest na odpowiednich olejch i plynach i jezdzi na odpowiednim dislu SHELL,wspomne jeszcze ze po odkreceniu weza od chlodnicy interkolera wycieklo mi z 20 gram oleju co to oznacza?
  11. A4 B7 silnik BLB problemy pompa olejowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...